Eikö tänne millään saada hallitusta, joka välittää kansasta?
Mikä siinä on niin vaikeaa? Kaikkea heikennetään ja kansalaiselle pelkkää keppiä.
Kommentit (83)
Eikö tämä Keskisarja sanonut haastattelussa, että oletettavissa on kovia kostotoimia Suomelle, mikäli nykyisestä linjasta poiketaan ja se tekee tilanteen vaikeaksi.
Katainen puhui mamuistaja heinäsirkoista, Tuppuraisen mukaan oman(?) kansan etujen ajaminen on hänelle haitallista.
Vierailija kirjoitti:
Eikö tämä Keskisarja sanonut haastattelussa, että oletettavissa on kovia kostotoimia Suomelle, mikäli nykyisestä linjasta poiketaan ja se tekee tilanteen vaikeaksi.
Katainen puhui mamuistaja heinäsirkoista, Tuppuraisen mukaan oman(?) kansan etujen ajaminen on hänelle haitallista.
Hohhoijaa. Persun öyhötystä ja kännistä uhittelua.
On selvää, että Suomi on ongelmien äärellä ja eikä niistä pidä vaieta, mutta se ei ole koko todellisuus. Tämä on yhä yksi maailman hyvinvoivimmista ja vakaimmista maista, jonka kansalaisista iso osa saa elää maailman mittakaavassa suorastaan yltäkylläistä elämää. Kaikilla suomalaisilla ei mene hyvin, mutta valta osa elää ihan kelpo elämää.
Alas sieltä ristiltä ulisemasta. Olet itse sinne kiivennyt ja löytynyt naulat ranteisiin. Mistä olet saanut edes käsityksen, että valtio olisi sinulle jotain velkaa?
Kyllä hallitus kansasta välittää.
Se kansa tosin ei ole Suomen kansa, suomalaiset.
Vierailija kirjoitti:
Tästä syystä aion äänestää Sinimustaa Liikettä, joka aidosti haluaa puolustaa suomalaisia. He myös vastustavat sionistien harjoittamaa kansanmurhaa Gazassa, ja tukevat Ukrainan itsenäisyyttä. Kaikki eduskuntapuolueet vihaavat suomalaisia ja nuolevat Ursula von der Leyenin saastaista persettä.
Näinhän se menee. Siinähän se totuus tuli sanottua..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en ole huomannut, että olisi mitään heikennyksiä. Itse tienaan 3000e kuussa ,joten kuvittelen olevani ihan keskituloinen. Itse maksan asumisen niin siitäkään ei ole leikattu.
Huomaat kun jäät työttömäksi etkä saa uutta työtä.
Yrititkö nyt jotenkin pelotella?
Minä voin alkaa Suomen keisariksi ja laittaa asiat kuntoon. Sellainen 20 vuoden kausi riittäisi, sitten tietysti luovun vallasta kuin Rooman keisarit aikanaan.
Vierailija kirjoitti:
Seuraava sdp-vetoinen hallitus välittää kansasta. Tosin Venäjän kansasta lähinnä. Myös joistain Lähi-Idän kansoista välitetään ja Afrikan sarven kansoista. Ikävä kyllä suomalaisille ei juuri jää ymmärrystä. Ja onhan se selväkin, ei tuollaisen raskaan välittämisen jälkeen jaksa enempää.
Tämä on kyllä hauskaa. Sdp n Antti-boy on useasti tuonut esille että he ovat valmiita koviinkin leikkauksiin ja silti heitä tullaan äänestämään vaahtopallot pöksyissä.😂
Suomen kansa on tyhmää kun kun kuvittelee että vastikkeeton rahanjakelu ja maailman syleily voisi kestää loputtomiin, maailma ei vain pyöri niin eikä silloin pystytä pitämään heikko-osaisemmista huolta. Parhaita nämä jotka omien sössimisien jälkeen huutelee että kuka tämän tilanteen nyt hoitaa. Mihin on kadonnut että otettaisiin joku vastuu itsestä ja omasta elämästä.
Lisäksi toivon ettei tämä typerä kansa unohda että Marinin hallituksen työllisyysluvut olivat vain tempputyöllistämiatä, aitoja työpaikkoja nämä eivät olleet. Mutta vasemmiston politiikanhan ei tarvitse olla niin realistista.
