Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puhelin kaiuttimella julkisissa tiloissa

Vierailija
25.07.2025 |

Miksi tämä aivokuollut trendi yleistyy koko ajan? Osa ihmisistä ei enää laisinkaan välitä muiden huomioimisesta julkisissa yhteisesti jaetuissa tiloissa. Mikä olisi paras tapa toimia näitten idioottien hiljentämiseksi? Itse olen ystävällisesti toisinaan huomauttanut. Useimmiten toiminut mutta muutaman kerran tullut takaisin lähinnä jotain kiljumista ja haistattelua. Asialla tällöin olleet noin parikymppiset sosiaalisesti vajaaälyiset miesoletetut.

Kommentit (149)

Vierailija
141/149 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän kaiuttimenhuudattajien joukkoon kuuluvat yleensä ne kaikkein tyhmimmät ihmiset. Mistä tiedän? Olen otttanut tavakseni tosiaan käydä näistä sanomassa ja lyhyen keskustelun jälkeen käy pian  selväks,i että keskulua käydään hyvin vähän mistään ymmärtävän pökkelön kanssa. Kyky vastata mitään järjelilistä puuttuu usein kokonaan.

Vierailija
142/149 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on ne samat tyypit, jotka roudaa ostokset kaupan ostoskärryissä bussipysäkille ja jättää ne kärryt sinne. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/149 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tähän kaiuttimenhuudattajien joukkoon kuuluvat yleensä ne kaikkein tyhmimmät ihmiset. Mistä tiedän? Olen otttanut tavakseni tosiaan käydä näistä sanomassa ja lyhyen keskustelun jälkeen käy pian  selväks,i että keskulua käydään hyvin vähän mistään ymmärtävän pökkelön kanssa. Kyky vastata mitään järjelilistä puuttuu usein kokonaan.

Sama kokemus. Vastineeksi tulee haistattelua tai jotain ihme kimitystä ja kiljumista. Ihan pihalla olevaa aivokuollutta porukkaa.

Vierailija
144/149 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleistyi koronaeristyksen jälkeen. Osa porukasta nyt vain on tyhmää.

Vierailija
145/149 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkisissa matkustaminen edellyttää kuulusuojaimet tiietyillä linjoilla. Osa matkustajista ei välitä pätkääkään muiden häiritsemisestä. Toki keskittyy tietyille alueille tämä ilmiö.

Vierailija
146/149 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Julkisissa matkustaminen edellyttää kuulusuojaimet tiietyillä linjoilla. Osa matkustajista ei välitä pätkääkään muiden häiritsemisestä. Toki keskittyy tietyille alueille tämä ilmiö.

Tietyille alueille? Itä-Helsinki?

Vierailija
147/149 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On yleistynyt tosi paljon. Itse en vastaa edes puhelimeen kun olen liikkeessää, ellen näe että kyseessä täytyy olla jokin todella tärkeä puhelu. 

Vierailija
148/149 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On yleistynyt tosi paljon. Itse en vastaa edes puhelimeen kun olen liikkeessää, ellen näe että kyseessä täytyy olla jokin todella tärkeä puhelu. 

Välinpitämättömiä ihmisiä on jo kohtuullisen paljon. Melkein minkä tahansa julkisen tilan muuttavat kakofoniaksi. Ja kun tuo tietty porukka on mitä on niin puuttuminen edellyttää kädenvääntöä jonkun itsekkään idiootin kanssa. Ei ihme että menee useimmilla vastamelun käytöksi.

Vierailija
149/149 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vanhemmilta kyllä järjetöntä opettaa taaperoikäisestä alkaen meluamaan tabletin tai kännykän kanssa ravintoloissa tai muissa julkisissa paikoissa. Jos ipana tarvitsee jotain viihdykettä, niin hyviin käytöstapoihin kuuluu pitää laite edes äänettömänä. 

Oon joutunut useankin kerran kärsimään näistä älyvapaiden vanhempien äänet päällä lastenohjelmista nauttivien kakaroiden häiriköinnistä lentokoneissa, ravintoloissa ym.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän seitsemän