Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ilman naisia elämä olisi huolettomampaa

Vierailija
24.07.2025 |

Enkä puhu nyt suinkaan parisuhdemielessä (se tästä vielä puuttuisikin), vaan ihan yleisesti elämässä. Annanpa esimerkkejä: naiset jaksavat nipottaa asioista, joihin voisi suhtautua hyvinkin neutraalisti. Näin kesällä usein tulee eteen tilanteita, kun miehenä kuumalla säällä kulkee ilman paitaa julkisella paikalla ja jotkut naiset kokee oikeudekseen tulla siitä valittamaan. Tähän liittyen kävin kerran myös naku-uinnilla kerran puolijulkisella uimarannalla ja yksi nainen soitti poliisit tästä paikalle. Harrastan myös uintia ympäri vuoden ja jos ohitan naisia uintiradalla niin saan tästä kuulla, kuinka roiskin vettä heidän päälleen ja häiritsen heidän uintia. Salilla jos painot kolisee, niin tästäkin tulee sanomista. Tässä nyt muutamia mainitakseni. Muut miehet eivät IKINÄ ole tällaisia vaan osaavat ottaa rennosti elämän ja keskittyvät omaan tekemiseensä.

Ja lopuksi ap on sitten homo ja olen kiitollinen siitä, ettei elämääni kuulu naisia.

Kommentit (245)

Vierailija
201/245 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mikä estää rivihoomoonirppanokkaa elämästä ilman naisia? Tarve kulkea alasti, roiskia ja kolistella salilla?

Naisilla ei tarvetta poistaa sinua ja kaltaisiasi maailmasta, mutta sinä haluat poistaa naiset kun et saa perceillä?

Mahdotonta käyttäytyä julkisilla paikoilla ja huomioida muut? Pysy kotona, älä lähde normi-ihmisiä piinaamaan.

Ei se niin mene, että yksi tai muutama öykkäri terrorizzoi ja poistattaa kaikki muut (normikäytöksiset!) kaikkialta.

Tätä lukiessa tulee mieleen että ap olisi jokin paatunut rikollinen vaikka aloitusta lukiessani tulee vaan lähinnä mielikuva että ap elää ihan normaalia elämää. Oon nainen ja välillä hävettää oma sukupuoli siinä miten tehdään tälläsistä asioista ongelmia. Täytyy oma elämä olla tosi ankeaa että jaksaa muiden tekemiset ärsyttää. Oon tätä mieltä siks koska oon saanut myös itse osakseni tällästä ärtymystä muilta naisilta ja luulen se johtuvan yksinkertaisesti siitä että oon hyvännäköinen nainen. Eli kateus on tässä taustalla vahvasti.

Vierailija
202/245 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sateenkaariväki on ah niin suvaitsevaista...minä minä minä ja minun arse....

ap:lle tiedoksi, et ole isäsi percereiästä syntynyt, vaan ihan NAISEN vaginasta, koeta vaan kestää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/245 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista olisi seurata pilven päältä kuka se viimeinen maapallolla asuva/elävä olisi..

Vierailija
204/245 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh kuinka paljon koko keskustelu täynnä kaakattajia. Täällä kans toinen homo joka on onnellinen siitä että elämään kuuluu vain miehet. Seesteistä elämää ilman draamaa ja seksielämä aktiivista eikä pelkoa siitä että joku mies sekoaisi ja syyttäisi yhtäkkiä r*iskauksesta.

Vierailija
205/245 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huh kuinka paljon koko keskustelu täynnä kaakattajia. Täällä kans toinen homo joka on onnellinen siitä että elämään kuuluu vain miehet. Seesteistä elämää ilman draamaa ja seksielämä aktiivista eikä pelkoa siitä että joku mies sekoaisi ja syyttäisi yhtäkkiä r*iskauksesta.

Aw, haluatko hint*i palkinnon?

Vierailija
206/245 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla on todennäiksyyksien mukaan todennäköisempää että tulet heteromiehen pieksämäksi, mutta you do you girl!

Vierailija
207/245 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla on todennäiksyyksien mukaan todennäköisempää että tulet heteromiehen pieksämäksi, mutta you do you girl!

*todennäköisyyksien

Vierailija
208/245 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs olet liian kömpelö, roiskit uidessa ja kolistat painoja vaikka kaiken voi tehdä siististi.

Naku-uinnille mene nudistirannalle tai jonnekin missä et häiritse muita. Sitten tulee muuten poliisit. 

