Tindermies sanoi coca-colaa "sosa-solaksi"
Kommentit (40)
Melkosen hupiukon oot itselles napannut ;)
Olet vaan itse tainnut luulla sen sanottavan noin.
Olisi sanonut edes "Sosa-Cola" niin tuo olisi ollut mukanokkela Scarface -viittaus, mutta tuo "Sosa-Sola" kuulostaa kieltämättä vajaaälyiseltä.
Jos nyt koko tarina edes totta on.
Mittään mieltä miehesi on? Soittiko kikero kelloa vai sisero selloa?
Kyrillinen C:n näköinen kirjain lausutaan ässänä.
Kiitos hyvästä vinkistä. Otan tuon käyttöön ja katson treffeillä naisen reaktion. Mulla on myös tarralompakko jossa aku ankan kuva. Otan sen maksuvaiheessa esille ja ei voi olla kuulematta rahinaa kun sen avaa. Sanon että sain sen äidiltä.
Vierailija kirjoitti:
Melkosen hupiukon oot itselles napannut ;)
Mäkin purskahdin ihan nauruun! Harvassa enää on tällaiset standup- tason supliikkimiehet. Kerrankin sai nauraa oikein sydämen pohjasta! Oma ukkonikin on ihan tylsä eikä noin hauska
Hei joo minäkin joskus sanon ihan huvikseni vaan, se on vaan sellaista leikittelyä C:n kahdenlaisella lausumistavalla. En olis arvannut että sekin voisi olla ongelmallinen asia. Sori siitä.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos hyvästä vinkistä. Otan tuon käyttöön ja katson treffeillä naisen reaktion. Mulla on myös tarralompakko jossa aku ankan kuva. Otan sen maksuvaiheessa esille ja ei voi olla kuulematta rahinaa kun sen avaa. Sanon että sain sen äidiltä.
Taidat olla niitä jänniksiä, koska kiltti mies saisi heti penaltia Aku Ankan kuvasta ja kiltti mies tietää tämän...
Kertoi eräskin olevansa sommandona.
Sosa sola on kyllä hyvää näin helteellä . Itse juonut tänään kylläkin vain vantaa.
Niin että mitäkö ajatella? No mikäs minä olen sitä sanomaan, ajattele mitä haluat. Itse ajattelisin että se on vaan sellainen lausahdus jolle voi ehkä vähän hymähtää ja jatkaa elämää sen kummemmin traumatisoitumatta.
no se ainakin tuli varmistettua että sinulla ei ole minkään sortin huumorintajua.