Naisten pitäisi hyväksyä myös ne tavalliset ja kiltit miehet koska kaikki miehet ei ole hyvätuloisia tai jännämiehiä.
Naisilla on jollakin tapaa täysin väärä kuva miehistä, naiset ajattelee että kaikki miehet on niitä hyvätuloisia uraohjuksia jotka tienaa sen 5000e/kk tai niitä miehiä jotka on alfoja eli väkivaltaisia ja alistavia.
Mutta ettekö te naiset tajua että on myös olemassa miehiä jotka on ihan tuiki tavallisia ja myös kilttejä? Sellaiset miehet ei pröystäile rahoilla vaan ne on turvallisia ja luotettavia kumppaneita, he huolehtisivat perheestä ja kohtelisi naista tasa-arvoisena kumppanina mutta kas kummaa sellaiset miehet ei kelpaa naisille.
Minulla olisi naisille yksi toive ja se toive olisi että antakaa myös kilteille ja tavismiehille mahdollisuus, edes yksi mahdollisuus!
Kommentit (444)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En näe ap:n ulostulossa mitään järkeä. Itse en anna mahdollisuutta lapsettomana miehenä naisille jolla on jo lapsia.
M32
Turhaan siis vinkuu jos ei ole naista kun ei kelpaa.
Olen eri kommentoija kuin tuo ensimmäinen M32.
Kaikilla meillä saa ja pitää olla kriteerejä, tuo nyt sattumaan olemaan minun kriteerini.
M32 /2
Vierailija kirjoitti:
Kauniit naiset antakaa edes säälistä kosketusta ja seksiä kilteille miehille 🥺
Kukaan ei ole velvollinen antamaan sinulle tai teille yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle riittäis tuo 5000e/kk palkka koska pidän sitä tosi hyvänä palkkana. Sitten minä voisin myös haluta sellasen ihan hienon auton ja kivan asunnon. Sitten vielä olisi kiva löytää kaunis nainen jonka kanssa perustaa perhe.
Todellisuus: tuloni ovat 3500e/kk ja auto sekä asunto ei ole häävejä. Naista ei ole koska olen ikisinkku.
M32
Aina saa haluta, kaikkea ei voi saada. Panosta vaikka muihin asioihin. Nainen tulee jos on tullakseen, mutta jos on nirso ei pidä valittaa jos ei ole kumppania.
Joo tiedän että aina saa haluta ja kaikkea ei voi saada. Jos en saa hyvää palkkaa eli hyvää työtä niin en silloin myöskään saa omaa perhettä enkä kaunista naista. Nämä kortit mitkä on jaettu niin niillä on pelattava.
M32
Kyllä se sinun sinkkuus varmasti johtuu muusta kuin rahasta tai muusta materiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aijaa no kyllä naisten pitäisi antaa myös meille kilteille miehille tai sitten käy huonosti teille naisille 🥺
Vierailija kirjoitti:
En ole kaunis ja mulla on mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aijaa no kyllä naisten pitäisi antaa myös meille kilteille miehille tai sitten käy huonosti teille naisille 🥺
Ei uhkailu auta. Kannattaa katsoa sinne peiliin miksi naiset ei sinua halua ja kiertää mahd kaukaa. Et sinä ole kiltti.
Vierailija kirjoitti:
Nainen jos on aidosti kaunis niin silloin nainen voi etsiä tasokasta miestä mutta onko se reilua ketään kohtaan että nainen joka ei ole kaunis haluaa myös tasokkaan miehen?
Saathan sinäkin haluta vaikka miss universumin, ei haluaminen ole kiellettyä keneltäkään. Kukaan ei myöskään "ansaitse" ketään ja se on sitten eri asia, mitä saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten huonosti muka? Edelleen, ei kukaan ole velvollinen antamaan kenellekään mitään, etenkään seksiä vinkuville miehille.
Onneksi äitini valitsi miehekseen kiltin. En olisi halunnut jännää isäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten huonosti muka? Edelleen, ei kukaan ole velvollinen antamaan kenellekään mitään, etenkään seksiä vinkuville miehille.
