Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sanoa töissä, kun kysyvät miksi et ole ruskettunut vaikka ollut helleputki?

Vierailija
25.07.2025 |

Mitä sanoa kun en halua paljastaa, että sisällä istuin 24/7? 

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mitä se teille kuuluu" toimii aina.

Vierailija
22/63 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikapelastus kun ruskeella lankkaat kasvosi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minuun on ottanu rusketus ennen nuita helteitä. Helleaallon oon pysyny sisällä.

Vierailija
24/63 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten helteet liittyy ruskettumiseen? Eihän se lämpötila ruskista, vaan uv säteet. Niitä saa vaikka helmikuun 20 asteen pakkasilla jos hiihtää kirkkaalla hangella keskipäivällä.

Muualla maailmassa on myös itsestäänselvyys, että mitä kuumempaa päivällä on, sitä _vähemmän_ vietetään aikaa ulkona. 

Vierailija
25/63 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy onko se muovi- vai metalliputki.

Vierailija
26/63 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tupakoi, siksi minun ei tarvitse yrittää peittää ihon harmaata perussävyä. 

Jostain syystä innokkaimmat itsensä ruskettajat ovat ketjupolttaja... tai no, pussikaljan juojia unohtamatta 😁

Vierailija
27/63 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttäisin mun kalpeaa ihoa ja kysyisin, että luuletko mun ruskettuvan vai palavan. 

Toinen kommentti vois olla se et en halua näyttää rusinalta vanhempana kuten aurinkoa nuorena palvoneet vanhemmat naiset usein näyttävät. 

Aurinko vanhentaa.

Vierailija
28/63 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin sidottuna seksikellarissa koko kesän.

Tämä 

Vierailija
29/63 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kesällä vaalea,  ja talvella on (kevyt) rusketus.  Tällä osoitan sosioekonomisen taustani: olen sisätöissä ja kohtuullisen varakas, että minulla on varaa käydä talvella aurinkolomilla.

Vierailija
30/63 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla on noin valovoimaisen fiksuja työkavereita kysymyksineen, voit vastata mietippäs sitä.

Vierailija
31/63 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ota aurinkoa koskaan tarkoituksella. Silti fillarilla on tullut mankeloitua tällä viikolla  50 kilometriä ja siihen muu liikkuminen päälle.

Vierailija
32/63 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et halua kertoa totuutta? Itse sanoisin suoraan että siksi koska olen aina sisällä

Vierailija
33/63 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en ota aurinkoa koskaan tarkoituksella. Silti fillarilla on tullut mankeloitua tällä viikolla  50 kilometriä ja siihen muu liikkuminen päälle.

Miten sä pystyt ajaan näillä helteillä? Itse en pysty ja ottaa päähän kun ei pääse kunnon lenkille. Myöhään illalla aikaisintaan, mutta silloin ei enää jaksa kuin lyhyen lenkin tehdä. Ja silloinkin on vielä turhan lämmin. 

Vierailija
34/63 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istuin sohvalla, join olutta, katsoin uunoja ja bondeja.

Vierailija
35/63 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katherine.Rosemary kirjoitti:

Käy suihkurusketuksessa

Ylenpalttinen kemikaalien käyttö iholla on yhtä tyhmää kuin itsensä ruskettaminen/polttaminen aurinkossa.

Vierailija
36/63 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun työpaikallani ei kysellä noin typeriä, mutta omalla kohdallani voisin kertoa totuuden, eli a) en rusketu vaan palan, ja b) ihostani on poistettu jo yksi auringon aiheuttama solumuutos, joten välttelen ihoni altistamista auringolle. Näitä syitä saa halutessaan käyttää. Jos mielummin pysyt totuudessa, voit sanoa ettet viihdy suorassa auringonpaisteessa.

Vierailija
37/63 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vampyyri ja vältän auringonvaloa.

Vierailija
38/63 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin välttelen auringonottoa. Ihoni vanhenee ja kuivuu ihan silmissä jos otan aurinkoa. Onneksi se efekti menee ohi. Mutta silti, vältän aurinottamista, menen varjoon ja pidän pitkähihaista, ellei ole aivan tajuttoman kuuma. 

Vierailija
39/63 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano suoraan että siinä vaiheessa kun iho alkaa ruskettumaan on jo vahinko tapahtunut. Ruskettuminen on iho vaurio 

Vierailija
40/63 |
25.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä suojaa itseni vaatteilla, aurinkovoiteilla, hatulla ja aurinkolaseilla niin en rusketu vaikka olisin missä säässä ulkoilemassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä