Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikseivät yksinäiset miehet ystävysty toistensa kanssa?

Vierailija
24.07.2025 |

Yksinäisyys, varsinkin miesten yksinäisyys, on median mukaan iso ongelma. Eikö tämän pitäisi olla itseratkeava ongelma? Kaksi tai useampi yksinäistä ihmistä yhdessä => kaveriporukka, ei yksinäisyyttä.

Pitäisikö olla jotakin kanavia, joiden kautta yksinäiset ihmiset voivat löytää toisensa?

Kommentit (143)

Vierailija
61/143 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse yksinäinen ja syrjäytynyt nainen, ja uskon että kaltaisissani on usein syynsä, että olemme yksin. Tunnen yhden syrjäytyneen miehen, joka on teinin tasolle jäänyt reppana. 

Kerropa jotain yhtä viehättävää itsestäsi, kuin tuntemastasi syrjäytyneestä miehestä. Mikä erityinen syy sinussa henkilökohtaisesti on olla syrjäytynyt?

Vierailija
62/143 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itse yksinäinen ja syrjäytynyt nainen, ja uskon että kaltaisissani on usein syynsä, että olemme yksin. Tunnen yhden syrjäytyneen miehen, joka on teinin tasolle jäänyt reppana. 

Kerropa jotain yhtä viehättävää itsestäsi, kuin tuntemastasi syrjäytyneestä miehestä. Mikä erityinen syy sinussa henkilökohtaisesti on olla syrjäytynyt?

Esim vaikeat mt-ongelmat, joita on usein myös syrjäytyneillä miehillä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/143 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikakurkkaus vaaville.

Todella hyvä miesteemaketju.

*Pidän hiljaiseloa kommentoinnin

suhteen - tässä pvän ainoani.

Helteet hellivät yhä meitä.

~😎🤍🍀~

Vierailija
64/143 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei halua olla yksinäisen ystävä

erakoiden maa tää on muutenkin

Vierailija
65/143 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pikakurkkaus vaaville.

Todella hyvä miesteemaketju.

*Pidän hiljaiseloa kommentoinnin

suhteen - tässä pvän ainoani.

Helteet hellivät yhä meitä.

~😎🤍🍀~

Oi ihanin Ehanin 😎 Loista tyttö loista!

Vierailija
66/143 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten näkyy, vaikka olen tänäänkin yksin, niin ei se estä kommunikoimasta tai ajattelemasta asioita. Seuransakin voi sinkkuna ja ajattelevana aivan vapaasti valita, jos ei tämä ketju/aihe innosta, niin vaihdat vaan toiseen.

Ei tästä nyt oikein saa surun, huonommuuden tai mielensäpahoituksen aihetta, vaikka joku ehkä nyt yrittääkin vääntää masennusta maailmaan tätäkin kautta.

-winner-

Vierailija
67/143 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole yksin ja syrjäytynyt, koska juttelet tässä ketjussa toisten kanssa koko ajan.

-winner-

Vierailija
68/143 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Okei, tartutaan tähän. Kerro miksi uskot, että olet jäänyt yksin. Älä kerro muista, koska mitä helvettiä sä yksinäinen nainen muista ihmisistä muka tiedät. 

Vierailija
69/143 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstailu korvaa ystävät.

Vierailija
70/143 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei, tartutaan tähän. Kerro miksi uskot, että olet jäänyt yksin. Älä kerro muista, koska mitä helvettiä sä yksinäinen nainen muista ihmisistä muka tiedät. 

Tottakai tiedän asioita muistakin ihmisistä. En ole aina ollut yksin. Kyllä yksin jääneet ihmiset on yleensä jollain tavalla outoja. 

Vierailija
71/143 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillain on myös tosi vahva käsitys siitä, että joko ollaan YSTÄVIÄ tai ei ollenkaan tekemisissä. Eli puuttuu sellainen kaverit ja tutut -ulottuvuus. Että voi olla myös sellaisia tyyppejä, joita on kiva nähdä välillä ja harvemmin. Satunnaisestikin, ja saada niistä kohtaamisista paljon irti. 

Vierailija
72/143 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se miesten yksinäisyys useimmiten tarkoita naisen ja parisuhteen puuttumista? On minullakin miespuolisia kavereita ja ystäviä mutta tunnen silti olevani yksinäinen etenkin jos kaveriporukalla käydään vaikka illanvieteossa. En tunne kuuluvani porukkaan koska olen ainoa sinkku ja perheetön. Olenkin yleensä se joka valitaan kuskiksi tai joka jää kyydistä pois ellei kaikki mahdu mukaan.

