Ihana rakkaustarina! Pia ja Juhani löysivät toisensa "kypsässä" iässä!
Sympaattinen pari. Tarina antaa toivoa muillekin ikääntyville yksinäisille ihmisille.
https://www.is.fi/menaiset/ihmiset-ja-suhteet/art-2000011174982.html
Kommentit (126)
Kotkan Meripäivät sekä ennen että jälkeen 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vaimo vasta kuopattu ja jo tuli kiire deitti palvelusta etsiä itselle uusi kodinhoitaja. Tais lyödä ankea todellisuus päin kasvoja kun enää ei tyhjästä ilmestynyt puhtaita kalsareita kaappiin tai ruokaa lautaselle. Ei ole hyvä olla yksin ihmisen ei 🤣🤣🤣
Noh, onnea heille kun löysivät toisensa ja ilmeisesti viihtyvät yhdessä. Muuhan ei oikeastaan kenelläkään kuulu.
Jos olisi jaksanut odottaa hetken olisi voinut saada jonkun kiinteän parikymppisen kodinhengettäreksi.
Vierailija kirjoitti:
Muistuttaa lohdullisesti myös minua, että rakkaus saattaa löytyä yllättäin myös tällä iällä. Ehkä se löytyy vielä jotenkin, vaikken deittipalstoilla olekaan. Olen kuitenkin henkeen ja vereen parisuhdeihminen, vaikka vastentahtoisesti ollut yksin jo kymmenen vuotta. Kotoilisin mieluummin jonkun kanssa yhdessä, ja vielä mieluummin laajentaisin harrastusvalikoimaa.
Laajenna tai vaihda jo nyt harrastusvalikoimaasi sellaiseksi että kohtaat kiinnostavia ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaimo vasta kuopattu ja jo tuli kiire deitti palvelusta etsiä itselle uusi kodinhoitaja. Tais lyödä ankea todellisuus päin kasvoja kun enää ei tyhjästä ilmestynyt puhtaita kalsareita kaappiin tai ruokaa lautaselle. Ei ole hyvä olla yksin ihmisen ei 🤣🤣🤣
Noh, onnea heille kun löysivät toisensa ja ilmeisesti viihtyvät yhdessä. Muuhan ei oikeastaan kenelläkään kuulu.
Jos olisi jaksanut odottaa hetken olisi voinut saada jonkun kiinteän parikymppisen kodinhengettäreksi.
Tuolla naamallako? I don't think so.
Kainuussa kaivataan kodinkoneita, joten edellisen hajottua seuraava saa olla vaikka hampaaton, ei haittaa.
Miten toisten rakkausasiat edes kiinnostaa. Mä en edes tiedä keit noi on.
Ennenkin ollut näitä provokatiivisia "samalla ovenavauksella entinen ulos ja uusi sisään" -juttuja. Nämä ihmiset ovat aina olemukseltaan...no tietynlaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä on ihan naurettavia kommentteja. 99,9 % nuorista naisista seurustelee oman ikäisensä kanssa. Sitten on se pienen pieni joukko, jolla on joku isätrauma tai pakkomielle rahaan. Itse en tunne yhtään, vaikka omat lapset on noin 20 v.
Vierailija kirjoitti:
Ennenkin ollut näitä provokatiivisia "samalla ovenavauksella entinen ulos ja uusi sisään" -juttuja. Nämä ihmiset ovat aina olemukseltaan...no tietynlaisia.
valkostaroskaväkeä.
Vierailija kirjoitti:
Olen 65v nainen ja elänyt ihan yksin ilman parisuhdetta viimeiset 23 vuotta. Viihdyn hyvin itsellisenä naisena, mutta olisihan se jotenkin turvallisempaa, että olisi toinen jakamassa arkea.
Minäkin olen kuuskymppinen sinkku. Olen jo kauan ajatellut, ettei ole enää mahdollista löytää ketään. Ehkä kuitenkin olisi. Pitäisi kokeilla vaikka tinderöintiä. Mun plussapuolia ovat hoikkuus ja terveys ja hauskuus 😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä on ihan naurettavia kommentteja. 99,9 % nuorista naisista seurustelee oman ikäisensä kanssa. Sitten on se pienen pieni joukko, jolla on joku isätrauma tai pakkomielle rahaan. Itse en tunne yhtään, vaikka omat lapset on noin 20 v.
luku on lähemmäs 9%
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valtava silavavuori. Mies impotentti?
Eläkeiässä pitäisi vielä huolehtia naisen ulkonäöstä ja miehen seksielämästä? Hauskaahan heillä tuntuu olevan keskenään. Mutta ei, nainen laihdutuskuurille ja mies seksiterapiaan, hopi-hopi.
Miksi laihdutuskuurille kun itse ja mies hyväksyy toisensa sellaisenaan? Mitä tiedät sanoa että mies minkään terapian tarpeessa ? Olet kyllä outo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkonen takia? He rakastavat toisiaan ja se on ihanaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
valkostaroskaväkeä.
Mikäs sinä olet kirjoitustesi perusteella?????
Vierailija kirjoitti:
Hurjan näköisiä.
Eivät ole. Me kaikki vanhenemme.
Muijan ulkonäön perusteella voisi hyvin monella sinkulla olevan mahiksia saada mies. Mutta tämä mimmi otti sen, joka kelpuutti hänet.
Vierailija kirjoitti:
Jaksan aina vaan hämmästyä, miten paha olo tällaisia kommentteja kirjoittavilla täytyy olla!
Olen ruma läski Vanhapiika. En ole kelvannut kenellekään... katkera
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en mä nyt oikein sympaattista ihanuutta ja vuosisadan rakkaustarinaa näe siinä että vielä naimisissa oleva nainen on tindereissä ja heilastelee vieraita miehiä...
M42
Miehellä vaimo kuollut vain muutamaa kuukautta aiemmin 🤔
Aletaan pokaamaan heti ensimmäistä vastaantulevaa tinderissä.
Nättiä joo.
No, tiedän leskimiehen joka lähti rouvan hautajaisten jälkeen pohjoiseen suremaan. Tuli salamarakkauden kanssa takaisin. Olkoonkin että puoliso menehtyi sairauteen ja asiat olisi puhuttu läpi, oli kuitenkin aikamoinen märkä rätti vasten omien lasten kasvoja.
Toki, kerranhan täällä eletään...
Vierailija kirjoitti:
No en mä nyt oikein sympaattista ihanuutta ja vuosisadan rakkaustarinaa näe siinä että vielä naimisissa oleva nainen on tindereissä ja heilastelee vieraita miehiä...
M42
Miehellä muutama kuukausi vaimon kuolemasta.
Olen 65v nainen ja elänyt ihan yksin ilman parisuhdetta viimeiset 23 vuotta. Viihdyn hyvin itsellisenä naisena, mutta olisihan se jotenkin turvallisempaa, että olisi toinen jakamassa arkea.