Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka nopeasti kerrotte uudessa suhteessa vasektomiasta/sterilisaatiosta?

Vierailija
23.07.2025 |

Ekoilla treffeillä? Myöhemmin? 

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten kun tulee puheeksi haluaako toinen lapsia.

Eikö lapsiasia pitäisi kertoa asap? Koska riskinä että tulee syvemmät tunteet ja saakin pettyä että eri tavoitteet? Toisen ajan tuhlaamista?

Mitä väliä sillä on milloin sen kertoo. Vasektomia kerrotaan silloin kun tulee lapset puheeksi. Ei näitä ensimmäisillä tai toisillakaan treffeillä kerrota.

Jos kysellään halukkuutta lapsiin heti alussa, ainakin minulle tulee mieleen ettei tämä nainen etsi miestä vaan siittäjää.

Tai sitten ihan vaan parisuhdetta. Pitkässä suhteessa ei ole järkeä jos toinen haluaa l

Minä en ainakaan halunnut tuhlata enää aikaa siinä vaiheessa, kun olin toivonut lapsia jo useita vuosia. Suhteen alussa selvitin, onko toisella samanlaiset tavoitteet kuin minulla. Jos ei olisi ollut, niin suhteen jatkaminen olisi ollut turhaa ajan ja tunteiden haaskausta.

Olin tuolloin 23, joten mistään myöhäisheräämisestä ei ollut omalla kohdallani kyse.

Löytyikö mies lastesi isäksi? Oletteko vielä yhdessä vai saiko mies häipyä kun oli osansa hoitanut?

Vierailija
22/43 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö lapsiasia pitäisi kertoa asap? Koska riskinä että tulee syvemmät tunteet ja saakin pettyä että eri tavoitteet? Toisen ajan tuhlaamista?

Mitä väliä sillä on milloin sen kertoo. Vasektomia kerrotaan silloin kun tulee lapset puheeksi. Ei näitä ensimmäisillä tai toisillakaan treffeillä kerrota.

Jos kysellään halukkuutta lapsiin heti alussa, ainakin minulle tulee mieleen ettei tämä nainen etsi miestä vaan siittäjää.

Tai sitten ihan vaan p

Kysyisin jos treffailisin. Jos käyttäisin tinderiä niin kirjottaisin jo profiiliin että en halua lapsia enkä mätsejä miehiltä joilla on jälkikasvua. Yhdet treffit voisin tuhlata lisääntymistä toivovaan mieheen, mutta miksi tapaisin uudelleen ihmistä jonka kanssa yhteistä tulevaisuutta ei voi muodostua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli kysyt jokaiselta mieheltä joka haluaa lähteä treffeille kanssasi haluaako hän isäksi? Ilman että edes tunnet miestä syvemmin olisiko hänestä edes isäksi? Eikö se kerro jotain siitä haluatko miehen vai siittäjän?

Ei ennen treffejä, mutta juurikin toisilla tai kolmansilla treffeillä on hyvä puhua tulevaisuudensuunnitelmista. Noille toisille treffeillehän mennään vain, jos molemmista tuntuu, että tämä henkilö on mielenkiintoinen.

Vierailija
24/43 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten ihan vaan parisuhdetta. Pitkässä suhteessa ei ole järkeä jo

Niin, mikä järki tapailla vaikka viikkoja ja sitten huomata ettei suhdetta kannata aloittaa?

Mikä järki on olla yhdessä vuosia ja tulla heitetyksi pois kun lapset on siitetty eikä miehellä ole enää muuta virkaa?

Vierailija
25/43 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löytyikö mies lastesi isäksi? Oletteko vielä yhdessä vai saiko mies häipyä kun oli osansa hoitanut?

En ole varma, mihin viestiin vastasit. Minä olen edelleen pari vuosikymmentä myöhemmin yhdessä tuon saman miehen kanssa, jota aloin tapailla 23-vuotiaana. Lapsia on. 

Vierailija
26/43 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime syksynä löysin Tinderistä kumppanuusvanhemmuutta haikailleen ihan soivan pelin. Ei varmaan ihan pian tärppää kun laitatin piuhat poikki jo aikaa sitten heti 30v täytettyäni.  

Vierailija
27/43 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten ihan vaan p

Meneekö siinä siittämisessä vuosia? Jos nainen haluaa siitoksen niin eiköhän se hoidu ihan yhden illan jutullakin, tai spermapankista. Valtaosa taitaa kuitenkin toivoa sitä rakastavaa parisuhdetta johon lapset syntyvät.

Vierailija
28/43 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertoisin ekoilla treffeillä. Isosta asiasta kyse.

No yök. Kuka edes puhuu ekoilla treffeillä seksistä. Jännä olettaa, että olisi sellaista tulossa. Vasta kun ollaan siinä pisteessä, että alusvaatteiden riisuminen on ajankohtaista, voidaan alkaa keskustelemaan asiaan vaikuttavista teemoista. 

Vierailija
29/43 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun on muutama vuosi yritetty tuloksetta lasta.

Vierailija
30/43 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meneekö siinä siittämisessä vuosia? Jos nainen haluaa siitoksen niin eiköhän se hoidu ihan yhden illan jutullakin, tai spermapankista. Valtaosa taitaa kuitenkin toivoa sitä rakastavaa parisuhdetta johon lapset syntyvät.

Lapsia tulee vaikka kaksi. Pitää lapset elättää ja kasvattaa. Helpompaa se on siitosorin kanssa kuin yksin.

Vierailija
31/43 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No yök. Kuka edes puhuu ekoilla treffeillä seksistä. Jännä olettaa, että olisi sellaista tulossa. Vasta kun ollaan siinä pisteessä, että alusvaatteiden riisuminen on ajankohtaista, voidaan alkaa keskustelemaan asiaan vaikuttavista teemoista. 

Voidaan puhua siitä onko molemmilla sama suunnitelma lisääntymisasioissa. Ei tarvitse kertoa mitään panojuttuja.

Vierailija
32/43 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kysellään halukkuutta lapsiin heti alussa, ainakin minulle tulee mieleen ettei tämä

Ei todellakaan ole. 

Vierailija
33/43 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

JEi todellakaan ole. s kysellään halukkuutta lapsiin het

Ei todellakaan ole. 

Kyllä on

Vierailija
34/43 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö. Lapsen voi hyvin kasvattaa Suomessa yksin. Se on paljon helpompaa ja mulavampaa kuin teeskennellä siinä ohessa vuosikausia parisuhdetta ihmisen kanssa josta ei edes tykkää.

Vierailija
35/43 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin vanha, että ei sillä ole väliä. Nuorempana yksi kriteeri pidemmälle tapailulle oli, että kummankin suunnitelmissa on perhe. Ei kai siinä erikseen tarvitse keskustella sterilisaatiosta?

Vierailija
36/43 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voidaan puhua siitä onko molemmilla sama suunnitelma lisääntymisasioissa. Ei tarvitse kertoa mitään panojuttuja.

No ei ekoilla treffeillä keskustella siitäkään. Jonkun rändom vieraan tyypin kanssa alkaa keskustelemaan lasten hankinnasta. No ei. Ensin tutustutaan ihan siihen ihmiseen, eikä käyttäydytä kuin karjamarkkinoilla. Joskus voi käydä niinkin, että jostakin syystä se ei toiveista huolimatta onnistu. Eikö niistä haasteista ole kivempi selvitä kivan tyypin kanssa. Vai aletaanko heti syyttämään sopimusrikkomuksesta, kun kerran ekoilla treffeillä oli puhetta. 

Vierailija
37/43 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kerroin sterilisaatiostani jo hyvin aikaisessa vaiheessa kun mies vihjaili ettei hänellä taida olla lapsiluku ihan täysi (3 lasta hänellä, minulla ei lapsia). Mies yritti painostaa minua sterin purkuun mutten suostunut ja katsoin ettei meillä taida olla yhteistä tulevaisuutta josta mies suuttui. Long story short, jouduin estämään tyypin.

Vierailija
38/43 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei ekoilla treffeillä keskustella siitäkään. Jonkun rändom vieraan tyypin kanssa alkaa keskustelemaan lasten hankinnasta. No ei. Ensin tutustutaan ihan siihen ihmiseen, eikä käyttäydytä kuin karjamarkkinoilla. Joskus voi käydä niinkin, että jostakin syystä se ei toiveista huolimatta onnistu. Eikö niistä

Minä puhuisin kyllä. En viitsi tuhlata aikaani suotta. Se että haluaako toinen perheen vai ei on juurikin osa sitä tutustumista, vieläpä hyvin oleellinen osa. Ei se tarkoita että heti kannetaan lusikat samaan osoitteeseen jos perhehaaveet kohtaavat. Tutustumista voi siitä vielä jatkaa.

Vierailija
39/43 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä järki on olla yhdessä vuosia ja tulla heitetyksi pois kun lapset on siitetty eikä miehellä ole enää muuta virkaa?

Häh? Minä halusin kumppanin JA lapsia hänen kanssaan. Kumppanuus jatkuu senkin jälkeen, kun lapset on tehty.

Vierailija
40/43 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei ekoilla treffeillä keskustella siitäkään. Jonkun rändom vieraan tyypin kanssa alkaa keskustelemaan lasten hankinnasta. No ei. Ensin tutustutaan ihan siihen ihmiseen, eikä käyttäydytä kuin karjamarkkinoilla. Joskus voi käydä niinkin, että jostakin syyst

Et viitsi tuhlata aikaasi. Niin. Minä en viitsi tuhlata aikaani ihmiseen, joka ensimmäisestä tapaamisesta lähtien on kiinnostunut mun lisääntymiselimistä. Olen paljon muutakin kuin ne ja itseasiassa suurimmaksi osaksi muuta kuin ne. Onko porukalla oikeasti noin hukassa ihan alkeellisimmatkin vuorovaikutustaidot. Oma napa vaan kiinnostaa, eikä se että onko toinen ihminen mielenkiintoinen ja kiinnostava.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kolme