Mikseivät yksinäiset miehet ystävysty toistensa kanssa?
Yksinäisyys, varsinkin miesten yksinäisyys, on median mukaan iso ongelma. Eikö tämän pitäisi olla itseratkeava ongelma? Kaksi tai useampi yksinäistä ihmistä yhdessä => kaveriporukka, ei yksinäisyyttä.
Pitäisikö olla jotakin kanavia, joiden kautta yksinäiset ihmiset voivat löytää toisensa?
Kommentit (143)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se miesten yksinäisyys useimmiten tarkoita naisen ja parisuhteen puuttumista? On minullakin miespuolisia kavereita ja ystäviä mutta tunnen silti olevani yksinäinen etenkin jos kaveriporukalla käydään vaikka illanvieteossa. En tunne kuuluvani porukkaan koska olen ainoa sinkku ja perheetön. Olenkin yleensä se joka valitaan kuskiksi tai joka jää kyydistä pois ellei kaikki mahdu mukaan.
No toi on kyllä ikävää ja tyhmää, jos porukan sinkkua pidetään ns. ulkokehällä, eikä oteta kaveriporukkaan samalla tavalla kuin muita.
Ei tietenkään oteta koska kyseessä on POTENTIAALINEN KILPAILIJA. Naiset eivät ymmärrä miesten elämästä yhtään mitään.
Siis mistä te miehet muka kaveriporukassa kilpailette, yritättekö viedä toistenne työpaikat ja naiset? Ovatko miehet tosiaan niin kateellisia ja epälojaaleja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai ehkä muijat voisi laskea rimaa?
Jos yksinäiset miehet eivät halua olla kavereita edes keskenään, miksi naiset tai ei-yksinäiset miehet haluaisivat olla heidän kavereitaan? Ja monet miehet eivät edes halua naispuolisia kavereita.
Juuri tuon takia naisten on oikeasti hyvin vaikea tehdä mitään miesten yksinäisyyden vähentämiseksi. Ja loputkin kommentista pitää paikkansa. Viime kädessä ainoat, jotka voivat vähentää miesten yksinäisyyttä, ovat yksinäiset miehet itse - he voisivat kelpuuttaa toiset yksinäiset miehet kavereikseen ja muuttua ei-yksinäisiksi miehiksi.
Vierailija kirjoitti:
Mies on onnellisin sinkkuna ja nainen parisuhteessa.
Mun tuntemat yksinäiset naiset ovat kusipäitä, ahneita, materialisteja, joille tärkeintä on miehen koulutuksen taso.
Tämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se miesten yksinäisyys useimmiten tarkoita naisen ja parisuhteen puuttumista? On minullakin miespuolisia kavereita ja ystäviä mutta tunnen silti olevani yksinäinen etenkin jos kaveriporukalla käydään vaikka illanvieteossa. En tunne kuuluvani porukkaan koska olen ainoa sinkku ja perheetön. Olenkin yleensä se joka valitaan kuskiksi tai joka jää kyydistä pois ellei kaikki mahdu mukaan.
No toi on kyllä ikävää ja tyhmää, jos porukan sinkkua pidetään ns. ulkokehällä, eikä oteta kaveriporukkaan samalla tavalla kuin muita.
Ei tietenkään oteta koska kyseessä on POTENTIAALINEN KILPAILIJA. Naiset eivät ymmärrä miesten elämästä yhtään mitään.
Siis mistä te miehet muka kaveriporukassa kilpailette, yr
Ei. Et ymmärrä kun olet nainen. Mies on lojaali itselleen ja ehkä perheelleen. Toisille miehille vain rangaistuksen uhalla. Ilman valtion väkivaltamonopolia miehet murskaisivat tämän yhteiskunnan vuorokaudessa kaaokseen ja anarkiaan jossa vahvin voittaisi.
Ymmärrätkö mitä kilpailu tarkoittaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen itse yksinäinen ja syrjäytynyt nainen, ja uskon että kaltaisissani on usein syynsä, että olemme yksin. Tunnen yhden syrjäytyneen miehen, joka on teinin tasolle jäänyt reppana.
Kerropa jotain yhtä viehättävää itsestäsi, kuin tuntemastasi syrjäytyneestä miehestä. Mikä erityinen syy sinussa henkilökohtaisesti on olla syrjäytynyt?
Esim vaikeat mt-ongelmat, joita on usein myös syrjäytyneillä miehillä.