Vierailija
209/245 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten olemassaolo siis aiheuttaa herkkishomolle ongelmia? Erikoista.

Niin, alasti ei saa olla julkisesti jos se jotakuta  häiritsee.  Se on sukupuolisiveellisyyttä loukkaavaa käytöstä, josta saa sakot.

Sä siis olet nyt seksuaalirikollinenkin. Ei ole naisten keksimä laki.

Suomessa ei ole rikos olla alasti julkisella paikalla, vaan se on rikos, jos joku siitä häiriintyy. Miksi joku jaksaa häiriintyä siitä, että jossain kauempana ja syrjäisempä haluan uida alasti kuumalla kesähelteellä? Onko pakko katsoa sinne suuntaan? Ymmärtäisin, jos olisin nenäsi edessä, eikä muualle voisi katsoa.

Ap

Oletko se känniapina, joka riisui rannalla ja lähti karkuun poliisia?

Millä todennäköisyydellä se häkeen soittaja tai kyseiset poliisit on täällä?

Sun isoin ongelma ei ole homous tai naiset vaan vainoharhaisuus.

Vierailija
210/245 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mikä estää rivihoomoonirppanokkaa elämästä ilman naisia? Tarve kulkea alasti, roiskia ja kolistella salilla?

Naisilla ei tarvetta poistaa sinua ja kaltaisiasi maailmasta, mutta sinä haluat poistaa naiset kun et saa perceillä?

Mahdotonta käyttäytyä julkisilla paikoilla ja huomioida muut? Pysy kotona, älä lähde normi-ihmisiä piinaamaan.

Ei se niin mene, että yksi tai muutama öykkäri terrorizzoi ja poistattaa kaikki muut (normikäytöksiset!) kaikkialta.

Tätä lukiessa tulee mieleen että ap olisi jokin paatunut rikollinen vaikka aloitusta lukiessani tulee vaan lähinnä mielikuva että ap elää ihan normaalia elämää. Oon nainen ja välillä hävettää oma sukupuoli siinä miten tehdään tälläsistä asioista ongelmia. Täytyy oma elämä olla tosi ankeaa että jaksaa muiden tekemiset ärsyttää. Oon tätä mieltä siks koska oon saanut myös itse osa

Pick me girl in the wild.

Vierailija
211/245 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä, että homomieskin on sen verran naisvihamies (täynnä itseriittoisuutta ja muista viis), että naisia ei saisi olla olemassakaan tai elintilansa pitäisi rajoittaa reservaatteihin "kotivankiloihin", joissa naiset piilossa nyrkin ja hellan välissä?

Rottapoika Vigelius kirjoittelee piripäissään?

Vierailija
212/245 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketään ei sun persereiän taistelut kiinnosta, ole ihan rauhassa.

Vierailija
213/245 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat pilanneet maailman. Naiset pitää poistaa.

Yritäpä vain, vinkuperseapina 😂

Vierailija
214/245 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Homoistakin se toinen on aina se neitimäinen draamailija. Pahempi vielä kuin naiset.

Ne voi kumpikin olla. Mietipä sitä. 

Vierailija
215/245 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille ei mikään riitä, vaan aina pitää saada mitä muillakin. Eikä kauaa mene, kun siihen kyllästyvät ja taas pitää saada jotain muuta.

Vierailija
216/245 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen ja vietän aikaa pääasiassa mieheni kanssa ja töissä olen miesvaltaisessa paikassa. Naisia pyrin välttämään, en kestä sitä ajatusmaailmaa.

Vierailija
217/245 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huutonaurua, et usko itsekään tuota skeidaa.

Vierailija
218/245 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen ja vietän aikaa pääasiassa mieheni kanssa ja töissä olen miesvaltaisessa paikassa. Naisia pyrin välttämään, en kestä sitä ajatusmaailmaa.

Huoh, milloin kyllästyt tohon pick me mentaliteettiin?

Vierailija
219/245 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Länsimaisen miehen suuri virhe oli antaa naiselle tasa-arvo. Mitään eivät miehet saaneet korvaukseksi ja siitä lähtien naiset ovat saaneet kokoajan lisää valtaa ja vastaavasti miesten elämä on suhteessa naisten elämään vaikeutunut. Lähi-Idässä miehet tämän ymmärtävät.

Vierailija
220/245 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä.Opettele homo käytöstavat niin ei tarvitse ulista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän