Onko Jenna Välikangas, 38 jo hieman vanha Kurre Westerlundille, 60?
Olisiko pitänyt valita hieman nuorempi morsmaikku?
Kommentit (114)
Vierailija kirjoitti:
Goldtigger( vanhapiika ilman ainuttakaan lasta) iski kynnet leskimieheen. Niin nukkemainen, vahamainen, teennäinen pakkeliblondi että
Miksei minulle koskaan käy noin? Miksei nukkemaiset pakkeliblondit iske kynsiään minuun, ja käytä minua härskisti seksuaalisesti hyväksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Goldtigger( vanhapiika ilman ainuttakaan lasta) iski kynnet leskimieheen. Niin nukkemainen, vahamainen, teennäinen pakkeliblondi että
Miksei minulle koskaan käy noin? Miksei nukkemaiset pakkeliblondit iske kynsiään minuun, ja käytä minua härskisti seksuaalisesti hyväksi?
Lompakko taitaa olla tyhjä tai liian laiha.
Vierailija kirjoitti:
Toisin päin Kurre liian vanha vaimolleen.
Sen myös huomaa, mutta raha auttaa tässäkin asiassa.
Aivan luonnollista ja oikein. Jenna on lapseton, kaunis ja varmasti mukava ihminen. Suosittelen kaikille kolmekymppisille sinkkuäideille viisikymppistä miestä suhteeseen.
Nykyään tuskin enää on mitään pukeutumissääntöjä mutta ennen ei olisi hyvällä katsottu tyttären kirkkaanpunaista mekkoa.
Mulle aivan sama jos joku eläkeläinen ja 40-vuotias ovat pariskunta. Itse ovat valintansa tehneet. Siitä en ehkä ole samaa mieltä että 60-vuotiaan vauvahaaveet olisivat fiksuja mutta eipä siinäkään minun mielipiteellä mitään väliä ole. Jokainen tyylillään.
Onko Kurre sitten muka varakas? Millä hän on rikastunut? Tuskin laulamalla kun siitähän on ikuisuus kun oli pinnalla!?
Dannylle liian vanha, Kurrelle saattaa olla just sopiva.
60 vuotiaassa miehessä on jo pappahajukin 🤢🤮 eivät sitä itse haista, mutta se on. Miksi tuo nainen ei ottanut ikäistään, olisi kyllä varmaan saanut itseään nuoremmankin.
Vierailija kirjoitti:
Oottakeepa vaa, kun on saatu julkisuutta häillä, ni kahden vuoden päästä o ero!
Hyi mikä paska olet.
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa mulle, miksi tuntemattomien parisuhteen osapuolien iästä on aina kamala Haloo? Jos on täysi-ikäisiä kumpikin eikä rikota lakeja niin mitä väliä jollain iällä..
Ei mitään väliä. Eivät ole moukille tilivelvollisia. .. läskit saa moututa vapaasti 😁😁😁
Vierailija kirjoitti:
60 vuotiaassa miehessä on jo pappahajukin 🤢🤮 eivät sitä itse haista, mutta se on. Miksi tuo nainen ei ottanut ikäistään, olisi kyllä varmaan saanut itseään nuoremmankin.
Taidat haistella ja soitella pappojen nahkafagotteja säännöllisesti?
Vierailija kirjoitti:
toivottavasti pamahtaa heti paksuksi !!
Ai Mikko Koivun Natalie???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kurren aikuiset lapsensa eivät oikein välitä uudesta vaimosta. Mitäköhän on. Ehkä kokevat ikäeron luonnottomana (tai kyseenalaistavat tämän motiiveja).
Hyvännäköinen nainen kyllä on. Ehkä lapset pitävät tätä jollain tapaa epä-äidillisenä ja pinnallisena nuoruuden tavoittelun ja ulkonäön puunaamisen takia.🤔
Vaikuttaa käyttävän paljon rahaa ulkonäköönsä.
Epä-äidillisenä?? Ei hän ole lasten äiti eikä varmasti yritäkään olla. Ja kolmekymppinen ihminen on nuori, joten mitä ihmettä höpötät nuoruuden tavoittelusta.Hän on 38v eli kohta nelikymppinen.
Niinpä, Nataliella kello tikittää mieli saada ihan oma lapsi.
Tietysti mies ymmärtänyt tehdä avioehdon. Nainen tekoblondi meikkipommi. Miehen rahat vain kiinnostavat.
No eipä tuo 40 nainen kovin paljon parempaa saisi. Täys sota maalaus ja ikä näkyy silti
Kurre toivoo perheenlisäystä. Olisi sitten melkein 80, kun lapsi täysi-ikäinen.
Riippuu varmaan siitä, mihin Kurre "ikärajan" asettaa. Mutta jos he kovasti tykkäävät toisistaan, niin silloin iällä ei taida olla niin paljoa merkitystä kummaltakaan puolelta. Onnea heille!
Vierailija kirjoitti:
Riippuu varmaan siitä, mihin Kurre "ikärajan" asettaa. Mutta jos he kovasti tykkäävät toisistaan, niin silloin iällä ei taida olla niin paljoa merkitystä kummaltakaan puolelta. Onnea heille!
Niinpä. Antakaa ihmisten rakastaa toisiaan. Älkää sortuko katkeruuteen
On täällä ilkeitä ja kateellisia kirjoittajia. Annettaisiinko ihmisten elää ihan omaa elämäänsä ja omalla tavallaan.
Ei siellä ole mitään perittävää😅