Naisten pitäisi hyväksyä myös ne tavalliset ja kiltit miehet koska kaikki miehet ei ole hyvätuloisia tai jännämiehiä.
Naisilla on jollakin tapaa täysin väärä kuva miehistä, naiset ajattelee että kaikki miehet on niitä hyvätuloisia uraohjuksia jotka tienaa sen 5000e/kk tai niitä miehiä jotka on alfoja eli väkivaltaisia ja alistavia.
Mutta ettekö te naiset tajua että on myös olemassa miehiä jotka on ihan tuiki tavallisia ja myös kilttejä? Sellaiset miehet ei pröystäile rahoilla vaan ne on turvallisia ja luotettavia kumppaneita, he huolehtisivat perheestä ja kohtelisi naista tasa-arvoisena kumppanina mutta kas kummaa sellaiset miehet ei kelpaa naisille.
Minulla olisi naisille yksi toive ja se toive olisi että antakaa myös kilteille ja tavismiehille mahdollisuus, edes yksi mahdollisuus!
Kommentit (444)
Vierailija kirjoitti:
Nainen jos on aidosti kaunis niin silloin nainen voi etsiä tasokasta miestä mutta onko se reilua ketään kohtaan että nainen joka ei ole kaunis haluaa myös tasokkaan miehen?
Kaikenlaiset ihmiset pariutuvat. Ei ole tasoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori, kiltit ei kiinnosta. Tylsän tavallisia.
Lisäksi tienaavat vähemmän monesti kuin tuolla elävät. Näet jo sen steissilla vaatetuksesta, kellä rahaan hyi hi..o noita luusereita
Et voi vaatetuksen perusteella päätellä mitään varallisuudesta.
Jos toisella miehellä outfit maksaa sen 10 000e ja se ajaa 20 000e autolla niin kai se on varakkaampi kuin se jonka outfitti maksaa 100e ja se ajaa 1000e autolla? Ei köyhällä ole edes varaa kunnon autoon eikä köyhällä ole varaa kalliisiin vaatteisiin. Naiset kiinnittää huomiota miehen pukeutumiseen, miehen koruihin, miehen aurinkolaseihin ja miehen autoon koska ne kertoo aika paljon miehen varallisuudesta.
Tai sitten ensimmäisen miehen auto ja vaatteet on vuokraamosta haettu. Useampikin somettaja tekee tätä, ja sitten mainostaa olevansa miljonääri 24 vuotiaana ja mitä milloinkin. Vuokrafirman logon vain unohtavat välillä piilottaa kuvasta.
Niin, mikä tai kuka sen takaa että päällisinpuolin kiltti mies ei petä ja jätä? Tai tuu kaapista ulos 20v yhdessäolon jälkeen?
Minä olisin huolinut aikoinaan oikeinkin hyvin ihan tavallisen kilttiä esittävän miehen, eronneen isän jolla 2 jälkeläistä ja oli elänyt hyvin normatiivista perhe-elämää, ei käytä paljoa alkoholia, ei tupakoi, auttaa muita, on kiva jne. Sain hyvin heikkoitsetuntoisen nillittäjän, joka oikeastaan halveksui naisia jopa niin että toi sen vitsailun varjolla esille, etsi alamaista ja palveliaa itselleen, kärsi erilaisista pelkotiloista ja mt ongelmista, hirveä valittaja, negatiivinen ja puhui tänään yhtä ja ensi viikolla toista samasta asiasta ja ennenkaikkea esitti ihan jotain muuta kuin mitä oli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen jos on aidosti kaunis niin silloin nainen voi etsiä tasokasta miestä mutta onko se reilua ketään kohtaan että nainen joka ei ole kaunis haluaa myös tasokkaan miehen?
Miksi tavallinen mies ei voi saada kaunista naista? Miksi esim missit saa vain ne statusmiehet joilla on pinkka kunnossa?
