Ihana rakkaustarina! Pia ja Juhani löysivät toisensa "kypsässä" iässä!
Sympaattinen pari. Tarina antaa toivoa muillekin ikääntyville yksinäisille ihmisille.
https://www.is.fi/menaiset/ihmiset-ja-suhteet/art-2000011174982.html
Kommentit (126)
Vierailija kirjoitti:
Mitä varten te kuvittelette, että he olisivat "tyytyneet" ensimmäiseen, johon saivat kontaktin? Heillä vain kävi niin älyttömän hyvä tuuri, että ekalla kerralla tärppäsi. Ja ovat kunnollisia, tavallisia kansalaisia muutenkin. Taidatte nuoret palstalaiset vaan olla kateellisia kun ikäihmiset onnistuvat asioissa, joissa teillä on vaikeuksia.
Täh? Mulla on 19 vuotias tyttöystävä joten kellä on vaikeuksia löytää?
M38
Vierailija kirjoitti:
Valtava silavavuori. Mies impotentti?
Oletko itse täydellinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valtava silavavuori. Mies impotentti?
Eläkeiässä pitäisi vielä huolehtia naisen ulkonäöstä ja miehen seksielämästä? Hauskaahan heillä tuntuu olevan keskenään. Mutta ei, nainen laihdutuskuurille ja mies seksiterapiaan, hopi-hopi.
Pidä huoli omasta seksielämästäsi vaikka tuskin sulla raukalla sellaista edes on.
Ei ole miehillä tinderissä helppoa, kun Pian tasoinenkin nainen pääsee valkkaamaan, eikä vastaa viestiin kuin vasta pitkän harkinnan päätteeksi.
Vierailija kirjoitti:
aaah seniili lempeä.
Seniili on housuissas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en mä nyt oikein sympaattista ihanuutta ja vuosisadan rakkaustarinaa näe siinä että vielä naimisissa oleva nainen on tindereissä ja heilastelee vieraita miehiä...
M42
Et tunne häntä etkä tiedä silloisesta tilanteesta mitään joten turha tuomita. Minä tunnen hänet ja myös ex-miehensä.
En tunne en, mutta lukea osaan. Artikkelissa sanottiin, että Pia oli eroamassa, eli ei ollut sinkku. Moraalisesti olisi oikein erota ensin ja vasta sitten uutta matoa koukkuun.
M42
Vierailija kirjoitti:
Mies on näköjään hädissään tyytynyt ekaan kun olis mahikset hyvinkin nuoreen tipuun.
Miksi pitäisi olla nuori, eikö ole pääasia että molemmat ovat tyytyväisiä?
Vierailija kirjoitti:
Pia-reppana hypähti suhteesta toiseen. Joo ei.
Ei todellakaan ole reppana.
Jaksan aina vaan hämmästyä, miten paha olo tällaisia kommentteja kirjoittavilla täytyy olla!
Vierailija kirjoitti:
Hurjan näköisiä.
Katso peiliin ja kerro rehellisesti näkyykö siellä täydellinen ihminen?
Vaimo vasta kuopattu ja jo tuli kiire deitti palvelusta etsiä itselle uusi kodinhoitaja. Tais lyödä ankea todellisuus päin kasvoja kun enää ei tyhjästä ilmestynyt puhtaita kalsareita kaappiin tai ruokaa lautaselle. Ei ole hyvä olla yksin ihmisen ei 🤣🤣🤣
Noh, onnea heille kun löysivät toisensa ja ilmeisesti viihtyvät yhdessä. Muuhan ei oikeastaan kenelläkään kuulu.
Vierailija kirjoitti:
Jaksan aina vaan hämmästyä, miten paha olo tällaisia kommentteja kirjoittavilla täytyy olla!
Mun mielestä on aika julkeaa ihan valtakunnallisessa lehdessä retostella kuinka hypätään suhteesta toiseen. Miehen entinen ole edes ehtinyt kylmetä eikä nainen ole edes edellistä suhdetta lopettanut ennen hyppyä seuraavaan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en mä nyt oikein sympaattista ihanuutta ja vuosisadan rakkaustarinaa näe siinä että vielä naimisissa oleva nainen on tindereissä ja heilastelee vieraita miehiä...
M42
Et tunne häntä etkä tiedä silloisesta tilanteesta mitään joten turha tuomita. Minä tunnen hänet ja myös ex-miehensä.
En tunne en, mutta lukea osaan. Artikkelissa sanottiin, että Pia oli eroamassa, eli ei ollut sinkku. Moraalisesti olisi oikein erota ensin ja vasta sitten uutta matoa koukkuun.
M42
Kuinkakohan moni ei-sinkku tekee samaa, miehet sekä naiset, täällä palstallakin on ollut juttuja heistä. Ei sulla taida olla oikeutta ketään moraalisoida.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M42
Minäkin olen ollut hyvin intiimeissä väleissä hänen exänsä kanssa ja voisin suhteen kumpaakin osapuolta tuomita vaikka minkälaista kolttosista
Lapset tekevät kolttosia, eivät aikuiset.
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa!
ovat kyllä vertaisensa löytäneet. Kummallakin syliä kasvoissa. Kun tuo mies p*nee ton kanssa ni nuoleeko samalla kaulasyyliä? Kysynpähän vain.
Olet oksettava.
Vierailija kirjoitti:
Nettisadistit ovat palstalla trollaamassa ja saavat tyydytyksensä siitä että joku loukkaantuu niin paljon että vastaa. Paras tapa suhtautua niihin on se ettei vastaa eikä alapeukuta.
Välinpitämättömyys on näille provoille myrkkyä. Jos viesti on todella asiaton niin poistopyyntö ilman että siitä mainitsee palstalla...
Muistuttaa lohdullisesti myös minua, että rakkaus saattaa löytyä yllättäin myös tällä iällä. Ehkä se löytyy vielä jotenkin, vaikken deittipalstoilla olekaan. Olen kuitenkin henkeen ja vereen parisuhdeihminen, vaikka vastentahtoisesti ollut yksin jo kymmenen vuotta. Kotoilisin mieluummin jonkun kanssa yhdessä, ja vielä mieluummin laajentaisin harrastusvalikoimaa.
Kyllä on taas ilkeää porukkaa kommentoimassa, luulevat olevansa itse täydellisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä on aika julkeaa ihan valtakunnallisessa lehdessä retostella kuinka hypätään suhteesta toiseen. Miehen entinen ole edes ehtinyt kylmetä eikä nainen ole edes edellistä suhdetta lopettanut ennen hyppyä seuraavaan...
Hautakummun multa on vielä kosteaa.
Hurjan näköisiä.