Ihana rakkaustarina! Pia ja Juhani löysivät toisensa "kypsässä" iässä!
Sympaattinen pari. Tarina antaa toivoa muillekin ikääntyville yksinäisille ihmisille.
https://www.is.fi/menaiset/ihmiset-ja-suhteet/art-2000011174982.html
Kommentit (126)
Onpa hirveä kiire. Ei paljon kuollut puoliso sureta ja eläväkin vaihtui ovenavauksella.
Vierailija kirjoitti:
Pia-reppana hypähti suhteesta toiseen. Joo ei.
Mitä ei.. hyvin viihtyvät keskenään kun vihilläkin kävivät ym.
Molemmilla 2 avioliittoa ennen tuota kolmatta.
Mies tosin on toisesta avioliitostaan leski.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en mä nyt oikein sympaattista ihanuutta ja vuosisadan rakkaustarinaa näe siinä että vielä naimisissa oleva nainen on tindereissä ja heilastelee vieraita miehiä...
M42
Miehellä vaimo kuollut vain muutamaa kuukautta aiemmin 🤔
Aletaan pokaamaan heti ensimmäistä vastaantulevaa tinderissä.
Nättiä joo.
No, tiedän leskimiehen joka lähti rouvan hautajaisten jälkeen pohjoiseen suremaan. Tuli salamarakkauden kanssa takaisin. Olkoonkin että puoliso menehtyi sairauteen ja asiat olisi puhuttu läpi, oli kuitenkin aikamoinen märkä rätti vasten omien lasten kasvoja.
Toki, kerranhan täällä eletään...
Toki,toki toki paljastaa sinut palstan haukkuvaksi vanhaksipiiaksi...🤣🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en mä nyt oikein sympaattista ihanuutta ja vuosisadan rakkaustarinaa näe siinä että vielä naimisissa oleva nainen on tindereissä ja heilastelee vieraita miehiä...
M42
Miehellä vaimo kuollut vain muutamaa kuukautta aiemmin 🤔
Aletaan pokaamaan heti ensimmäistä vastaantulevaa tinderissä.
Nättiä joo.
No, tiedän leskimiehen joka lähti rouvan hautajaisten jälkeen pohjoiseen suremaan. Tuli salamarakkauden kanssa takaisin. Olkoonkin että puoliso menehtyi sairauteen ja asiat olisi puhuttu läpi, oli kuitenkin aikamoinen märkä rätti vasten omien lasten kasvoja.
Toki, kerranhan täällä eletään...
Toki,toki toki paljastaa sinut palstan haukkuvaksi vanhaksipiiaksi...🤣🤣🤣🤣<
Eri. Huomasi tämän jo aiemmin haukkumistyylistä .. mt tapaus.
Nainen näyttää siltä, että pitää ilmiselvästi huolta kunnostaan. Hoikka uuma jne.
Vierailija kirjoitti:
Mitä varten te kuvittelette, että he olisivat "tyytyneet" ensimmäiseen, johon saivat kontaktin? Heillä vain kävi niin älyttömän hyvä tuuri, että ekalla kerralla tärppäsi. Ja ovat kunnollisia, tavallisia kansalaisia muutenkin. Taidatte nuoret palstalaiset vaan olla kateellisia kun ikäihmiset onnistuvat asioissa, joissa teillä on vaikeuksia.
toi "kerava"-näytelmä nyt ei kateutta herätä, mutta oikein yhteen sopiva pariskunta joo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valtava silavavuori. Mies impotentti?
Eläkeiässä pitäisi vielä huolehtia naisen ulkonäöstä ja miehen seksielämästä? Hauskaahan heillä tuntuu olevan keskenään. Mutta ei, nainen laihdutuskuurille ja mies seksiterapiaan, hopi-hopi.
Miksi laihdutuskuurille kun itse ja mies hyväksyy toisensa sellaisenaan? Mitä tiedät sanoa että mies minkään terapian tarpeessa ? Olet kyllä outo.
