Miksi pientä kokoa ihastellaan?
Kommentit (60)
Vierailija kirjoitti:
Ne 40-kiloiset ovat todella kysyttyjä. Lähes kaikki naiset lisääntyvät mutta miehistä lähinnä isokokoiset joten suomalaisten naisten koko kasvaa koko ajan.
Onhan sellaista kaunis katsella. Mutta kuinka mukavaa on ihmisen neuroottisuus omaa painoaan kohtaan? Ikinä ei voi mennä ravintolaan syömään kunnolla ja juoda viiniä.
Ja kaikki muukin. Ei olisi hauskaa viettää koti-iltaa, kun toinen jumppaa kolme tuntia illassa.
Sama myös miehissä, jotka käyvät salilla ja ovat tarkkoja ulkonäöstään.
Vierailija kirjoitti:
Lyhyttä kaunista naista on ihana panna takaapäin ja laueta kauniille kasvoille.
Käännätkö sä sen niskat nurin ennen laukeamista vai miten tuo muuten onnistuu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä miksi, mutta ihastun usein lyhyisiin naisiin. Ei mitään k*äpiömeininkiä (kaikella rakkaudella, en tarkoita loukata), mutta sellainen esim. 150 cm kaunotar saa aina vähän hengästymään, ovat jotenkin niin siroja ja naisellisia. Nää on joskus vähän henkimaailman hommia nää mieltymykset, en keksi mistä moinen "fetissi" kumpuaa. Itse olen 187 cm mies.
Ei pituus kerro siroudesta mitään.
Tämä. Kyllä parimetriselläkin voi olla kengänkoko 35.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä miksi, mutta ihastun usein lyhyisiin naisiin. Ei mitään k*äpiömeininkiä (kaikella rakkaudella, en tarkoita loukata), mutta sellainen esim. 150 cm kaunotar saa aina vähän hengästymään, ovat jotenkin niin siroja ja naisellisia. Nää on joskus vähän henkimaailman hommia nää mieltymykset, en keksi mistä moinen "fetissi" kumpuaa. Itse olen 187 cm mies.
Ei pituus kerro siroudesta mitään.
Tämä. Kyllä parimetriselläkin voi olla kengänkoko 35.
Vaan tuskin on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne 40-kiloiset ovat todella kysyttyjä. Lähes kaikki naiset lisääntyvät mutta miehistä lähinnä isokokoiset joten suomalaisten naisten koko kasvaa koko ajan.
Onhan sellaista kaunis katsella. Mutta kuinka mukavaa on ihmisen neuroottisuus omaa painoaan kohtaan? Ikinä ei voi mennä ravintolaan syömään kunnolla ja juoda viiniä.
Ja kaikki muukin. Ei olisi hauskaa viettää koti-iltaa, kun toinen jumppaa kolme tuntia illassa.
Geeneissä se on. Käy joskus vaikka Japanissa.
Vierailija kirjoitti:
Olen isokokoinen. Siis nykyään kokoa 44. Laihanakin olin kokoa 40. Muutaman kerran minuun on ihastunut ulkomaalainen mies. Heille on sanottu, etten ole laiha. Ei se silloin haitannut. Yksikin mies oli, että voihan hän laihduttaa ja urheilla. No urheilin hullun lailla, eli kuvitelmaa.
Suomalaiset ovat isokokoisia verrattuna vaikka Etelä-Eurooppalaisiin.
Ulkomaalaiset ovat aina tykänneet isokokoisista naisista: ei mitään uutta! ei kannata kuitenkaan yleistää että KAIKKI suomalaiset naiset on isoja; jotkut urheilevat, liikkuvat aktiivisesti ja katsovatmitä suuhunsa laittaa🍀
Tai se, että on huoli kokoajan toisen syömisestä.
Kuulin kerran pariskunnan riitelyn huoltoaseman pihalla. Naisella oli syömishäiriö ja hän oli raskaana. Mies kimisi, että syö nyt edes joskus hampurilaista. Ajattele vauvaa, että saa kaikki ravintoaineet. Luulin, että tuo lähtisi pois, kun tulet raskaaksi.
Nainen siihen, että 1600 kaloria riittää. Neuvolassa sanottiin. En syö todellakaan hampurilaista. Mä en tule lihoamaan. Vauva saa ihan riittävästi ravintoa.
Jotenkin surullinen keskustelu.
