Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa! Miksei minusta pidetä?

Vierailija
24.07.2025 |

En nyt halua sääliä. Jos käytöksessäni tai olemuksessani on oikeasti jotain mikä saa ihmiset aina varpailleen, kuulisin sen mielelläni että sen voi korjata.

Eli, ongelmani on se, että aiheutan ihmisissä jotenkin aina suoraan huonon ensivaikutelman. En tiedä mistä tämä johtuu. Olen luonnostani ehkä naiseksi vähän yrmeän näköinen, mutta pidän itsestäni huolta, olen hygieniasta tarkka ja olen aina siisti. Jos yritän sellaista pirteää jeejee okei hymyily - asennetta, tämä tuntuu aiheuttavan ihmisissä vielä pahemman puolustuskannan.

Tämä ei voi olla kuviteltua, koska elämässäni on ollut niin paljon tapauksia missä joku ei vastaa viesteihini ollenkaan tai hirveällä viiveellä (pomo, opettaja, tuttu...) kun tiedän että muiden kohdalla näin ei ole, tai minusta puhutaan pahaa selän takana. Muille mukava työkaveri ei voi sietää minua. Virheisiini tartutaan heti sillä oletuksella että olen tehnyt jotain pahantahtoisesti väärin, tai virheet jotka eivät ole tekemiäni sysätään heti minulle ja hämmästytään, että en ollutkaan se möhlijä. Toisaalta tämä ruokkii itsään monessa asiassa: koska olen ainoa jonka viestit sivuutetaan ryhmäkeskustelussa, en uskalla laittaa yhtäkään viestiä, ja minua pidetään huonokäytöksisesnä tai ylimielisenä koska en sano mitään.

Mistä tämä johtuu?

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla tuokin

🙏

Vierailija
42/42 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko kaunis? Naiset usein vihaa kauniita naisia

Eikä vihaa vaan kauniit on niitä suosittuja. 

Kyllä vihaavat. Koska oma ukko "vaarassa".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kuusi