Vierailija kirjoitti:
Tästä syystä aion äänestää Sinimustaa Liikettä, joka aidosti haluaa puolustaa suomalaisia. He myös vastustavat sionistien harjoittamaa kansanmurhaa Gazassa, ja tukevat Ukrainan itsenäisyyttä. Kaikki eduskuntapuolueet vihaavat suomalaisia ja nuolevat Ursula von der Leyenin saastaista persettä.
Persujen petokset kahdesti kokeneena oma valintani on myös Sinimustat.
Tullaan sitten seuraavaksi Sinimustien pettämiksi.
Tosin se on aivan sama ketä äänestää, tästä paskasta ei enää ole mitään ulospääsyä "demokraattisella" vaikuttamisella ja keinovalikoimalla.
Edessä on vääjämätön sota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en ole huomannut, että olisi mitään heikennyksiä. Itse tienaan 3000e kuussa ,joten kuvittelen olevani ihan keskituloinen. Itse maksan asumisen niin siitäkään ei ole leikattu.
Kerroin vain tulevan faktan.
Vierailija kirjoitti:
Seuraava sdp-vetoinen hallitus välittää kansasta. Tosin Venäjän kansasta lähinnä. Myös joistain Lähi-Idän kansoista välitetään ja Afrikan sarven kansoista. Ikävä kyllä suomalaisille ei juuri jää ymmärrystä. Ja onhan se selväkin, ei tuollaisen raskaan välittämisen jälkeen jaksa enempää.
Kaikki demarit ja näiden kannattajat tulee hakata välittömästi hautajaiskuntoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, eihän sitä ne onnekkaat huomaakaan jotka on voineet olla Töissä(tm). Paskempi homma sitten jos tulee monoa ja pitäis uutta löytää.
Mä en olen ole koskaan ollut muissa kuin pätkätöissä eikä tämä elämä mitään jatkuvaa kärsimystä ole. Se ei vaan ole edennyt ylisuureen asuntovelkaa, muihin kulutusluottoihin, lapsiin, jne...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerroin vain tulevan faktan.
Olemmekin siirtyneet maailmaan jossa omasta tunteesta on tullut ilmoitus asia jolla voi ilmoittaa faktan. Nyt julistat tätä oman pään pyhää totuutta kuin jotain evankeliumia.
Vierailija kirjoitti:
Ei tule onnistumaan niin kauan kuin naisilla on äänioikeus.
Tässä on ripaus totuutta.
Naiset ovat alkaneet osallistua suuremmassa mitassa asioiden hoitamiseen viimeisen noin 30v aikana. Jos näin ei olisi tapahtunut, ei myöskään yltiöhumanistinen politiikka olisi saanut niin suurta vaikutusvaltaa. Se on aika selvä asia?
On useita politiikan osa-alueita joita ei ole em. syystä hoidettu rationaalisella otteella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat alkaneet osallistua suuremmassa mitassa asioiden hoitamiseen viimeisen noin 30v aikana. Jos näin ei olisi tapahtunut, ei myöskään yltiöhumanistinen politiikka olisi saanut niin suurta vaikutusvaltaa. Se on aika selvä asia?
On useita politiikan osa-alueita joita ei ole em. syystä hoidettu rationaalisella otteella.
Politikkojen kannattaa mielistellä eniten niitä joita on eniten, mielenterveysongelmaisia naisia. Ja Milja kaivoi esille, rasistikortin.
Suomi on ohi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on kyllä hauskaa. Sdp n Antti-boy on useasti tuonut esille että he ovat valmiita koviinkin leikkauksiin ja silti heitä tullaan äänestämään vaahtopallot pöksyissä.😂
Vahingonilo on iloa puhtaimmillaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vahingonilo on iloa puhtaimmillaan.
JOKO NYT PÄÄSEE HETI LÄÄKÄRIIN ANTTI LINDTMAN KUTEN LUPASIT.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Politikkojen kannattaa mielistellä eniten niitä joita on eniten, mielenterveysongelmaisia naisia. Ja Milja kaivoi esille, rasistikortin.
Suomi on ohi.
Kaikki verovaroilla töissä olevat ja muut tukien saajat voivat määrällään ratkaista kaikki vaalit, ikiliikkuja on luotu. Ja nämä yllämainitut ryhmät saavat lisää äänestäjiä kansainvälisiltä vesiltä.