Miksi se raksapena tai rekkapena ei voi saada kaunista naista kumppaniksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori, kiltit ei kiinnosta. Tylsän tavallisia.
Lisäksi tienaavat vähemmän monesti kuin tuolla elävät. Näet jo sen steissilla vaatetuksesta, kellä rahaan hyi hi..o noita luusereita
Et voi vaatetuksen perusteella päätellä mitään varallisuudesta.
Jos toisella miehellä outfit maksaa sen 10 000e ja se ajaa 20 000e autolla niin kai se on varakkaampi kuin se jonka outfitti maksaa 100e ja se ajaa 1000e autolla? Ei köyhällä ole edes varaa kunnon autoon eikä köyhällä ole varaa kalliisiin vaatteisiin. Naiset kiinnittää huomiota miehen pukeutumiseen, miehen koruihin, miehen aurinkolaseihin ja miehen autoon koska ne kertoo aika paljon miehen varallisuudesta.
Kymppitonnin vaatteet ja 20 tonnin auto? Aika kumma tapa käyttää rahaa.
Vain pintaliitäjät välittää siitä, onko puku maksanut tonnin vai kymppitonnin. Ja KORUT miehellä? Metroseksuaaleilla ehkä, mutta ei tosimiehillä.
Mun mies kiltti, korkeakoulutettu yrittäjä. Ihan tavallinen ihana mies. En ole ap:lle antamassa mitään mahdollisuuksia kun on ällöttävä jankkaaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tavallinen mies ei voi saada kaunista naista? Miksi esim missit saa vain ne statusmiehet joilla on pinkka kunnossa?
Miksi se raksapena tai rekkapena ei voi saada kaunista naista kumppaniksi?
Kaverini on missi ja sillä on ihan tavis duunarimies. Itsellä kans duunari, vaikka olen korkeasti koulutettu ja väitellyt tohtoriksi. Molemmat meistä on n.30 naisia hyvällä vartalolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
5000e kuussa ei ole hyvätuloinen, sillä elättää itsensä mutta liikoja ei juhlita tai asuta tilavasti.
Arto Satonenko siellä kirjoittelee? :D 5000e/kk bruttona on ihan jäätävän kova palkka, mistä työstä tuollaista palkkaa voi edes saada? Suomessa duunarit tienaa sen 2000e-3000e kuukaudessa.
Verot pois niin 5k tienaava insinööri elää hitusen paremmin kuin 3k tienaava amis.
https://www.is.fi/menaiset/tyo-ja-raha/art-2000009973834.html
5000e palkasta jää käteen 3300-3400 euroa ja 3000e palkasta jää käteen 2300e.
Insinööri saa tonnin enemmän kätee kuukaudessa kuin duunari
Ja tonniko on sinusta pieni raha??? Tai siitä sinua edeltäneestä?
Mulle riittäis tuo 5000e/kk palkka koska pidän sitä tosi hyvänä palkkana. Sitten minä voisin myös haluta sellasen ihan hienon auton ja kivan asunnon. Sitten vielä olisi kiva löytää kaunis nainen jonka kanssa perustaa perhe.
Todellisuus: tuloni ovat 3500e/kk ja auto sekä asunto ei ole häävejä. Naista ei ole koska olen ikisinkku.
M32
Jaa että ihan pitää? Mitä tapahtuu jos en hyväksy?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
5000e kuussa ei ole hyvätuloinen, sillä elättää itsensä mutta liikoja ei juhlita tai asuta tilavasti.
Arto Satonenko siellä kirjoittelee? :D 5000e/kk bruttona on ihan jäätävän kova palkka, mistä työstä tuollaista palkkaa voi edes saada? Suomessa duunarit tienaa sen 2000e-3000e kuukaudessa.
Verot pois niin 5k tienaava insinööri elää hitusen paremmin kuin 3k tienaava amis.
https://www.is.fi/menaiset/tyo-ja-raha/art-2000009973834.html
5000e palkasta jää käteen 3300-3400 euroa ja 3000e palkasta jää käteen 2300e.