Ymmärsit väärin, nimenomaan ihmettelin tuota ensimmäistä kirjoittajaa, että pitäisikö eläkeiässäkin ihmisten tehdä muita miellyttääkseen sitä ja tätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M42
Et tunne häntä etkä tiedä silloisesta tilanteesta mitään joten turha tuomita. Minä tunnen hänet ja myös ex-miehensä.
Sinäkö teit aloituksen, laitoit linkin juttuun, jonka olit tarjonnut lehteen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennenkin ollut näitä provokatiivisia "samalla ovenavauksella entinen ulos ja uusi sisään" -juttuja. Nämä ihmiset ovat aina olemukseltaan...no tietynlaisia.
valkostaroskaväkeä.
Mikäs sinä olet kirjoitustesi perusteella?????
No se on kirjoitustensa perusteella trolli eikä siksi ansaitse mitään vastauksia provoviesteihinsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennenkin ollut näitä provokatiivisia "samalla ovenavauksella entinen ulos ja uusi sisään" -juttuja. Nämä ihmiset ovat aina olemukseltaan...no tietynlaisia.
valkostaroskaväkeä.
Mikäs sinä olet kirjoitustesi perusteella?????
köyhä porvari?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M42
Miehellä muutama kuukausi vaimon kuolemasta.
hautajais laskukin vielä maksamatta.
Mitä välii kun ihmiset on kuuden kympin ja kuoleman välillä? Miksi pitäisi himmailla?
Eivät tee kenellekään mitään pahaa, eivät ole rikollisia ja ovat toisistaan onnellisia.
Ei ole minulta eikä teiltä millään tavalla pois se, että viihtyvät yhdessä.
Ja mitä sitten jos on lihava? Tai ruma? Olen vakuuttunut, ettette te itsekään ja vielä nuoremmatkaan ole mitään missityyppiä.
Mutta ilkeitä te osaatte olla. Musta on ihanaa kun liki seitsemänkymppiset huolehtii toisistaan, arjestaan ja juhlastaan. reissaavat ja nauttivat, ennenkuin kuolo korjaa.
Ja varmasti molempien aikuiset lapset ja ne lapsenlapsetkin ovat iloista, kun he huolehtii toisistaan. Ei tarvitse jälkipolvien huolehtia
Jäi mietityttämään tuosta lehtiartikkelista maininta, että tuolla rouvalla on "lukuisia" pitkäaikaissairauksia. Kysehän oli vasta 66-vuotiaasta henkilöstä, joilla suurimmalla osalla ei vielä ole lääkintää vaativia sairauksia. Joten ison riskin mies tuossa ottaa, ettei vaan ihan heti uudelleen jäisi leskeksi.
Vierailija kirjoitti:
Muistuttaa lohdullisesti myös minua, että rakkaus saattaa löytyä yllättäin myös tällä iällä. Ehkä se löytyy vielä jotenkin, vaikken deittipalstoilla olekaan. Olen kuitenkin henkeen ja vereen parisuhdeihminen, vaikka vastentahtoisesti ollut yksin jo kymmenen vuotta. Kotoilisin mieluummin jonkun kanssa yhdessä, ja vielä mieluummin laajentaisin harrastusvalikoimaa.
Tee itsellesi Tinder-profiili ja ala deittailemaan. Olen N50 ja löysin keväällä Tinderistä aivan ihanan ja kiltin ikäiseni miehen. Niin kunnollinen mies kuin olla ja voi ja olemme hirmu onnellisia.
Ei se Tinder ole pelkkää kauhitreffiä. Pitää vain rajata todella tarkasti ne kenen kanssa on valmis treffeille. Minun mies oli viides treffimies kenet tapasin ja aika heti tiesin, että nyt on samalla luonteella varustettu mies.
