Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö tänne millään saada hallitusta, joka välittää kansasta?

Vierailija
24.07.2025 |

Mikä siinä on niin vaikeaa? Kaikkea heikennetään ja kansalaiselle pelkkää keppiä.

Kommentit (83)

Vierailija
41/83 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole rahaa. Liikaa elätettäviä verrattuna elättäjiin. Budjettia nostettu 60% viiden vuoden aikana ja silti rahat on täysin loppu. Ja tulee pahenemaan kunnes kuollaan pois alhaisen syntyvyyden takia.

Vierailija
42/83 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta lopetetaan kaikki yhteiskunnan varoilla ylläpidetyt työpaikat. Vai miten?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/83 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä kansasta? Tämä hallitus huolehtii suomalaisten eduista.

"Irtisanomissuojan heikkeneminen on uhkana myös naisvaltaisilla JULKISILLA aloilla, kuten esimerkiksi lähi - ja lastenhoitajilla."

https://yle.fi/a/74-20145910

Vierailija
44/83 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa ei ole ollut koko 2000 luvun aikana yhtään hallitusta joka välittää kansasta, jokainen hallitus on vain hankaloittanut ja huonontanut suomalaisten elämää. Suomessa ei yksikään puolue suomalaisten tai suomen etua. 

Vierailija
45/83 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mutta lopetetaan kaikki yhteiskunnan varoilla ylläpidetyt työpaikat. Vai miten?

Millä varoilla? Velaksi tämä maa taapertaa,  kunnes pää tulee vetävän käteen.

Vierailija
46/83 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en ole huomannut, että olisi mitään heikennyksiä. Itse tienaan  3000e kuussa ,joten kuvittelen olevani ihan keskituloinen. Itse maksan asumisen niin siitäkään ei ole leikattu. 

Siis miten niin ei huomata? Ollaan samoissa paikoissa ja silti huomaa selkeästi esim ruokakaupassa ruoan hinnan kallistuneet huomattavasti, palvelut on kallistuneet, shrinklation elintarvikkeissa, katukuvassa näkyy enemmän narkomaaneja ja asunnottomia nyssyköineen, kirppareita nousee kuin sieniä sateella jne jne.

Töissä terveydenhuollossa huomaa myös sen että yhä enemmän alkaa ihmisillä olla oikeasti hätä kun raha ei riitä ja etsitään epätoivoisesti jotain tahoa joka voisi auttaa.

Vierailija
47/83 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

16 punikkisikaa jo alapeukuttanut aloitusta.

- 1918 - 

Vierailija
48/83 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

He vain itse ryöstävät valtion kassaa vuorotellen. Malli on suoreen itänaapurista.

Vierailija
49/83 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä kansasta? Tämä hallitus huolehtii suomalaisten eduista.

"Irtisanomissuojan heikkeneminen on uhkana myös naisvaltaisilla JULKISILLA aloilla, kuten esimerkiksi lähi - ja lastenhoitajilla."

https://yle.fi/a/74-20145910

Potkulaki tulee voimaan 1.1.2026 ja koskee myös julkisen työpaikkoja ja valtion. 

Vierailija
50/83 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Paikallinen sopiminen tuli voimaan 1.1.2025.

Usein paikallisella sopimisella tarkoitetaan työpaikkakohtaista sopimista jostakin työehtosopimuksen määräyksestä, kuten työajoista, vuosilomista tai palkoista."

https://tem.fi/paikallisen-sopimisen-lisaaminen

Vierailija
51/83 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole rahaa. Liikaa elätettäviä verrattuna elättäjiin. Budjettia nostettu 60% viiden vuoden aikana ja silti rahat on täysin loppu. Ja tulee pahenemaan kunnes kuollaan pois alhaisen syntyvyyden takia.

Katselin tuossa lukuja ja vaikuttaisi siltä että Suomen kaikki tulot menee saman tien sosiaalimenoihin. Minusta tämä vaikuttaa kummalliselta että ne muutama satatuhatta työtöntä imisi kaiken tuon rahan.

Vierailija
52/83 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

PÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ

Vierailija
53/83 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

PÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ

Vierailija
54/83 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

PÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ

Vierailija
55/83 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

PÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ

Vierailija
56/83 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

PÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ

Vierailija
57/83 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö tämä Keskisarja sanonut haastattelussa, että oletettavissa on kovia kostotoimia Suomelle, mikäli nykyisestä linjasta poiketaan ja se tekee tilanteen vaikeaksi.

Katainen puhui mamuistaja heinäsirkoista, Tuppuraisen mukaan oman(?) kansan etujen ajaminen on hänelle haitallista.

Hohhoijaa. Persun öyhötystä ja kännistä uhittelua.

Ottaako totuus näin koville?Aina yritetään kiinnittää huomio muihin ja haukkua.Vassarien tapa näköjään.

Vierailija
58/83 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei onnistu nykyisellä porukalla.

Eipä onnistunut edellisellä porukallakaan. Lähtö tuli jokaiselle.

Vierailija
59/83 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

orpu huutaa ja itkee "minulla on mandaaaaaaaaatttiiiiiiii!"

ei edes 25 % kannatuksen romahdus hänen huutoaan häiritse siinä missä rehelliset astuvat itse pois ohjastajan roolista tämä diktaatuuuttori huutaa yhtä ja samaa. 

Vierailija
60/83 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en ole huomannut, että olisi mitään heikennyksiä. Itse tienaan  3000e kuussa ,joten kuvittelen olevani ihan keskituloinen. Itse maksan asumisen niin siitäkään ei ole leikattu. 

Siis miten niin ei huomata? Ollaan samoissa paikoissa ja silti huomaa selkeästi esim ruokakaupassa ruoan hinnan kallistuneet huomattavasti, palvelut on kallistuneet, shrinklation elintarvikkeissa, katukuvassa näkyy enemmän narkomaaneja ja asunnottomia nyssyköineen, kirppareita nousee kuin sieniä sateella jne jne.

Töissä terveydenhuollossa huomaa myös sen että yhä enemmän alkaa ihmisillä olla oikeasti hätä kun raha ei riitä ja etsitään epätoivoisesti jotain tahoa joka voisi auttaa.

Hallitusko ruoan hintoja nostaa?No siinä tapauksessa pahin oli Marinin hallitus.Kirpparit ovat trendikkäitä,siksi siellä käydään,ei sen takia ettei ole varaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän neljä