Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En jaksa enää tätä hellettä. Nukun,käyn suihkussa,nukun taas. MItää muuta ei jaksa tehdä eikä mihinkää mennä

Vierailija
26.07.2025 |

Tänään olen ottanut kolmet päiväunet,käynyt kahdesti suihkussa ja juonut paljon mineraalivettä. Kohta kolmas suihku,vähän jugurttia ja nukkumaan.

Kommentit (167)

Vierailija
41/167 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun siskolla on sydämen vajaatoiminta. Nyt makaa arvauskeskuksen vuodeosastolla. Nuoret ja terveet nauttii, mutta tekin ehkä vanhenette. Kannattaisi ajatella muutakin kuin vain omaa perzettä. 

Jos en nauttisi helteestä vaan valittaisin ja ruikuttaisin, niin sittenkö siskosi ei olisi siellä vuodeosastolla?

Vierailija
42/167 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikävää olla noin vanha ja huonokuntoinen! 

Olen itse 65v nivelrikkoinen mummo etelä -Euroopasta ja olen jo käynyt uimassa ja lähden ajamaan 1500m2 ruovikoa (ei kevyttä ruohoa) tuonne rinteeseen. Kone on rikki eikä veto toimi joten lihaksilla mennään, pahuksen iso laite!  Eilen aloitin ja tänään jatkan. Samalla autan miestä vähän raksahommissa ja teen ruuat ja siivoan normi päiväsiivouksen.

Viileä päivä tulossa, vähän pilviä 28-30  ja kosteus 60%

65v nivelrikkoinen mummo? En kyllä itseäni mummottelisi. 60+ nuori

No mulla on 3 lastenlasta joten olen mummo vaikka mieleltäni nuori yhä.  En vanhus millään mittarilla.

Jokainen tavallaan. Mä kyl en esittele itteeni mummoks, mummiks tai isoäidiks vaik on niitä lapsenlapsii mullaki. Eri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/167 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun siskolla on sydämen vajaatoiminta. Nyt makaa arvauskeskuksen vuodeosastolla. Nuoret ja terveet nauttii, mutta tekin ehkä vanhenette. Kannattaisi ajatella muutakin kuin vain omaa perzettä. 

Miten ihmiset pärjää oikeasti kuumissa maissa?

Ehkä niillä on siellä joku viilennys? Tai jotain muita vippaskonsteja mitä me ei tiedetä. Meillähän talot on kuumia pätsejä. Ilma ei vaihdu eikä viilenny millään helteellä.

Vierailija
44/167 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Itse olen lenkkeillyt, pyöräillyt, käynyt salilla ja tanssitunneilla. Ja käynyt tietty uimassa. Tänään menen kajakkiretkelle. Täydellistä.

😍

Osaatko mitään muuta kuin alkukantaista fyysistä apinaliikettä?

😆

Vierailija
45/167 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätä särkee. 28 asteen sisälämpötila alkaa olla liian tukala kun sitä on ollut jo viikkokausia. En jaksa enää edes lähteä mihinkään. 

Vierailija
46/167 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen käynyt tänään kuntosalilla, siivonnut vähän, hoitanut pyykit ja ruuanlaiton, illalla menen vielä kävelylle kun ei aurinko enää polta niin kovasti. Ja ei, ei ole ilmalämpöpumppua kotona.

Mikähän ap:ta vaivaa jos ei mitään jaksa? Vaikka eihän sitä jaksakaan jos vaan nukkuu, eikä yhtään edes yritä olla aktiivinen. 

Vierailija
47/167 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen tähän sisälämpötilana 30 asteeseen aivan loppu, en edes käy ulkona kun ahdistaa tuo lämpö niin hemmetisti enkä pysty olemaan kuumassa muutenkaan

tämä helle on aiheuttanut jo itselle terveysasemalla käynnin, jatkuvaa sydämen tykyttelyä pahoinvointia jne.. 

perjantaina alkaa helpottaa luojan kiitos

M45

Vierailija
48/167 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä niillä on siellä joku viilennys? Tai jotain muita vippaskonsteja mitä me ei tiedetä. Meillähän talot on kuumia pätsejä. Ilma ei vaihdu eikä viilenny millään helteellä.

Viilenee hyvin kun laittaa ilmastoinnin päälle. Oletko muuten koskaan kuullut sellaisesta laitteesta?

Vierailija
49/167 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuten sama mutta saan kaiken tuon päälle nauttia 8h/päivä fyysisestä ulkotyöstä.

Ihan hirveää olla nyt ulkona, mua jopa vähän pelottaa seistä työtelineillä kun huippaa tuolla kuumuudessa. 

