Vain omat lapset tulevat huolehtimaan teistä vanhuksina, te 20-35 vuotiaat. Lapset ovat aina tuoneet leivän
pöytään kovina aikoina. Vanhustenhuolto ja eläkkeet tulevat romahtamaan. Elämän tosiasiat vaikenevat teillekin, nuoret. Palataan vanhaan. Tehkää lapsia itsekkäistä syistä, se on teille helppoa
Kommentit (107)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä kun niitä omia lapsia ei kuitenkaan näy palvelutalossa kovinkaan monen vanhuksen luona hoitohommia tekemässä.
Ei nyt, koska systeemi maksaa tällä hetkellä suuren osan. Jatkossa tuskin kun ei ole niitä nuoria maksamassa
Paitsi ettei maksa, vaan ihan omasta pussista maksetaan yksityisen palvelutalon maksut.
Jos on rahaa, tuota mainitsemaani ongelmaa ei ole jatkossakaan eli ole huoleti
Toivottavasti sulla ap on tarpeeksi rahaa maksaa lapsillesi, ettei ne mene palkkaa vastaan hoitamaan muita vanhuksia.
voisiko ne tuoda mieluummin vaikka salaattia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä kun niitä omia lapsia ei kuitenkaan näy palvelutalossa kovinkaan monen vanhuksen luona hoitohommia tekemässä.
Ei nyt, koska systeemi maksaa tällä hetkellä suuren osan. Jatkossa tuskin kun ei ole niitä nuoria maksamassa
Miksi ne lapset haluaisivat hoitaa vanhuksen? Töitä tekevät, jotta saa pidettyä katon pään päällä. Vanhus maksaa eläkkeestään hoivan itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro ap, miten saan tehtyä lapsen, kun minulta poistettiin kohtu pari vuotta sitten. Olen nyt 28v
Olen pahoillani! Ymmärsit varmaankin, että en tarkoittanut sinua. Onko sinulla sisaruksia tai nuoria sukulaisia?
Et eritellyt keitä tarkoitit, vaan puhuit ihan kaikista 20-35-vuotiaista. Mitenkäs ne sisarukset ja nuoret sukulaiset tähän liittyvät, kun meuhkasit juuri, että vain omat lapset hoivat minut vanhuksena?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paitsi ettei maksa, vaan ihan omasta pussista maksetaan yksityisen palvelutalon maksut.
Jos on rahaa, tuota mainitsemaani ongelmaa ei ole jatkossakaan eli ole huoleti
Eli jauhoit puhdasta paskaa, kun sanoit, että VAIN omat lapset hoitavat vanhukset tulevaisuudessa
Nykypersehedelmät ei tasan tarkkaan tule huolehtimaan yhtään kenestäkään kun eiväthän he kykene huolehtimaan edes itsestään vaan alla on kaikenlaista diagnoosia ja lääkitystä. Turha siis ylentää itseään niiden kakaroidensa avulla yhtään mihinkään.
Eli oma lapsi ei saa esim muuttaa ulkomaille?
Niin käy ideaalitilanteessa. Aina siihen ei voi vaikuttaa, vaikka äidiksi ryhtyisi.
T: yhden kehitysvammaisen lapsen äiti
No en kyllä haluaisi omalle lapselleni sellaista taakka, että joutuisi minua hoitamaan kun olen vanha. Kyllä niiden lasten pitää saada elää ja nähdä maailmaa.
Ap on sairas yksilö. Oma lapsi voi vaikka kuolla ennen kuin äiti tai isä on vanhus. Noin muutenkin vajaaälyistä puhetta.
Ei ne lapset takaa mitään, nykyään moni lapsi lähtee myös ulkomaille ja tapaa kumppanit siellä. Äidilläni on 2 lasta ja toinen meistä muutti pysyvästi ulkomaille miehensä luokse.
Valehtelet ja olet itsekäs! Lapset voi muuttaa vaikka toiselle puolelle maailmaa ja sinä vaatisit heitä palvelemaan sua. Häpeä!
Onneksi yksi lapsistani on farmaseutti, pyydän häneltä jossain vaiheessa elämän loppupäätä viimeisen palveluksen.
Paskat kukaan mitään huolehdi. Jokainen huolehtii vain itsestään. Ihminen on itsekäs.
Vierailija kirjoitti:
Paskat kukaan mitään huolehdi. Jokainen huolehtii vain itsestään. Ihminen on itsekäs.
Tää yhteiskunta haluaa ja tätä yhteiskunta saa.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi yksi lapsistani on farmaseutti, pyydän häneltä jossain vaiheessa elämän loppupäätä viimeisen palveluksen.
Ei siihen koulutusta tarvita, että sellaisen osaa tehdä. Fiksu ihminen järjestää sellaisen itse itselleen eikä sälytä vastuuta lapselleen. Mitäs teet jos lapsi ei suostu?
Nykypennut on kaikki sekopäitä masennus- ja nepsudiagnoosilla. Ne ei huolehdi edes itestään että turha kuvitella muuta.
Autoin erästä naapuruston vanhusta kolmen vuoden ajan. Alkava muistisauraus, huono liikkumaan ym. Kaksi lasta. Käytin joka viikko kaupassa, autoin vaihtamaan lakanat, käytin apteekissa, vaikka mitä. Kumpikaan lapsista ei ollut saatavilla häntä auttamaan.
Ei ne lapset takaa yhtään mitään. Toisekseen, perheensä voi rakentaa ihan itse muutenkin kuin tekemällä uusia ihmisiä.