Miksi ihmiset ei osta terveysvakuutusta?
Terveysvakuutuksen kun ostaa niin saa heti lääkäriajan ja hoitoa, saa samalle päivälle lääkäriajan ja yksityisellä puolella asiat hoituu paljon nopeammin kuin julkisella puolella.
Terveysvakuutuksen saa alle 1000e/vuosi 0e omavastuulla. Minä otin terveysvakuutuksen hintaan 550e/vuosi ja 0e omavastuu.
Hoitoa saan heti yksityisellä puolella ja myös leikkaukset kustantaa vakuutusyhtiö.
Miksi sinä et osta terveysvakuutusta?
Kommentit (78)
Ei sitä vakuutusta noin vain oteta.
Terveysvakuutuksen ostamalla teet hyvää koska silloin et rasita julkista terveydenhoitoa joka on jo hätää kärsimässä.
Tuskin sossu maksaa ihmisten terveysvakuutuksen tai siis ke*a?
Vierailija kirjoitti:
Kuinka niin ei oteta? Täytät vaan hakemuksen ja se on siinä. Vakuutus tulee heti voimaan ja pääset nauttimaan laadukkaasta terveydenhoidosta.
Mulle ei myydä sitä koska olen valmiiksi sairas.
Ei kaikki saa vakuutusta vaikka haluaisikin. Syynä voi olla suvussa ilmenneet sairaudet tai aiemmat leikkaukset tai muut terveydelliset syyt jotka ovat vakuutusyhtiöille riski.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin sossu maksaa ihmisten terveysvakuutuksen tai siis ke*a?
Oletko ajatellut työntekoa?
1000 € on mun yhden kuukauden tulot. Ei vaan pysty pistään 1/12 tuloista vakuutukseen.
Kaikki eivät saa vakuutusta.
Minulla sairauskuluvakuutus on 1400 euroa vuodessa satasen omavastuulla. Ei mitenkään siis halpaa, joten ymmärrän hyvin, etteivät kaikki osta sitä.n
Tuskin saisin tuollaista koska olen sairastanut syövän ensimmäisen kerran 20-vuotiaana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka niin ei oteta? Täytät vaan hakemuksen ja se on siinä. Vakuutus tulee heti voimaan ja pääset nauttimaan laadukkaasta terveydenhoidosta.
Sulla mitään vakuutusta ole. Jos olisi niin tietäisit että sun ja suvussa kulkevien sairauksien selvittely on perinpohjaista. Joka ikinen sairaalakäynti vaatii selontekoa ja kaikki kuvaukset jos niitä ikinä tehty.
Luepa ap vielä kerran ne vakuutusehdot. Tajuat tulleesi höynäytetyksi. Vakuutusyhtiöiden lakimiehet viimeistelevät homman niin, että löytyy joku pykälä eikä sinulle korvata mitään. Sitten myös tuo, ettei sitä vakuutusta tosiaankaan niin vain oteta.
Aika monta sairautta on jo todettu, eikö ne ole poissuljettuja vakuutuksesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain mikäli olet perusterve silloin kun sen vakuutuksen ostat. Jos sairauksia niin et saa vakuutusta, minä olen yrittänyt. Älä tule neuvomaan asiassa josta et mitään tiedä.
Vakuutus on siitä kiva, että jos käyt nyt nyrjähtäneen vasemman nilkan takia lääkärissä, niin tästä eteenpäin ei sitten korvata mitään vasemman jalan vammoja. Todetaan vain, että kaikki ne johtuvat tästä jo hoidetusta nilkasta. Tai no joo, poikkeuksena esim. kolarissa syntynyt avomurtuma, mutta ei todellakaan mitään juoksuvammoja tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain mikäli olet perusterve silloin kun sen vakuutuksen ostat. Jos sairauksia niin et saa vakuutusta, minä olen yrittänyt. Älä tule neuvomaan asiassa josta et mitään tiedä.
Ei tarvitse olla edes kummoinen "sairaus", niin vakuutusta ei saa tai jos, niin todella huonoilla ehdoilla.
Minä ostin terveysvakuutuksen, hintaa on 700e vuodessa. Diabetes on ainoa sairaus joka minulla on ja ikää 36 vuotta.
Verikokeet, lääkärikäynnit ja yksi pieni leikkaus minulle on tehty ja vaakutusyhtiö on maksanut kaiken. Suosittelen vakuutusta kaikille koska vakuutuksen ansiosta saa hoitoa nopeasti.
Minulla on ikää ja diagnooseja (sekä oikeita että vääriksi todettuja) niin paljon, että se vakuutus ei oikeasti korvaisi mitään. En edes tiedä saisinko enää terveysvakuutusta yhtään mistään.
En varmaan luottotoedottomana saisi sellaista.
Siksi koska ihmiset on hölmöjä