Olen jäänyt yksin
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä. Muut menevät rientojaan, siis aivan kaikenlaiset tallaajat, ja minua ei oteta mukaan.
Ei kutsuta, ei soiteta. Elämä menee hukkaan kun ei pääse mukaan.
Näinhän se menee😎🍋🍹
Elämä menee hukkaan kun ei pääse mukkaan.
Yksin onkin vaikea mennä muiden joukkoon tai tutustua. Vaikka joku muukin voi olla yksin.
Miksi ette palstan yksinäiset mene yhdessä rientoihin?
Mitä ne riennot oikein ovat? Itse ihmettelen miten ihmeessä jotkut jaksavat touhottaa niin järkyttävän paljon. Festareita ja muuta monta kertaa kesässä, samana päivänä rannalla, festareilla ja jossain ulkona syömässä, illalla vielä lenkillä.
Sitten vaan enemmän ulos rannalle ,kirjastoon , kahville,kaikkialle missä tapaa ihmisiä.Pitää itse uskaltaa ottaa kontaktia ihmisiin.
Vierailija kirjoitti:
No en minä viitti täältä ketään tavata.... pitäisi sellaisten tuttujen osata pyytää rientoihin.... siis niiden fiksujen ja hauskojen..... Ei uuvattien.... vaan niitten hyvien tyyppien rientoihin pitäisi päästä mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Oujee😎
Vierailija kirjoitti:
Sitten vaan enemmän ulos rannalle ,kirjastoon , kahville,kaikkialle missä tapaa ihmisiä.Pitää itse uskaltaa ottaa kontaktia ihmisiin. Mitä siinä toljotat.
😅
Laihduta ja lopeta olemasta kuspää niin pääset mukaan
Elämää, ei sen enempää, on kaikki tää, koita ymmärtää.
Älä lannistu, ota rennompi elämänasenne. Elämälleen voi nauraa hyväntahtoisesti mieluummin kuin ottaa liian vakavasti. Ole armollinen itsellesi. Mene mukavuusalueidesi ulkopuolelle. Aloita syksyllä uusi(a) harrastus/harrastuksia. 🍁 🍂
Täällä aina ehdotetaan kirjastoon tai museoon menemistä. Kertokaa nyt ihan rehellisesti kuinka monta ystävää te oikeasti olette kirjastosta tsi museosta löytäneet?
Mulla sairaudet estää menemisen. Mutta varmasti jolla kulla muulla on vielä vaikeampaa, ei pidä valittaa. Ehkäpä joskus vointi sellainen, että voin elää normaalisti.
Niin minäkin. Mutta en edes jaksaisi osaa vanhoista tutuista, jotka kohdelleet mua huonosti.
No mikset ala seurustelee jonkun miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Täällä aina ehdotetaan kirjastoon tai museoon menemistä. Kertokaa nyt ihan rehellisesti kuinka monta ystävää te oikeasti olette kirjastosta tsi museosta löytäneet?
Kirjastosta on löytynyt poikaystäviä aikoinaan ja 30 vuotta kestänyt parisuhde, jossa aviossakin oltiin vuosia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjastosta on löytynyt poikaystäviä aikoinaan ja 30 vuotta kestänyt parisuhde, jossa aviossakin oltiin vuosia.
Mitä katseita siellä hyllyjen välissä voikaan luoda. Vaellella perässä juuri samoilla hyllyillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä. Muut menevät rientojaan, siis aivan kaikenlaiset tallaajat, ja minua ei oteta mukaan.
Näinhän se menee😎🍋🍹
Korkki kiinni ja huumeet pois. Tämä ihan aluksi. Nikotiini kannattaa lopettaa ensimmäisten päihteiden joukossa. Kannattaa hankkia itselleen toimintakyky ja liikuntakyky, jotta jaksaa lähteä ovesta ja kulkea ihmisten ilmoilla. Näin se menee.