Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten pitäisi hyväksyä myös ne tavalliset ja kiltit miehet koska kaikki miehet ei ole hyvätuloisia tai jännämiehiä.

Vierailija
26.07.2025 |

Naisilla on jollakin tapaa täysin väärä kuva miehistä, naiset ajattelee että kaikki miehet on niitä hyvätuloisia uraohjuksia jotka tienaa sen 5000e/kk tai niitä miehiä jotka on alfoja eli väkivaltaisia ja alistavia. 

Mutta ettekö te naiset tajua että on myös olemassa miehiä jotka on ihan tuiki tavallisia ja myös kilttejä? Sellaiset miehet ei pröystäile rahoilla vaan ne on turvallisia ja luotettavia kumppaneita, he huolehtisivat perheestä ja kohtelisi naista tasa-arvoisena kumppanina mutta kas kummaa sellaiset miehet ei kelpaa naisille.

Minulla olisi naisille yksi toive ja se toive olisi että antakaa myös kilteille ja tavismiehille mahdollisuus, edes yksi mahdollisuus! 

Kommentit (444)

Vierailija
101/444 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka olet todennäköisesti trolli. Teen sinusta silti nettivinkin poliisille. 

Tiedätkö että on rikos tehdä turhia nettivinkkejä poliiseille 🥺

Vierailija
102/444 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauniit naiset antakaa edes säälistä kosketusta ja seksiä kilteille miehille 🥺

Kukaan ei ole velvollinen antamaan sinulle tai teille yhtään mitään.

Aijaa no kyllä naisten pitäisi antaa myös meille kilteille miehille tai sitten käy huonosti teille naisille 🥺

Miten huonosti muka? Edelleen, ei kukaan ole velvollinen antamaan kenellekään mitään, etenkään seksiä vinkuville miehille.

Huonosti siten että kilttimies saattaa tehdä pahaa? 🥺 Anna nyt vaan kilteille miehille, teet itsestäsi tärkeän ihmisen kun annat iloa kilteille yksinäisille miehille! 

Eli hän ei ole mikään kiltti mies ja tunnustaa sen tässä ihan suoraan. 😁

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/444 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle riittäis tuo 5000e/kk palkka koska pidän sitä tosi hyvänä palkkana. Sitten minä voisin myös haluta sellasen ihan hienon auton ja kivan asunnon. Sitten vielä olisi kiva löytää kaunis nainen jonka kanssa perustaa perhe.

Todellisuus: tuloni ovat 3500e/kk ja auto sekä asunto ei ole häävejä. Naista ei ole koska olen ikisinkku. 

M32

Mee yhteen rikkaan naisen kanssa, niin pääset hienompaan asuntoon.

Surkea neuvo koska naiset ei pariudu koskaan alaspäin. 

Sinähän tiedät kaikki naiset hyvin, ootko seurustellut heidän kanssaan vai oletko lukenut netistä jonkun toisen "kilttiksen" ideologioita ja tekosyitä sinkkuuteen?

Vierailija
104/444 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei ole velvollinen antamaan sinulle tai teille yhtään mitään.

Aijaa no kyllä naisten pitäisi antaa myös meille kilteille miehille tai sitten käy huonosti teille naisille 🥺

Miten huonosti muka? Edelleen, ei kukaan ole velvollinen antamaan kenellekään mitään, etenkään seksiä vinkuville miehille.

Huonosti siten että kilttimies saattaa tehdä pahaa? 🥺 Anna nyt vaan kilteille miehille, teet itsestäsi tärkeän ihmisen kun annat iloa kilteille yksinäisille miehille! 

Miksi haluaisin seksiä sellaisen miehen kanssa, joka tekee toisille pahaa?

Vierailija
105/444 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävele ihmisten ilmoilla ja katso perheitä kaupoissa tms. ihan siellä on tavallisia miehiä pariutuneena tavallisten naisten kanssa. 

Vierailija
106/444 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle riittäis tuo 5000e/kk palkka koska pidän sitä tosi hyvänä palkkana. Sitten minä voisin myös haluta sellasen ihan hienon auton ja kivan asunnon. Sitten vielä olisi kiva löytää kaunis nainen jonka kanssa perustaa perhe.

Todellisuus: tuloni ovat 3500e/kk ja auto sekä asunto ei ole häävejä. Naista ei ole koska olen ikisinkku. 

M32

Tässä ketjussa on juuri nainen, joka kertoo että on itse väitellyt tohtoriksi ja mies tavan duunari eli kyllä pariutuu.

Vierailija
107/444 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet antakaa edes säälistä kosketusta ja seksiä Amalialle, 57, 157 cm, 157 kg. 🥺

Mä voisin kyllä antaa, ja oon samantyyppiselle naiselle antanutkin.

