Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En jaksa enää tätä hellettä. Nukun,käyn suihkussa,nukun taas. MItää muuta ei jaksa tehdä eikä mihinkää mennä

Vierailija
26.07.2025 |

Tänään olen ottanut kolmet päiväunet,käynyt kahdesti suihkussa ja juonut paljon mineraalivettä. Kohta kolmas suihku,vähän jugurttia ja nukkumaan.

Kommentit (167)

Vierailija
1/167 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa...päikkärit, toiset perään, vichyä. Huono olo, päässä paineen tunne. Sisällä 29🥴

Nauttikoot ne keille tämä sopii, itseä pelottaa vanhempienkin puolesta, ovat lähellä kasikymppisiä ja hyväkuntoisia normisti mutta isä jo kertoi että puhti on pois.

Turha verrata mihinkään, suomalaisille paras lämpötila on tutkimusten mukaan 14 eikä meitä ole tarkoitettu tämmöses paahtumaan. 

Päivä, pari, kolme ok mutta liika on liikaa.

Vierailija
2/167 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää olla noin vanha ja huonokuntoinen! 

Olen itse 65v nivelrikkoinen mummo etelä -Euroopasta ja olen jo käynyt uimassa ja lähden ajamaan 1500m2 ruovikoa (ei kevyttä ruohoa) tuonne rinteeseen. Kone on rikki eikä veto toimi joten lihaksilla mennään, pahuksen iso laite!  Eilen aloitin ja tänään jatkan. Samalla autan miestä vähän raksahommissa ja teen ruuat ja siivoan normi päiväsiivouksen.

Viileä päivä tulossa, vähän pilviä 28-30  ja kosteus 60%

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/167 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin "en jaksa enää tätä hellyyttä". 

Ihmettelin.

Vierailija
4/167 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on jaksettava mennä muualle jos sisällä on kuuma. Käy edes kaupassa viilentymässä. Siellä on yleensä hyvä ilmastointi. Itse kävin yöllä pyöräilemässä kun ilma oli sen verran viilentynyt että sieti olla ulkona. Ja muista syödä kunnolla vaikka ei olisikaan nälkä. Tuolla menolla joudut huonoon kuntoon.

Vierailija
5/167 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh häh hää ja vali vali vali. Nauti ny ku kerrankin on lämmin!!!! Kyllä sitä kylmää on 11 kuukautta vuodessa!! 

Vierailija
6/167 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisit töihin sinäkin. 

Vierailija
7/167 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häh häh hää ja vali vali vali. Nauti ny ku kerrankin on lämmin!!!! Kyllä sitä kylmää on 11 kuukautta vuodessa!! 

Onneksi on!!!

Vierailija
8/167 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä syö rasvaista tai sokerista ruokaa. Ruokavaliokin vaikuttaa jaksamiseen, etenkin näin helteellä. 

Vierailija
9/167 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten sama mutta saan kaiken tuon päälle nauttia 8h/päivä fyysisestä ulkotyöstä.

Vierailija
10/167 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Itse olen lenkkeillyt, pyöräillyt, käynyt salilla ja tanssitunneilla. Ja käynyt tietty uimassa. Tänään menen kajakkiretkelle. Täydellistä. 😍

Vierailija
11/167 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suolaa suoraan suuhun. Auttaa itsellä vartissa. 

Vierailija
12/167 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä helle on ihanaa. Vielä ensi viikollekin luvassa tällaista säätä. Toki meillä käydään välillä talossa sisällä jäähyllä kun on ILP.

Vierailija
13/167 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävää olla noin vanha ja huonokuntoinen! 

Olen itse 65v nivelrikkoinen mummo etelä -Euroopasta ja olen jo käynyt uimassa ja lähden ajamaan 1500m2 ruovikoa (ei kevyttä ruohoa) tuonne rinteeseen. Kone on rikki eikä veto toimi joten lihaksilla mennään, pahuksen iso laite!  Eilen aloitin ja tänään jatkan. Samalla autan miestä vähän raksahommissa ja teen ruuat ja siivoan normi päiväsiivouksen.

Viileä päivä tulossa, vähän pilviä 28-30  ja kosteus 60%

65v nivelrikkoinen mummo? En kyllä itseäni mummottelisi. 60+ nuori

Vierailija
14/167 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen inssi-iopiskelija ja kyllä meille kaikille nuorimmasta vanhimpaan nämä helteet käy liikaa voimille!!! T. asfalttia tehdään. 

Vierailija
15/167 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Itse olen lenkkeillyt, pyöräillyt, käynyt salilla ja tanssitunneilla. Ja käynyt tietty uimassa. Tänään menen kajakkiretkelle. Täydellistä. 😍

Etkö osaa mitään muuta? Onko aivotoimintaa?

Vierailija
16/167 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka jaksaa ja kuka ei.

Mummuni 90+ ei kärsi vaan nauttii. Äitini 50+ kiroaa vaihdevuosia ja kuumuutta, mutta on pirteä, ja minä 30+ hikoilen kuin sika luullen ihan kohta kuolevani. 

Vierailija
17/167 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veetuttaa ihan huolella kun ulkona aurinko polttaa vaikka omisi 50 suojakerroin ja sisällä on niin kuuma että hiki valuu ja päätä särkee. Menee koko heinäkuu vituiksi 🤬

Vierailija
18/167 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko ylipainoisia?

Vierailija
19/167 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko ylipainoisia?

🥱

Vierailija
20/167 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse juoksin  eilenkin keskipäivällä huom-Ilman vettä tms muuta 22 kilometriä ja ikäänkuin lenkki loppui kesken. Ja no aika ei niin hyvä, tasan 2h. Juoksua ei hölkkää, tasan 2h ja ei mitään ongelmaa.  Ja niin  minäkin tein ruuat sen jälkeen ja sisällä 29 ja uunista tuli kait lisää. Huomenna uudestaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kolme