Insinööri saa tonnin enemmän kätee kuukaudessa kuin duunari
Ja tonniko on sinusta pieni raha??? Tai siitä sinua ed
Minulle ei. Sinulle olisi sillä suhteessa on aina omat rahat. Oman osuuteni yhteisistä kuluista maksan mutta käytän rahani miten huvittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Useita satasia enemmän jää insinöörille kuin amikselle. Insinööri saa myös isommat korotukset kuin amis koska palkankorotukset tulee prosenteissa.
Nimenomaan vain satasia enemmän. Perheasunto maksaa 500k tai enemmän, ei siinä sataset auta. Köyhästu elävät molemmat.
Pakkoko sen perheasunnon on Helsingin keskustassa olla?
Vierailija kirjoitti:
Mulle riittäis tuo 5000e/kk palkka koska pidän sitä tosi hyvänä palkkana. Sitten minä voisin myös haluta sellasen ihan hienon auton ja kivan asunnon. Sitten vielä olisi kiva löytää kaunis nainen jonka kanssa perustaa perhe.
Todellisuus: tuloni ovat 3500e/kk ja auto sekä asunto ei ole häävejä. Naista ei ole koska olen ikisinkku.
M32
Aina saa haluta, kaikkea ei voi saada. Panosta vaikka muihin asioihin. Nainen tulee jos on tullakseen, mutta jos on nirso ei pidä valittaa jos ei ole kumppania.
En näe ap:n ulostulossa mitään järkeä. Itse en anna mahdollisuutta lapsettomana miehenä naisille jolla on jo lapsia.
M32
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Useita satasia enemmän jää insinöörille kuin amikselle. Insinööri saa myös isommat korotukset kuin amis koska palkankorotukset tulee prosenteissa.
Nimenomaan vain satasia enemmän. Perheasunto maksaa 500k tai enemmän, ei sii
Missä sitten? Tietty jos haluaa asua jossain landella niin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M32
Aina saa haluta, kaikkea ei voi saada. Panosta vaikka muihin asioihin. Nainen tulee jos on tullakseen, mutta jos on nirso ei pidä valittaa jos ei ole kumppania.
Joo tiedän että aina saa haluta ja kaikkea ei voi saada. Jos en saa hyvää palkkaa eli hyvää työtä niin en silloin myöskään saa omaa perhettä enkä kaunista naista. Nämä kortit mitkä on jaettu niin niillä on pelattava.
M32
Vierailija kirjoitti:
En näe ap:n ulostulossa mitään järkeä. Itse en anna mahdollisuutta lapsettomana miehenä naisille jolla on jo lapsia.
M32
Turhaan siis vinkuu jos ei ole naista kun ei kelpaa.
Et ole ap ilman naista siksi että olet kiltti
olet yksin siksi kun olet sosiaalisesti kyvytön jankkaaja joka ei pysty kuuntelemaan yhtään muita ihmisiä vaan jankkaat ja jankkaat samaa asiaa mikä ei edes ole totta
Vierailija kirjoitti:
Et ole ap ilman naista siksi että olet kiltti
olet yksin siksi kun olet sosiaalisesti kyvytön jankkaaja joka ei pysty kuuntelemaan yhtään muita ihmisiä vaan jankkaat ja jankkaat samaa asiaa mikä ei edes ole totta
Tuskin ap sitä aidossa elämässä jankkaa. Kertoo vain kokemuksiaan monien pakkiensa jälkeen. Ja tuo pitää hyvin paikkansa parikymppisten ja sitä nuorempien ikäryhmässä, jota itsekin edustan.
En ole nähnyt yhtään kilttien miesten haukkimista tässä.
Kaikki naiset ei ole laskelmoivia ja petollisia ilkimyksiä.
T. Kiltti nainen joka arvostaa kilttejä miehiä