Vierailija
108/444 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, voi voi ja uli uli. Olen töissä miesvaltaisella alalla, rakennuksella. Ilmeisesti kaikki miehet siellä on sit kovatuloisia alfoja (koska mitään jänniksiä nuo eivät ole), kun kaikilta löytyy nainen kainalosta. 

Vierailija
109/444 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on naisista ja miehistä ihan väärä kuva ja se on todennäköisesti syy miksi olet sinkku. 

Vierailija
110/444 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten mies voi olla kiltti jos uhkailee että naisille käy huonosti jos hän ei saa kauniilta naisilta ? 

Vierailija
111/444 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M32

Tässä ketjussa on juuri nainen, joka kertoo että on itse väitellyt tohtoriksi ja mies tavan duunari eli kyllä pariutuu.

Oma mieheni on roskakuski ja itse olen lääkäri. Mites sitten kun olen valinnut duunarimiehen?

Vierailija
112/444 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, voi voi ja uli uli. Olen töissä miesvaltaisella alalla, rakennuksella. Ilmeisesti kaikki miehet siellä on sit kovatuloisia alfoja (koska mitään jänniksiä nuo eivät ole), kun kaikilta löytyy nainen kainalosta. 

Palstakilttikseen verrattuna "jänniä" ovat kaikki miehet, jotka uskaltavat mennä ihmisten ilmoille ja tutustua joskus muihin ihmisiin. Mikä selittääkin, miksi heillä on työpaikka ja sosiaalisia suhteita, mm. naisystäviä.

Vierailija
113/444 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Incel se vaan jaksaa ulista itse rakentamiensa harhakuviensa vuoksi naisia syyllistäen/syyttäen/velvoittaen.. Syöksy sementtiin luuseri!.. 

Vierailija
114/444 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä normaalit naiset hyväksyvät ihan normaalin miehen. Oletko joskus käynyt siellä legendaarisessa Prismassa? Siellä tulee vastaan ihan normiukkoja normaalien, jopa kauniiden naisten kanssa!

Vierailija
115/444 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten mies voi olla kiltti jos uhkailee että naisille käy huonosti jos hän ei saa kauniilta naisilta ? 

No ei ap olekaan. Hän luulee, että "kiltiksi" voi muuttua sanomalla olevansa kiltti samalla kun käyttäytyy ilkeästi. (Ei voi.)

Vierailija
116/444 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin harva nainen haluaa puolisokseen miestä joka elää omissa tai toisen luomissa kuvitelmissa jakaen ihmisiä outoihin kategorioihin ja luullen sellaista mikä ei ole totta.

Vierailija
117/444 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun annat kiltille tavikselle mahdollisuuden, kiltti tavis tavoittelee aina parempaa, koska sillä menee ns hattuun. Tavis pettää aina. Toisaalta useat miehet pettää, ja vielä useampi pettäisi, jos pystyisi, joten miksi tyytyä tavikseen?

Jokainen haluaa tavoitella parasta mahdollista kumppania, miksi ihmeessä tyytyä kädenlämpöiseen kämppisuhteeseen?

Tuskin itsekään niitä harmaahiirulaisia piirität. Etkä edes huomaa pullukoita. Ja vanhemmat naiset, varsinkin yh-äidit ovat sulle kuin ilmaa. 

Yhyy, olen köyhä ja lyhyt tavistaikinanaama, en saa hoikkaa hottisgimmaa. Lopettaisit jo. 

Vierailija
118/444 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei enää tarvetta katsoakaan miehiin päin. Oma mies on kiltti, mutta kuitenkin löytyy 7000€ kuukausipalkka, johtava asema, hyvä kunto ja erottuvat vatsalihakset ja supliikkiluonne. Miksi olisi pitänyt tyytyä vähempään?

Vierailija
119/444 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei enää tarvetta katsoakaan miehiin päin. Oma mies on kiltti, mutta kuitenkin löytyy 7000€ kuukausipalkka, johtava asema, hyvä kunto ja erottuvat vatsalihakset ja supliikkiluonne. Miksi olisi pitänyt tyytyä vähempään?

Minun mies on myös johtajaluonne, mutta kiltti ja auttaa kotitöissä sekä lastenhoidossa. Trenataan yhdessä salilla ja käydään lenkillä sekä nautitaan samoista asioita yleensäkin elämässä.

Vierailija
120/444 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo,mutta kiltteyden alle ei saa laittaa:

Munatonta toimintaa, vätys-käytöstä, neitimäisyyttä tai sitä ettei ole omia mielipiteitä.

Kiitos! Kukaan ei halua perässä vedettävää ihmistä, oli mies tai nainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kaksi