Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En arvosta julkkiksia jotka ovat mainoksissa valmiita sanomaan rahasta mitä tahansa mihin eivät itsekään usko

Vierailija
24.07.2025 |

Mitä mieltä sinä olet? Fiksut julkkiset eivät välttämättä sano mainoksissa mitään, esim. ovat vaan ja hymyilevät  niin etteivät joudu tietoisesti sanomaan jotain mikä ei pidä paikkaansa.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahasta saa siis sanoa mitä tahansa kunhan tekee sen mainoksessa. Perusoletus tuntuu olevan, ettei mainosten tarvi pitää paikkaansa. Kutenkin puolet suomalaista luulee, että Aki Nikkinen ja ismo Laitela ovat oikeita henkilöitä, jotka asuvat Pihlajakadulla.

Vierailija
22/32 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt viitti. Minäkin käytän vita e proota ja hiukset, kynnet, lihakset ja sukuelimet kasvavat silmissä. Perheestäni ja ystävistäni voin luopua - vita e proosta en koskaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä nyt viitti. Minäkin käytän vita e proota ja hiukset, kynnet, lihakset ja sukuelimet kasvavat silmissä. Perheestäni ja ystävistäni voin luopua - vita e proosta en koskaan.

Päivän vitsi!

Vierailija
24/32 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en nyt saa yhtään semmoista mainosta mieleeni, että olisko esimerkkiä?

Vitaepro mainokset, Mika Salo, Eini, keitä kaikka onkaan, väittävät että tuo vitamiini on auttanut jaksamaan

Vierailija
25/32 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin Mika Salo syö mainostamiaan pillereitä !

Vierailija
26/32 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh, saitko edes korvausta tästä?

Vierailija
27/32 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moniko noista VitaePro:ta mainostavista on koskaan edes itse käyttänyt kyseistä tuotetta?

Tätä oon monesti miettinyt, että näinköhän syövät tuotetta?

Sitten kuitenkin on semmoisia julkkiksia, ettei ne ihan pikku summalla lähde mainoksiin. Miten firmalla olisi varaa maksaa humpuukirahastosta?

Postimyynti on koukku ! Itsellä reuma, eipä ole reumatologi tuollaisia tuotteita suositellut.

Vierailija
28/32 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en nyt saa yhtään semmoista mainosta mieleeni, että olisko esimerkkiä?

Vitaepro mainokset, Mika Salo, Eini, keitä kaikka onkaan, väittävät että tuo vitamiini on auttanut jaksamaan

Sanovat vain, mitä mainostaja haluaa. Ei ne sanojan "väitteitä" ole.

Vierailija
29/32 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehille mainostetut vitamiinit sisältävät samaa kuin muutkin, on hoksattu uusi mainosrako.

Vierailija
30/32 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moniko noista VitaePro:ta mainostavista on koskaan edes itse käyttänyt kyseistä tuotetta?

Just nämä Marion Rungitja mikä sen feikkiproffan ex olikaan ; Marjatta Leppänen. Oksettaa ihan.

Vierailija
31/32 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä oon monesti miettinyt, että näinköhän syövät tuotetta?

Sitten kuitenkin on semmoisia julkkiksia, ettei ne ihan pikku summalla lähde mainoksiin. Miten firmalla olisi varaa maksaa humpuukirahastosta?

Postimyynti on koukku ! Itsellä reuma, eipä ole reumatologi tuollaisia tuotteita suositellut.

Tuo VitaePro mainos on vihatuimpia mainoksia ikinä! Lääkärit varoittelevat noista "ihmepillereistä", tuskin suosittelevat kenellekkään.

Vierailija
32/32 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun nippu laskuja odottaa maksua eikä niitä "oikeita töitä" löydy, sitä on tehtävä vaikkapa mainoksia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kahdeksan