Huonosti siten että kilttimies saattaa tehdä pahaa? 🥺 Anna nyt vaan kilteille miehille, teet itsestäsi tärkeän ihmisen kun annat iloa kilteille yksinäisille miehille!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
5000e kuussa ei ole hyvätuloinen, sillä elättää itsensä mutta liikoja ei juhlita tai asuta tilavasti.
Arto Satonenko siellä kirjoittelee? :D 5000e/kk bruttona on ihan jäätävän kova palkka, mistä työstä tuollaista palkkaa voi edes saada? Suomessa duunarit tienaa sen 2000e-3000e kuukaudessa.
Ei ole. Se on aivan tavallinen koulutetun ihmisen palkka. Joku 8000€/kk alkaa olla hieman harvinaisempi.
Asut jossain köyhyyskuplassa jos pidät 5000€ kovana palkkana. Yksi kymmenestä suomalaisista tienaa yli 6000€/kk, se ei vielä ole kovin harvinaista.
Suurituloisen raja Suomessa on tällä hetkellä 7128€/kk.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huonosti siten että kilttimies saattaa tehdä pahaa? 🥺 Anna nyt vaan kilteille miehille, teet itsestäsi tärkeän ihmisen kun annat iloa kilteille yksinäisille miehille!
Vaikka olet todennäköisesti trolli. Teen sinusta silti nettivinkin poliisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli jos "kilttis" ei saa, hän alkaa uhkailemaan? Ei, ei irtoa ja sitäpaitsi minulla on mies.
Vierailija kirjoitti:
Mulle riittäis tuo 5000e/kk palkka koska pidän sitä tosi hyvänä palkkana. Sitten minä voisin myös haluta sellasen ihan hienon auton ja kivan asunnon. Sitten vielä olisi kiva löytää kaunis nainen jonka kanssa perustaa perhe.
Todellisuus: tuloni ovat 3500e/kk ja auto sekä asunto ei ole häävejä. Naista ei ole koska olen ikisinkku.
M32
Mee yhteen rikkaan naisen kanssa, niin pääset hienompaan asuntoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uhkailuhan se auttaakin asiaa.
Vierailija kirjoitti:
En näe ap:n ulostulossa mitään järkeä. Itse en anna mahdollisuutta lapsettomana miehenä naisille jolla on jo lapsia.
M32
Useimmat muutkaan ei anna kelle tahansa mahdollisuutta, ei myöskään ap, jolle kelpaa vain tietyt naiset. Ap:lle kuitenkaan ei sovi, että sama toimii myös toisinpäin, eli kaikki naiset ei vaan kiinnostu hänestä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
5000e kuussa ei ole hyvätuloinen, sillä elättää itsensä mutta liikoja ei juhlita tai asuta tilavasti.
Arto Satonenko siellä kirjoittelee? :D 5000e/kk bruttona on ihan jäätävän kova palkka, mistä työstä tuollaista palkkaa voi edes saada? Suomessa duunarit tienaa sen 2000e-3000e kuukaudessa.
Ei ole. Se on aivan tavallinen koulutetun ihmisen palkka. Joku 8000€/kk alkaa olla hieman harvinaisempi.
Asut jossain köyhyyskuplassa jos pidät 5000€ kovana palkkana. Yksi kymmenestä suomalaisista tienaa yli 6000€/kk, se ei vielä ole kovin harvinaista.
Suurituloisen raja Suomessa on tällä hetkellä 7128€/kk.
Aivan jos väität että 5000e/kk on tavallinen koulutetun ihmisen palkka niin kyllä elän sitten kuplassa. Minun mielestä yli 4000e/kk palkat on hyviä palkkoja joku 5000e/kk palkka on jo todella kova palkka. Ihmekkö minulla ei ole varaa kuluttaa oikeastaan mihinkään vaan kaikki ylimääräinen raha menee sijoituksiin, en käy missään ravintoloissa tai tuhlaile kulttuurin yms koska palkkani on surkea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M32
Mee yhteen rikkaan naisen kanssa, niin pääset hienompaan asuntoon.
Surkea neuvo koska naiset ei pariudu koskaan alaspäin.
Vierailija kirjoitti:
Miehet antakaa edes säälistä kosketusta ja seksiä Amalialle, 57, 157 cm, 157 kg. 🥺