Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kapea lantio on kyllä kauhea

Vierailija
25.07.2025 |

Mun vartalon levein kohta (hartioiden jälkeen) on kyljet. Todella naisellista :(

Kommentit (92)

Vierailija
41/92 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Treenillä saa myös muokattua kroppaa. Isompi peppu, reidet jne. 

Lantioon lähes mahdotonta saada treenillä leveyttä ja reisien kasvattaminen saa lantion näyttämään vielä kapeammalta.

Ap

Jep. Luusto se on mikä on, ei sitä treenillä ja ruokavaliolla saa muunnettua. 

Vierailija
42/92 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olispa mullakin tommonen vartalo. T. Päärynä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/92 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kapea lantio on parempi kuin leveä lantio. Leveä lantio juuttuu kiinni. Miksi kukaan haluaisi olla läski perse?

Mihin se juuttuu kiinni? Koiran koppiinko?

Vierailija
44/92 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vyötärö kapenee jonkun verran ja kiinteytyy huomattavasti kuntosalitreeneillä ja myös painollista hulavannetta pyörittämällä (väh. 15-20 min/päivä). Kiinteä vyötärö näyttää ja tuntuu kapeammalta. Jos treenat myös peppua ja saat sen muhkeammaksi niin vyötörö näyttää vieläkin kapeammalta.

Treenaan 5 kertaa viikossa ja kävelen kaikkialle, olen juuri ja juuri normaalipainossa, joten ylimääräistä ei ole grammaakaan. Vyötärö kapenee vain luita poistamalla ja takapuoli ei kasva treenaamalla leveyttä vaan paksuutta.

Ap

Vierailija
45/92 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se vaan jaksaa ihmetyttää, että miksi ihmiset edes galuaa leveän perän. Tai afronegroidisen. Ja vielä sekään ei riitä, vaan halutaan massiiviset reidetkin. Kauas on tultu klassisista sopusuhtaisista kauneuskäsityksistä.

Vierailija
46/92 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lantioon lähes mahdotonta saada treenillä leveyttä ja reisien kasvattaminen saa lantion näyttämään vielä kapeammalta.

Ap

Jep. Luusto se on mikä on, ei sitä treenillä ja ruokavaliolla saa muunnettua. 

Kunpa saisikin. Tekisin heti jonkun lantion luustoa kaventavan treenin. 

Vierailija
47/92 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole kuule onnellinen, voit halutessasi vaikka urheilla. Olen rintava ja persevä mutta tykännyt liikkua. Sitten kuullut että hassun näköistä. En voi sille mitään, millainen olen.

Vierailija
48/92 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ompa taas first world problems. Olisit tyytyväinen kun sulla on hyvä kroppa. 

Entäs Afrikan nälkää näkevät lapset?

No se on afrikkalaisten miesten velvollisuus muokata mantereestaan sellainen, ettei niiden lasten tartte nähdä nälkää. Ja nostaa korruptoituneet pukumiehet ja juntat roikkumaan naruun.

Mutta ilmeisesti emme saa täällä murehtia ulkonäköämme koska jossain jollain on huonommin? 

Vierailija
49/92 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ole kuule onnellinen, voit halutessasi vaikka urheilla. Olen rintava ja persevä mutta tykännyt liikkua. Sitten kuullut että hassun näköistä. En voi sille mitään, millainen olen.

Kuka noin on sanonut ja mitä väliä sillä on? T. rintava, leveälanteinen ja persevä aktiiviliikkuja

Vierailija
50/92 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään kapealanteisesta naisvartalosta, kunhan se on muuten sopusointuinen.  Vyötärön pitää olla kapeampi ja hartioiden leveämmät kuin lantio. Hoikka ja siro.

Vierailija
51/92 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kapea lantio on parempi kuin leveä lantio. Leveä lantio juuttuu kiinni. Miksi kukaan haluaisi olla läski perse?

Olen mieluummin kapeaharteinen ja leveälanteinen nainen kuin leveäharteinen ja kapealanteinen nainen. Perseettömät naiset, joilla hartiat kuin ladon ovet näyttävän miehiltä. Ainakin takaapäin.

Vierailija
52/92 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olispa mullakin tommonen vartalo. T. Päärynä

Päärynä on aivan hyvä vartalotyyppi naiselle. 

Vierailija
53/92 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään kapealanteisesta naisvartalosta, kunhan se on muuten sopusointuinen.  Vyötärön pitää olla kapeampi ja hartioiden leveämmät kuin lantio. Hoikka ja siro.

Aloittaja ei tykkää

Vierailija
54/92 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kapea lantio on just hyvä. Mulla oli ja on yhäkin vaikka leveni vähän synnytyksissä. Tuumakoon verran.

Vierailija
55/92 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus näitä näkee ja on kyllä jotenkin epäsuhtaisen näköinen nainen. Jolla on isot hartiat ja rinnat sekä pieni lantio ja perse ja tikkujalar

Makuja on niin monia. Mulla alkaa seisomaan melkein pelkästä visuaalisuudesta, jos naisella ei ole rintoja ja pyllyä ja hartiat leveämmät. Vielä siihen lyhyet hiukset niin...

M30

Joo, siis tollasethan on monesti just urheilullisen tai viehättävän näköisiä, itsellä taitaa olla lantio ja hartiat samanlevyiset ja nainen olen, tälläinen haukuttu kapealantioinen. Itse tyytyväinen kyllä.

Vierailija
56/92 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen mieluummin kapeaharteinen ja leveälanteinen nainen kuin leveäharteinen ja kapealanteinen nainen. Perseettömät naiset, joilla hartiat kuin ladon ovet näyttävän miehiltä. Ainakin takaapäin.

Mä taas mieluummin olisin kapealanteinen. Maskuliininen ulkonäkö auttaa naista menestymään työelämässä. 

Vierailija
57/92 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ovista kulkiessa, autoon mennessä, junassa, bussissa, lentokoneessa istuessa. 

Vierailija
58/92 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen mies ja pidän hoikista naisista, joilla on kapea lantio ja pikku peppu. Eivät kaikki pidä järkyttävistä hehtoperseistä.

Vierailija
59/92 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ovista kulkiessa, autoon mennessä, junassa, bussissa, lentokoneessa istuessa. 

Olet vain lihava. 

Vierailija
60/92 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras yhdistelmä on kapea lantio ja pallomaha.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme viisi