Kapea lantio on kyllä kauhea
Mun vartalon levein kohta (hartioiden jälkeen) on kyljet. Todella naisellista :(
Kommentit (92)
Vierailija kirjoitti:
Kasarilla oli kapea lantio ihan pop. Ja paljon kauniimpi se minun silmään on nykyäänkin verrattuna näihin "treenattuihin".
Läskiähän ne ovat suurimassa osassa tapauksista. Oli mitä oli, niin karmean näköisiä.
Female gaze vs male gaze
Ompa taas first world problems. Olisit tyytyväinen kun sulla on hyvä kroppa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kehität naisellisia muotoja (lisää rasvaa).
Rasvaa lisäämällä saan vaan entistä leveämmät kyljet.
Eihän se naisilla niin mene. Rasvaa kertyy rintoihin, lantioon, reisiin, alavatsaan.
Olen onenavartaloinen ja rasvaa kertyy lähinnä keskivartaloon.
Vierailija kirjoitti:
Kapeat hartiat ja lantio naisella + pyöreä perse on TAIVAS!
MIES
Eli sinäkin pidät siitä että alavartalossa on jonkinlainen kaari
Olispa mullakin tommonen kroppa kuin tämmönen epäsuhtainen. Yläkroppa on kokoa 36 ja alakroppa kokoa 40.
Vierailija kirjoitti:
Entäs Afrikan nälkää näkevät lapset?
No voi jestas sentään taas! Hanki isompia ongelmia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häh, minulla on ja tyytyväinen olen.
Oletko koskaan peilannut itseäsi takaapäin?
Juu olen, ei ole mitään vikaa siinä, ei hoikkaan olemukseeni muu sopisi, jollekin romuluisemalle ehkä.
Leveät hartiat ja olematon peppu naisella on kyllä epänaisellinen, etenkin kun naisella on runsaasti ylipainoa.
Joskus näitä näkee ja on kyllä jotenkin epäsuhtaisen näköinen nainen. Jolla on isot hartiat ja rinnat sekä pieni lantio ja perse ja tikkujalar
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MIES
Totta helvetissä. Sehän on älyttömän naisellinen näky ja kiihottava etenkin jos takaapäin pukkaa vähän pimppaan ja saa kädet naisen lantiolle. Ihan meinaa taju lähteä.
MIES
Kapea lantio on parempi kuin leveä lantio. Leveä lantio juuttuu kiinni. Miksi kukaan haluaisi olla läski perse?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MIES
Minusta toi näyttää kauhealta, no olenkin nainen ja mieheni tykkää tälläisestä kuin minä, se kai riittää.
Vierailija kirjoitti:
Joskus näitä näkee ja on kyllä jotenkin epäsuhtaisen näköinen nainen. Jolla on isot hartiat ja rinnat sekä pieni lantio ja perse ja tikkujalar
Kerran kävin pankkikonttorissa, jossa oli töissä pelkästään tuolla vartalotyypillä varustettuja naisia. En yleensä tuomitse, mutta näytti jotenkin hauskalta. Melkein kuin univormulta tai pätevyysvaatimukselta.
Vierailija kirjoitti:
Makuja on niin monia. Mulla alkaa seisomaan melkein pelkästä visuaalisuudesta, jos naisella ei ole rintoja ja pyllyä ja hartiat leveämmät. Vielä siihen lyhyet hiukset niin...
M30
Vierailija kirjoitti:
Ole onnellinen että on edes jotenkin toimiva kroppa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MIES
Minusta toi näyttää kauhealta, no olenkin nainen ja mieheni tykkää tälläisestä kuin minä, se kai riittää.
Oletettavasti moni mies on ihmiskunnan historian aikana tykännyt, ainakin täällä Pohjoisessa, koska niin moni nainen on suoranmallinen. Mulla on leveäharteinen tiimalasivartalo ja kyllä se aika harvinainen täällä ainakin on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ole onnellinen että on edes jotenkin toimiva kroppa.
Olkaa onnellisia että olette olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäs Afrikan nälkää näkevät lapset?
No se on afrikkalaisten miesten velvollisuus muokata mantereestaan sellainen, ettei niiden lasten tartte nähdä nälkää. Ja nostaa korruptoituneet pukumiehet ja juntat roikkumaan naruun.
Ootko kokeillut? Mulla tulee rasvaa ensin rintoihin, sitten peppuun ja reisiin. Viimeisenä alavatsaan.