Vierailija kirjoitti:
Jäi mietityttämään tuosta lehtiartikkelista maininta, että tuolla rouvalla on "lukuisia" pitkäaikaissairauksia. Kysehän oli vasta 66-vuotiaasta henkilöstä, joilla suurimmalla osalla ei vielä ole lääkintää vaativia sairauksia. Joten ison riskin mies tuossa ottaa, ettei vaan ihan heti uudelleen jäisi leskeksi.
Ennen vanhaan tosiaan oli jo kuusikymppisilläkin valtava lääkearsenaali, mutta nykyinen terveydenhuolto ja ennaltaehkäisy on vaikuttanut siihen, että ihmiset ovat pidempään terveemiä ja toimintakykyisiä. Harvalla alle 70-vuotiaalla tänä päivänä on mitään pitkäaikaissairauksia.
Vanhemmalla iällä vain on niin, että täytyy olla todella sopiva, että viitsii ja jaksaa aloittaa tutustumaan uuteen ihmiseen saatikka elämään yhdessä. Varsinkin kun on asunut itsekseen pitemmän aikaa ja on toisaalta ihan tyytyväinen elämäänsä. Monilla, kuten itselläkin, on jo niin paljon tapoja ja omia rutiineita. Myös mennyt vaikuttaa. Siksi en uskaltaisi kovin nopeasti edetä jos joku osuisikin kohdalle. Ei ne heti kättelyssä esille tule. Mutta silloin ehkä onkin helpompi vaihtaa lennosta, en ole kokeillut.
Vierailija kirjoitti:
Olen 65v nainen ja elänyt ihan yksin ilman parisuhdetta viimeiset 23 vuotta. Viihdyn hyvin itsellisenä naisena, mutta olisihan se jotenkin turvallisempaa, että olisi toinen jakamassa arkea.
No, mitä sä täällä ruikutat? Ja mikä on itsellinen nainen? Sitä joko elää yksin tai parisuhteessa.
Luuletko täältä löytäväsi sen turvan?
Täällä on 90 prossaa sairasta porukkaa. Niinkuin tämäkin ketju osoittaa.
Kun kerran itsekin täällä viihdyt, ja kirjoittelet, niin kuulut samaan sakkiin.
Mene ulos ja normaalien ihmisten ilmoille, sieltä voi löytääkin normaalia seuraa, ei täältä.
Vai kuulutko myös näihin jumaliin, tuomareihin ja lautamiehiin, jotka nyt tässäkin tuomitsevat kahden eläkeläisen suhteen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 65v nainen ja elänyt ihan yksin ilman parisuhdetta viimeiset 23 vuotta. Viihdyn hyvin itsellisenä naisena, mutta olisihan se jotenkin turvallisempaa, että olisi toinen jakamassa arkea.
No, mitä sä täällä ruikutat? Ja mikä on itsellinen nainen? Sitä joko elää yksin tai parisuhteessa.
Luuletko täältä löytäväsi sen turvan?
Täällä on 90 prossaa sairasta porukkaa. Niinkuin tämäkin ketju osoittaa.
Kun kerran itsekin täällä viihdyt, ja kirjoittelet, niin kuulut samaan sakkiin.
Mene ulos ja normaalien ihmisten ilmoille, sieltä voi löytääkin normaalia seuraa, ei täältä.
Vai kuulutko myös näihin jumaliin, tuomareihin ja lautamiehiin, jotka nyt tässäkin tuomitsevat kahden eläkeläisen suhteen?
Öööö... ruikuttiko tuo kyseinen kirjoittaja?
Ei ole kaikki nuoria kirjoittajia, minäkään. Itsellä on vaikeus kun ei vaan yhtään kolahda kukaan mies. No, ei tuossa ainakaan tullut ilmi, että kovin montaa muuta olisi ehtineet kokeilla. Tuurista ei kyse vaan siitä, että ensimmäiseen tarrasivat.