Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko mielestänne huijari?

Vierailija
21.09.2008 |

Lapseni on kaverillani yksityisessä perhepäivähoidossa. Sovimme niin että maksan sen mukaan kuin lapsi olisi aina hoidossa ja rahat kelalta haetaan myös sen mukaan. Oikeasti hän on kuitenkin hoidossa vain 2-4 päivänä viikossa. Onko mielestänne huijausta vai ihan ok, kun minäkin maksan koko maksun joka tapauksessa

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Haen" toitä mutta aktiivisuuden laita on vähän niin jä näin, kivempi käydä rauhassa shoppailemassa ja kuntosalilla ;D

ap

Vierailija
2/6 |
21.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän se kenellekään kuulu miten usein se lapsi sitten faktisesti hoidossa on, sinähän siinä häviät

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsesi on kaverillasi hoidossa 2-4 päivänä/vko ja sinä haet Kelalta tukea hoitoon 5päivälle/vko ?

Kelan rahan lisäksi maksat kaverille omavastuuosuuden 5 päivältä/vko ?

Jos noin teet, en ymmärrä miksi koska joudut myös itse maksamaan enemmän kaverille mitä maksaisit todellisten hoitopäivien mukaan.

Jos taas kaveri saa vain ne paremmat Kelamaksut kun muka hoitaa lastasi, niin hän saattaa kohta olla verottajan kynsissä koska hän muka saa palkkaa esim. XXX euroa kuussa, mutta oikeasti ei niin paljoa saa (jos et maksa hänelle myös omavastuu osuutta)

Vierailija
4/6 |
21.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se ole kuin reilu 200 euroa. Ei siis paljon mitään.

ap

Vierailija
5/6 |
21.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se ole kuin reilu 200 euroa. Ei siis paljon mitään.

ap

Vierailija
6/6 |
21.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen myös maksanut aina täyttä maksua, vaikka tarvetta on ollut vähemmän. Ei tarvitse pelata päivien kanssa. Maksan täydet ja sillä siisti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi