Onko kukaan jäänyt koukkuun sugar-daddy suhteeseen?
Alkoi kivasti, oli hyviä matkoja, hotelliöitä, lahjoja. Sai rahaa ja hauskanpitoa.
Jonkin ajan päästä tajuat että et pääsekään irti. Oot tullut riippuvaiseksi miehestä ja sponsoroinnista.
Daddy muuttuu vaativammaksi. Pyytää nöyrryyttäviä palveluksia ja päädyt tekemään asioita joita et ikinä suunnitellut. Onko kellekään käynyt näin?
Kommentit (8)
Mitä palveluksia setä sitten pyytää?
En tavallaan koukkuun mutta käytän säännöllisesti. Olen eronnut ja tämä toiminta tulee ehdottomasti paljon halvemmaksi kuin vaimon ylläpito 😁
Ja voi vaihtaa lennosta eikä kukaan huutele perään!
Ap:n kuvaama tilanne on 110 prosenttisesti miehen syytä jossa nainen on vain uhri.
Vierailija kirjoitti:
Mitä palveluksia setä sitten pyytää?
Että leipoisin kakun sille.
Vierailija kirjoitti:
Ap:n kuvaama tilanne on 110 prosenttisesti miehen syytä jossa nainen on vain uhri.
T: Kallion vihreät feministinaiset ry
Vierailija kirjoitti:
En tavallaan koukkuun mutta käytän säännöllisesti. Olen eronnut ja tämä toiminta tulee ehdottomasti paljon halvemmaksi kuin vaimon ylläpito 😁
Ja voi vaihtaa lennosta eikä kukaan huutele perään!
Siivellä elävän elättinaisen vuokraus tai liisaus tulee varmasti halvemmaksi. Toisaalta vaimo yleensä tekee ainakin jonkin verran kotitöitä. Jotkut paljonkin. Harva heistä on samanlainen provider- miehen elätti. Osaavat kyllä sitten aikanaan avioerotilanteessa hinnoitella työnsä arvon pilviin ellei avioehtosopimusta ole.
Itselläni on 3 naista kenen kanssa on järjestelynä Sugar daddyna olo.
25-35 välillä naiset.
Ei. Siis mulla ei sinänsä oo ollu mitään daddya mutta useita sponssihommia kyllä, yleensä pitempiä. Vaikka mies on se kuka maksaa mulle niin se on tapahtunut aina mun ehdoilla joka diilissä. En ikinä suostuis edes rahasta ylittää mun rajoja enkä tekee mitään mitä en halua. Ja ne on halunnut ostaa just multa niin niille on käyny tää nii ei oo oli ongelmua ikinä.