Onko teillä aina niin siistiä, että voi kutsua yllätysvieraan sisälle?
Kommentit (57)
On kyllä jo siitä syystä, että oma viihtyminen edellyttää kohtuullista siisteyttä ja järjestystä.
En usko, et kukaan haluu tulla. Sisällä 31 astetta. Vihta mukaan
Toki. Eikä meille sellaisia ihmisiä tule jotka ei kestä nähdä paria lautasta lavuaarissa.
Yllätysvierailta käytöstavat hukassa. En päästä sisään.
On niin siistiä, että jos yllätysvieras on ovella, niin päästän sisälle. Toki jos kutsun vieraita kylään, siivoan kyllä vielä siistimmäksi. Jis joku tulee yllättäen, niin varmasti ymmärtää, etten ole vaihtaut käsipyyhkeitä sitten hänelle.
Periaatteessa on kai perussiistiä mutta vieraita varten oltava siistimpää, eli en koe että olisin valmis vastaanottamaan yllätysvieraita. Tiskippöydällä aina jotain tiskiä ja pyykkiä kuivumassa olohuoneessa ja lattian pesustakin saattaa olla viikko aikaa.
Miksi pitää joku yllättää änkeämällä oven taakse?
On siistiä, mutta yllätys vieras ei pääse taloon ja pihasta kun käsketään aika nopeasti pois.
Vieraat on tervetulleita koska vaan, joskus siistiä ja joskus ei ihan niin siistiä. Talo elää tavallaan ja ongelma on sitten vierailla. Mitään superpaskaista ei ole kokonaan.
Ei ole koskaan siistiä, mutta ei kiinnosta muiden mielipide. Itsepä halusi kylään tulla varoituksista huolimatta :D
Ja olen ainakin itse nähnyt paljon pahempiakin kämppiä, vaikka mun kämpästä jostain syystä välillä porukka järkyttyy.
On siistiä.
Odota vaan hetki että laitan housut jalkaan.
M55
Mieluiten 5 min varoaika. Kyllä meillä puhdasta on aina ja sängyt pedattu yms. mutta jos on pyykit parvekkeella kuivumassa tai astioita näkyvillä niin haluan mieluiten laittaa ne pois ennen kuin kukaan tulee käymään.
En pidä yllätysvieraista. Saavat pönöttää oven takana
Ei ole, ja yllätysvieraita ei oteta vastaan meille.
On joo.
Perussiistiä on aina, ei meillä mitään likaisia kalsareita pyöri lattialla tai ole tiskivuorta pöydällä. Toisaalta en ihan kauheasti välitä mitä jotkut yllätysvieraat mahdollisesti ajattelee, joten en stressaa jostain aamiaisastioista pöydällä tai siitä, ettei ole imuroitu kahteen viikkoon.