Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kapea lantio on kyllä kauhea

Vierailija
25.07.2025 |

Mun vartalon levein kohta (hartioiden jälkeen) on kyljet. Todella naisellista :(

Kommentit (92)

Vierailija
81/92 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

*Minulla ei ole Hannele Lauri - kroppa. 

Avasin yllä olevan kuvan.

Eikös hänellä kuitenkin ole selkeä Y-mallin vartalo? Koitan vain hahmottaa mistä tässä puhutaan. (Jos siis olet ap)

Vierailija
82/92 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just upea. Helpompi löytää vaatteita varmasti. Jos haluat, voit tasapainottaa vaikutelmaa leveästi istuvalla hameella tai mekolla. Ottaisin paljon mieluummin kapean lantion kuin leveän lantioni. Inverted triangle- ja rectangle-vartalotyyppien on helpoin löytää vaatteita. 

Kerro mistä löytää hyvin istuvia vaatteita, jos on lantioton?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/92 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ole kuule onnellinen, voit halutessasi vaikka urheilla. Olen rintava ja persevä mutta tykännyt liikkua. Sitten kuullut että hassun näköistä. En voi sille mitään, millainen olen.

Ei kai toisten mielipiteet estä sinua liikkumasta? En kyllä ymmärrä tuollaista toisten ulkonäön kommentointia. Millaiset ihmiset sitä edes tekee.

Vierailija
84/92 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen mies ja pidän hoikista naisista, joilla on kapea lantio ja pikku peppu. Eivät kaikki pidä järkyttävistä hehtoperseistä.

Perse ja lantio eivät ole samoja asioita. Yllättävän moni mies sanoo samaa kuin sinä, mutta sitten kuitenkin tykkää (myös) naisista joilla on selkeä lantion kaari

Älä selitä, itse tajusin kyllä vai luuletko ettei meillä kapealanteisilla voi olla hyvä perse vai.

Nyt tulkitsit kyllä kommenttiani kuin käänteinen piru raamattua. En tiedä mitä muuta vastata, koska en koe selittäneeni mitään erityistä tai esittäneeni väitteitä joita väität minun esittäneen. 

Vierailija
85/92 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla kapea lantio, mutta ei maskuliininen H, vaan X yleisilme kuitenkin. Saan paljon kehuja hyvästä ryhdistäni ja ampiaisvyötäröstä. Notkoselkä ja kompakti pallopeppu. Povea löytyy. (Oon tyytyväinen).

Onhan urheilijanaisillakin ihan oma innokas fanikuntansa, jotka kuolaten kiikaroi lapealanteisia hottiksia radalla. :)))

Meitä naisia on niin kovin monenmallisia.

Jokaiselle löytyy kyllä poikaystävä..

Miehet on melkein kaikki H-mallia.

Kunnon Y-atleettia on hyvin vähän.

Oletan että aloituksessa tarkoitetteenkin suhteellisesti kapeaa lantiota. 

Vierailija
86/92 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olispa mullakin tommonen vartalo. T. Päärynä

Päärynä on aivan hyvä vartalotyyppi naiselle. 

Se näyttää siltä että kaikki läski on valunut ylävartalosta lantiolle ja reisiin ja laskostunut siihen 🤢

Edelleenkään ei nyt puhuta läskisistä ihmisistä vaan eri vartalotyypeistä. Taiteessa on kautta aikain kuvattu päärynävartaloisia naisia, jotka eivät ole lihavia. Heillä on naisellinen lantio.

Naisellinen lantio on puhdasta läskiä. 

https://mediadrumworld.com/wp-content/uploads/2018/01/MDRUM_BULIMIC_TO_…

https://www.greatestphysiques.com/wp-content/uploads/2019/01/Iskra-Lawr…

Vierailija
87/92 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla kapea lantio, mutta ei maskuliininen H, vaan X yleisilme kuitenkin. Saan paljon kehuja hyvästä ryhdistäni ja ampiaisvyötäröstä. Notkoselkä ja kompakti pallopeppu. Povea löytyy. (Oon tyytyväinen).

Onhan urheilijanaisillakin ihan oma innokas fanikuntansa, jotka kuolaten kiikaroi lapealanteisia hottiksia radalla. :)))

Meitä naisia on niin kovin monenmallisia.

Jokaiselle löytyy kyllä poikaystävä..

Miehet on melkein kaikki H-mallia.

Kunnon Y-atleettia on hyvin vähän.

Oletan että aloituksessa tarkoitetteenkin suhteellisesti kapeaa lantiota. 

Ihme itsekehua tuokin kommentti :D Tässä aloituksessa puhutaan lantiosta, joka on vyötäröä kapeampi.

Ap

Vierailija
88/92 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, olet ilmeisrsti terve, kun riittää tuo stressin aiheeksi...

Vierailija
89/92 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, olet ilmeisrsti terve, kun riittää tuo stressin aiheeksi...

Lukeeko jossain, että tämä on ainoa murheeni?

Ap

Vierailija
90/92 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on hyvä, nuorekas piirre ja minusta lantio levenee vielä vanhanakin, jotenkin mummoutuu kun se painuu vähän kasaan pystysuunnassa..

Vierailija
91/92 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehän on hyvä, nuorekas piirre ja minusta lantio levenee vielä vanhanakin, jotenkin mummoutuu kun se painuu vähän kasaan pystysuunnassa..

Mummoin takapuoli on kyllä juurikin sellainen surkastunut, kapea ruippana.

Vierailija
92/92 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mummoin takapuoli on kyllä juurikin sellainen surkastunut, kapea ruippana.

Se on ollut nuorena vielä ruippanampi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kuusi