Joo mutta noiden ongelmien tai vaikka muiden elämänhallinan ongelmien kanssa painiskelevia naisia ei haukuta reppanoiksi vaikka he sellaisia olisivatkin, vaan heitä ymmättetään ja pidetään tilanteen uhrina. Miehellä mt ongelmat tai mikä vaan muutkin ongelmat on s
Monelle tuntemalleni naiselle se apu on ollut parisuhde hyvään mieheen. Mies on auttanut ja tukenut. Tarjonnut kodin naiselle, hänen lapsilleen ja lemmikeilleen koska muuten heillä ei olisi ollut varaa ja jostain olisi pitänyt luopua. Moniko mies voi tehdä samaa? Miesten pitää aina auttaa itseään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis m
Ei. Et ymmärrä kun olet nainen. Mies on lojaali itselleen ja ehkä perheelleen. Toisille miehille vain rangaistuksen uhalla. Ilman valtion väkivaltamonopolia miehet murskaisivat tämän yhteiskunnan vuorokaudessa kaaokseen ja anarkiaan jossa vahvin voittaisi.
Ymmärrätkö mitä kilpailu tarkoittaa?
Onko tämä nyt sitä miesvihaa?
Jokainen niistä miehistä ymmärtää mitä yritän sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Mun tuntemat yksinäiset naiset ovat kusipäitä, ahneita, materialisteja, joille tärkeintä on miehen koulutuksen taso.
Valitettavasti tutkimus osoittaa päinvastaista. Naiset ovat onnellisempia sinkkuna, miehet parisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö se nyt ole ihan ymmärrettävää että se porukan sinkku on se joka joustaa. Pitäisikö jonkun parisuhteessa olevan jättää puolisonsa pois kyydistä jos ei mahdu mukaan? Tai olla kuskina eikä tanssia ja nauttia drinkkejä rakkaansa kanssa yökehossa tai festareilla? Mikään ei myöskään pakota sitä sinkkua olemaan sellaisessa porukassa mihin hän ei itse tunne kuuluvansa.
No ketä ne miesten kaverit sitten ovat?
Vierailija kirjoitti:
Lapsuudenkavereita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos yksinäiset miehet eivät halua olla kavereita edes keskenään, miksi naiset tai ei-yksinäiset miehet haluaisivat olla heidän kavereitaan? Ja monet miehet eivät edes halua naispuolisia kavereita.
Mies ei tarvitse eikä usein myös edes halua kavereita enää vanhemmalla iällä. Mies tarvitsee ainoastaan puolison tai panokavereita naisista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minuakin kiinnostaa esimerkiksi vanhusten yksinäisyys, joka on oikeaa yksinäisyyttä eli siis seuran puutetta, jolla voi olla oikeita negatiivisia vaikutuksia heidän elämäänsä, mutta parisuhde on noin lähtökohtaisesti vain ekstraa, jonka saa, jos sattuu törmäämään sopivaan kumppaniin.
Outo näkemys. Omasta mielestäni parisuhde on tärkein asia elämässä, mutta ystäviä tulee ja menee.
Olen eri mieltä, muutama ystävä on ollut kohta yli kolmekymmentä vuotta, mutta naisia on tullut ja mennyt. Valitettavasti joka ainoa nainen, joka on tullut on myös mennyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies ei tarvitse eikä usein myös edes halua kavereita enää vanhemmalla iällä. Mies tarvitsee ainoastaan puolison tai panokavereita naisista.
Eli mitään miesten yksinäisyysongelmaa ei ole olemassakaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli mitään miesten yksinäisyysongelmaa ei ole olemassakaan?
Ainoastaan silloin voi olla, jos ei ole puolisoa. Välttämättä ei silloinkaan ole. Pelkässä ystävyydestä oikeasti pyritään vain hyötymään toisesta osapuolesta.
Yksinäisyyteen on aina syynsä.
Istukaa tunniksi ilman mitään ärsykkeitä tuijottamaan seinää ja koittakaa selvittää miksi olet yksin.
Tämän kun toistat tarpeeksi useasti niin vastaus kyllä löytyy, se mitä todennäköisimmin ei ole miellyttävä, mutta se löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Yksinäisyyteen on aina syynsä.
Istukaa tunniksi ilman mitään ärsykkeitä tuijottamaan seinää ja koittakaa selvittää miksi olet yksin.
Tämän kun toistat tarpeeksi useasti niin vastaus kyllä löytyy, se mitä todennäköisimmin ei ole miellyttävä, mutta se löytyy.
Olen tuijottanut viikkoja seinää, mitään viisautta en siitä löytänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsuudenkavereita.
Ei. Vaan töistä ja harrastuksista löytyneet samalla aaltopituudella olevat hyvät tyypit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsuudenkavereita.
Ei. Vaan töistä ja harrastuksista löytyneet samalla aaltopituudella olevat hyvät tyypit.
Ei ole työkykyä eikä harrastuksia.