Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En jaksa enää tätä hellettä. Nukun,käyn suihkussa,nukun taas. MItää muuta ei jaksa tehdä eikä mihinkää mennä

Vierailija
26.07.2025 |

Tänään olen ottanut kolmet päiväunet,käynyt kahdesti suihkussa ja juonut paljon mineraalivettä. Kohta kolmas suihku,vähän jugurttia ja nukkumaan.

Kommentit (167)

Vierailija
21/167 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menisit töihin sinäkin. 

Virkaasut sekä työpuvut-poliisi-pelastuspuoli ,onkin hankalaaaaaaaa

Vierailija
22/167 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa...päikkärit, toiset perään, vichyä. Huono olo, päässä paineen tunne. Sisällä 29🥴

Nauttikoot ne keille tämä sopii, itseä pelottaa vanhempienkin puolesta, ovat lähellä kasikymppisiä ja hyväkuntoisia normisti mutta isä jo kertoi että puhti on pois.

Turha verrata mihinkään, suomalaisille paras lämpötila on tutkimusten mukaan 14 eikä meitä ole tarkoitettu tämmöses paahtumaan. 

Päivä, pari, kolme ok mutta liika on liikaa.

Onko sulls sisällä 14 astetta jos se kerran paras on ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/167 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä helle on ihanaa. Vielä ensi viikollekin luvassa tällaista säätä. Toki meillä käydään välillä talossa sisällä jäähyllä kun on ILP.

Ja sisälämpötila on ?

Vierailija
24/167 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka jaksaa ja kuka ei.

Mummuni 90+ ei kärsi vaan nauttii. Äitini 50+ kiroaa vaihdevuosia ja kuumuutta, mutta on pirteä, ja minä 30+ hikoilen kuin sika luullen ihan kohta kuolevani. 

vanhoilla usein heikko verenkiertoja talvellakin lämmitävät pirttiään ettei muut voi olla kylässä ja on villasukat,reinot yhtäaikaa, villatakkia jne. mikään lämpö ei riitä monille vanhuksille, erikseen noi  tietyt sairaudet joissa viileys olisi parasta.

suomi-ihminen ei kestä kun tulee äkkimuutos talven jälkeen,emme ole kasvaneet kuumassa. 

Vierailija
25/167 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuulkaa. Hyvä kun jaksetaan eres ollaaa ! Hiltakii ymmärrättäköö sulaa hameessaa. Kyllon kauhiaaa !

Vierailija
26/167 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häh häh hää ja vali vali vali. Nauti ny ku kerrankin on lämmin!!!! Kyllä sitä kylmää on 11 kuukautta vuodessa!! 

Kylmää on marraskuu-maaliskuu välillä. :D

Vierailija
27/167 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On viety viilennystä talliin ja pihattoon, on järkätty sadettimia pihaan ja laitumelle, vaikka viimeksi mainittua on pakko säännöstellä kun kaivot kuivuu käsiin. Hevoset huohottaa, emolehmät vasikoineen huohottaa, osa koirista ei juurikaan poistu järvestä ja laumiksista osa ei edes suostu järveen jos vartioimansa eläinlauma ei pääse mukaan. Siinä kun kiskot norsun kokoista koiraa vilvoittautumaan niin työstä se käy. Kissa on puolikuollut, kanit samoin, mutta kukolla kanoineen menee yhä lujaa. Ihmiset, no me 🥵, mutta meistä viis. Luonnon eläimille tarkoitetut vesikupit ovat suosittuja, laittakaa ihmiset vettä tarjolle, mutta varmistakaa että tipu, kurre tms. pääsee kuiville jos vahinkopulahdus sattuu. 

Vierailija
28/167 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun siskolla on sydämen vajaatoiminta. Nyt makaa arvauskeskuksen vuodeosastolla. Nuoret ja terveet nauttii, mutta tekin ehkä vanhenette. Kannattaisi ajatella muutakin kuin vain omaa perzettä. 

Vierailija
29/167 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häh häh hää ja vali vali vali. Nauti ny ku kerrankin on lämmin!!!! Kyllä sitä kylmää on 11 kuukautta vuodessa!! 

Juuri näin. Eikä aina silloinkaan.

Vierailija
30/167 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä helle on ihanaa. Vielä ensi viikollekin luvassa tällaista säätä. Toki meillä käydään välillä talossa sisällä jäähyllä kun on ILP.

Ja sisälämpötila on ?

Sisällä on 21 C.

Vierailija
31/167 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun siskolla on sydämen vajaatoiminta. Nyt makaa arvauskeskuksen vuodeosastolla. Nuoret ja terveet nauttii, mutta tekin ehkä vanhenette. Kannattaisi ajatella muutakin kuin vain omaa perzettä. 

Ei se sää sillä ajattelulla miksikään muutu. Nauttivat helteestä, ketkä voivat.

Vierailija
32/167 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No haista paska. Ite teen 10h päiviä joka pvä kun saa tehdä lomalaistenkin työt. Ja joo hikoilen. Valita sä vaan nukkumisestas. 

Vierailija
33/167 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

LOPETTAKAA NYT JO NÄMÄ HELLEPASKAKETJUT!! jeesus sentään!

Vierailija
34/167 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tässä helteessä muka jotain pitäisi jaksaa?

Vierailija
35/167 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tässä helteessä muka jotain pitäisi jaksaa?

Tehdä vaikkapa töitä ja pitää esim. eläimet hengissä. 

Vierailija
36/167 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikävää olla noin vanha ja huonokuntoinen! 

Olen itse 65v nivelrikkoinen mummo etelä -Euroopasta ja olen jo käynyt uimassa ja lähden ajamaan 1500m2 ruovikoa (ei kevyttä ruohoa) tuonne rinteeseen. Kone on rikki eikä veto toimi joten lihaksilla mennään, pahuksen iso laite!  Eilen aloitin ja tänään jatkan. Samalla autan miestä vähän raksahommissa ja teen ruuat ja siivoan normi päiväsiivouksen.

Viileä päivä tulossa, vähän pilviä 28-30  ja kosteus 60%

65v nivelrikkoinen mummo? En kyllä itseäni mummottelisi. 60+ nuori

No mulla on 3 lastenlasta joten olen mummo vaikka mieleltäni nuori yhä.  En vanhus millään mittarilla.

Vierailija
37/167 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömien murheita.

Vierailija
38/167 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmiset pärjää oikeasti kuumissa maissa?

Vierailija
39/167 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa on kylmää tosiaan 11 kuukautta vuodessa.

Vierailija
40/167 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisit kiitolllinen hoitajille ja lääkäreille, etkä haukkuisi heidän työpaikkaansa. Siskosi ei todennäköisesti ole huolehtinut terveydestään vaan hankkinut ensin itselleen ylipainon, jonka vuoksi sydän ei ole kestänyt.