Vierailija
73/143 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monella on se ongelma, että halutaan elää kaikukammiossa. Internetissä se onnistuu helposti, mutta IRL ihmiset saattavat jopa olla eri mieltä asioista. Voi olla sama musiikkimaku ja elämänasenne yms, mutta auta armias jos se tykkää jostain lapsellisesta harrastuksesta niin se on moro. Sitten poteroidutaan taas internetin kaikukammioon, jossa kaikki ovat samaa mieltä. Nykyään vielä avaudutaan tekoälylle, koska se ei koskaan sano vastaan.

Vierailija
74/143 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joillain on myös tosi vahva käsitys siitä, että joko ollaan YSTÄVIÄ tai ei ollenkaan tekemisissä. Eli puuttuu sellainen kaverit ja tutut -ulottuvuus. Että voi olla myös sellaisia tyyppejä, joita on kiva nähdä välillä ja harvemmin. Satunnaisestikin, ja saada niistä kohtaamisista paljon irti. 

Jep, meidän pienellä kylällä on yhteisöllisyyttä ja matalan kynnyksen kohtaamispaikkoja, kuten kahviloita. Ihana nähdä sitä puheen sorinaa ihmisten välillä, kun ihan ajan kanssa tapaavat toisiaan ilman puhelinten tuijottelua :) eli kaupungeissakin voisi panostaa ajanvietopaikkoihin, tämä olisi ihan korjattavissa oleva asia tämä yksinäisyyden vähentäminen, jos olisi tahtotilaa vaan!

Vierailija
75/143 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai tiedän asioita muistakin ihmisistä. En ole aina ollut yksin. Kyllä yksin jääneet ihmiset on yleensä jollain tavalla outoja. 

Puhut siinämäärin ilkeästi yksinäisestä miehestä että saatat olla jopa ansainnut yksinäisyytesi?

Vierailija
76/143 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi homoa.

Vierailija
77/143 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monella on se ongelma, että halutaan elää kaikukammiossa. Internetissä se onnistuu helposti, mutta IRL ihmiset saattavat jopa olla eri mieltä asioista. Voi olla sama musiikkimaku ja elämänasenne yms, mutta auta armias jos se tykkää jostain lapsellisesta harrastuksesta niin se on moro. Sitten poteroidutaan taas internetin kaikukammioon, jossa kaikki ovat samaa mieltä. Nykyään vielä avaudutaan tekoälylle, koska se ei koskaan sano vastaan.

Niin, koska lopulta ihminen ei tarvitse ympärilleen toisia ihmisiä, ei edes jees-miehiä tai niitä kilttejä, saati naisia. 8 miljardia erilaista ihmistä ja koko ajan lisää tulee ja kaikkien kanssa muka pitäisi pärjätä ;DDDD

Siinähän yrität ;D

Varsinkin, jos vielä itse näet itsesi jostain syystä huonompana tai syrjäytyneempänä kuin olet.

-winner-

Vierailija
78/143 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät miehet ystävysty, enintään sietävät.  Pojat aloittavat keskinäisen kilpailun jo synnytyslaitoksella ja se päättyy vasta kuolemaan.

Nainen on sosiaalinen sukupuoli.

Naiset ne on jotka toistensa selän takana kyräilevät, vaikka naamatusten esittävät ystäviä.

Eli välittävät toisistaan, miehet eivät välitä.

Naiset välittävät itsestään, miehet eivät. Siksi naiset käyttäytyvät omalla naamallaan ja nimellään "niiiiiiiiiin ihanasti", mutta täällä palstalla olette täysiä kusipäitä, koska ette joudu siitä vastuuseen. Miehet ovat miehiä naamatusten ja netissä. Ei kaksoisrooleja.

Vähän kyllä veikkaan, että naisvihaa palstalla suoltavat katkerot ovat ihan eri poikia äitinsä kanssa kuin mitä täällä palstalla.

Vierailija
79/143 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meette kaikki nudistirannalle katsomaan tissinaisia ja juotte kaljaa. 

Vierailija
80/143 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstailu korvaa ystävät.

Alapeukkuilu ja viestien poistaminen vahvistaa tunnetta, että on yksin oikeassa.

Välttäkää siis tätä, se on turmion tie. Ei kasvata sua ihmisenä lainkaan. Kritiikkiä pitää oppia sietämään ja mielipiteitä nähdä olevan olemassa muitakin kuin se omansa ja siihen päästään vasta dialogin, ei sensuurin, kautta.

-winner-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kaksi