Vierailija kirjoitti:
Kuulin kerran pariskunnan riitelyn huoltoaseman pihalla. Naisella oli syömishäiriö ja hän oli raskaana. Mies kimisi, että syö nyt edes joskus hampurilaista. Ajattele vauvaa, että saa kaikki ravintoaineet. Luulin, että tuo lähtisi pois, kun tulet raskaaksi.
Nainen siihen, että 1600 kaloria riittää. Neuvolassa sanottiin. En syö todellakaan hampurilaista. Mä en tule lihoamaan. Vauva saa ihan riittävästi ravintoa.
Miehen syytä taas kaikki.
Vierailija kirjoitti:
No onhan normikokoinen perse käytännöllisempi kuin seitsemän leivän leivinuuni.
Riippuu varmaan siitä onko tarve käydä paskalla vai paistaa leipää.
Vierailija kirjoitti:
Tuli heti mieleen Victoria Beckham: ei ikinä syö muuta kuin kasviksia & kalaa 😳
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onhan normikokoinen perse käytännöllisempi kuin seitsemän leivän leivinuuni.
Riippuu varmaan siitä onko tarve käydä paskalla vai paistaa leipää.
Leivänpaistoon käytetään ihan uunia, ei persettä. Vaikka kokonsa puolesta siihen kävisikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen isokokoinen. Siis nykyään kokoa 44. Laihanakin olin kokoa 40. Muutaman kerran minuun on ihastunut ulkomaalainen mies. Heille on sanottu, etten ole laiha. Ei se silloin haitannut. Yksikin mies oli, että voihan hän laihduttaa ja urheilla. No urheilin hullun lailla, eli kuvitelmaa.
Suomalaiset ovat isokokoisia verrattuna vaikka Etelä-Eurooppalaisiin.Ulkomaalaiset ovat aina tykänneet isokokoisista naisista: ei mitään uutta! ei kannata kuitenkaan yleistää että KAIKKI suomalaiset naiset on isoja; jotkut urheilevat, liikkuvat aktiivisesti ja katsovatmitä suuhunsa laittaa🍀
Minuun oli ihastunut joskus mies, jolla oli ilmeisesti ollut ihan tunnettujakin malleja tyttöystävinä. Hänelle sanottiin, että minusta ei tule superhoikkaa. Ei uskonut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkäpä kaikkien ajatukset eivät pyöri koko ajan kehonsa ja painonsa ympärillä. Olen laiha ja liikunnallinen, mutta voin röhnöttää sohvalla koko illan tai käydä ravintolassa.
Joo. Sellaiset itseäni 20 lyhyemmät filipiiniläiset miehet ovat usein hinkumassa tanssimaan kanssani. Upea, isokoikoinen vaalea nainen. Oikein löytö.
Vierailija kirjoitti:
On luontaista, että vastakkaisessa sukupuolessa vetää puoleensa sellaiset fyysiset ominaisuudet, jotka ovat päinvastaisia omiin nähden.
Urheilullinen lihaksikas mies tykkää ei-urheilullisesta lihavasta naisesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On luontaista, että vastakkaisessa sukupuolessa vetää puoleensa sellaiset fyysiset ominaisuudet, jotka ovat päinvastaisia omiin nähden.
Urheilullinen lihaksikas mies tykkää ei-urheilullisesta lihavasta naisesta?
Ovat silloin molemmat isoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama myös miehissä, jotka käyvät salilla ja ovat tarkkoja ulkonäöstään.Geeneissä se on. Käy joskus vaikka Japanissa.
Joillakin on syömishäiriö. Ei ole myöskään kiva olla anorektikon läheinen.
Sairaalassa samassa huoneessa oli tyttö ja hänen poikaystävänsä. Tytöllä oli anoreksia. Poika tytölle, meillä on niin kivaa. Jos sä vain alkaisit syödä. Kaikki olisi hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama myös miehissä, jotka käyvät salilla ja ovat tarkkoja ulkonäöstään.Geeneissä se on. Käy joskus vaikka Japanissa.
Joillakin on syömishäiriö. Ei ole myöskään kiva olla anorektikon läheinen.
Sairaalassa samassa huoneessa oli tyttö ja hänen poikaystävänsä. Tytöl
Joo japanilaiset ovat anorektikkoja, koska niin kauniita, pieniä ja siroja.
No en mä ainakaan tiedä ketään joka ihailis jotain pieniä ihmisiä. Normaalin kokoisia kylläkin.
Hehtaariperse ei kieltämättä ole kaunis.