Tykkään välillä käydä päikkärien jälkeen kirjastossa viilentymässä. 

Vierailija
50/167 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse juoksin  eilenkin keskipäivällä huom-Ilman vettä tms muuta 22 kilometriä ja ikäänkuin lenkki loppui kesken. Ja no aika ei niin hyvä, tasan 2h. Juoksua ei hölkkää, tasan 2h ja ei mitään ongelmaa.  Ja niin  minäkin tein ruuat sen jälkeen ja sisällä 29 ja uunista tuli kait lisää. Huomenna uudestaan.

En usko sanaakaan tästä.

Vierailija
51/167 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveisiä Italiasta. 

Viilennys on mutta sitä tarvitaan vain kuumimpina päivinä n tunnin ennen nukkumaanmenoa, sisälämpö lasketaan 25 asteeseen. 

Ei täällä ole mitään ongelmaa sietää lämpöä, tänäänkin ollut ulkona koko päivän. Altaan vesi 30. Näin lounaan jälkeen istun hetken varjossa ja kohta lähden trimmeröimään pihan laitoja

Vierailija
52/167 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itse 65v nivelrikkoinen mummo etelä -Euroopasta ja olen jo käynyt uimassa ja lähden ajamaan 1500m2 ruovikoa (ei kevyttä ruohoa) tuonne rinteeseen. Kone on rikki eikä veto toimi joten lihaksilla mennään, pahuksen iso laite!  Eilen aloitin ja tänään jatkan. Samalla autan miestä vähän raksahommissa ja teen ruuat ja siivoan normi päiväsiivouksen.

Et ole enää nuori. Et vain pysty hyväksymään sitä. Et olekaan kuolematon ja korvaamaton, kuten siinä valheessa olet aina elänyt.

Vierailija
53/167 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häh häh hää ja vali vali vali. Nauti ny ku kerrankin on lämmin!!!! Kyllä sitä kylmää on 11 kuukautta vuodessa!! 

Kylmää on marraskuu-maaliskuu välillä. :D

Suomessa on kylmää tosiaan 11 kuukautta vuodessa.

Suomessa on leutoa 11 kuukautta vuodessa. Tammikuussa on kylmä.

Vierailija
54/167 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viilenee hyvin kun laittaa ilmastoinnin päälle. Oletko muuten koskaan kuullut sellaisesta laitteesta?

paskasuomessa ei ole kerrostaloissa ilmastointia vaikka onkin helvetin kallis vuokra, niihin ei olla panostettu vaikka onkin maailman paras maa!

ja kun tiedetään että helteet aiheuttaa joillekkin terveysongelmia ja jotkut joutuu jopa sairaalaan sen takia kun sisälämpötila on jatkuvasti 30+ sisällä. 

-eri 

Vierailija
55/167 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä helvetin luulo on että helteestä kärsii vain ylipainoiset? Olen loistokunnossa oleva himourheilija ja kärsin helteestä paljon.

Vierailija
56/167 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mulla on 3 lastenlasta joten olen mummo vaikka mieleltäni nuori yhä.  En vanhus millään mittarilla.

Jokainen tavallaan. Mä kyl en esittele itteeni mummoks, mummiks tai i

No, ei mummous minua halvenna. Itsetuntoni kestää sen hyvin:) Sen verran vaivoja kuitenkin etten tunne itseäni enää teiniksi vaikke ne täällä etelässä vaivaakaan eikä päälle näy

Vierailija
57/167 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaljailen, tosin se kalja paukahtaa hetkessä taskulämpimäksi. 

Ehkä alan larppaamaan brittiä, heillehän oluen PITÄÄ olla lämmintä.

Vierailija
58/167 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo. Niitä on rikkailla. Me muut joudutaan pärjäämään ilman.

Vierailija
59/167 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse juoksin  eilenkin keskipäivällä huom-Ilman vettä tms muuta 22 kilometriä ja ikäänkuin lenkki loppui kesken. Ja no aika ei niin hyvä, tasan 2h. Juoksua ei hölkkää, tasan 2h ja ei mitään ongelmaa.  Ja niin  minäkin tein ruuat sen jälkeen ja sisällä 29 ja uunista tuli kait lisää. Huomenna uudestaan.

En usko sanaakaan tästä.

Vielä uskomattomampaa on että joku saa nostetta nimettömänä keulimisesta. Tai oikeammin jotkut(on niin yleistä täällä)

Vierailija
60/167 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihakset näivettyy käytön puutteesta jo muutamassa viikossa.

Kannattas tehdä muutakin kuin maata.