Joutsenen rääkkääjä - mikä helsinkiläinen firma?
Iltalehti uutisoi, että helsinkiläisen rakennusfirman toimitusjohtaja oli julkaissut videon, missä jahtaa vesiskootterilla joutsenta. Jos joku tietää, mikä firma kyseessä niin vinkatkaa (suoraan tuskin voi linkittää). Tietäisi, että mistä firmasta en ainakaan remonttia tilaa enkä kyllä suosittele muillekaan, ala-arvoista toimintaa.
Kommentit (318)
Vierailija kirjoitti:
Voisinkin lähteä hakemaan joutsenpaistia, se on varmaan ihan syötävää.
Jos tapat. Laulujoutsenen ohjeellinen arvo on noin 2 000 ja kyhmyjoutsenen liki 590 euroa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lokit ja oravat on joutsentakin pahempia olioita, suoraan helvetin syövereistä laitettu ihmisen taakaksi.
Eivät liity tähän tapaukseen mitenkään.
Oletko Tikulta ja Takulta kysynyt, et voi tietää liittyivätkö vai eivätkö liittyivätkö vaiko.
Vierailija kirjoitti:
Kyhmyjoutsen on voimakas vieraslaji jotka pitääkin häätää pienemmän Laulujoutsenen suojelemiseksi.
Perinteisesti sitä on pidetty Eurooppaan tuotuna vieraslajina, mutta vuonna 2010 julkaistun tutkimuksen mukaan Britteinsaarilta ja Alankomaista on löydetty fossiileja ja subfossiileja, jotka osoittavat lajin eläneen kyseisillä alueilla yhtäjaksoisesti koko jääkauden jälkeisen ajan, eli noin 11 000 vuotta. Itämeren alueelta löytöjä on vähemmän, mutta niiden perusteella tiedetään kuitenkin kyhmyjoutsenen eläneen Tanskassa, Ruotsissa ja Puolassa jo kivikaudella.
Yrityksen tuotteissa on joutsenmerkki.
Tälläisiäko ovat suomalaiset johtajat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies yritti pelastaa veden varaan joutunutta lintua ja suvaitsevaisevat ovat tällä kilpaa kiillottamassa omaa kilpeään, paskantamalla pelastajan päälle.
Olitko paikalla?
Olin, kiitos kysymästä. Suuri vouhotus-yleisö on ymmärtänyt väärin.
Et ollut.
Olinpas. Sinä et ollut.
Etkä ollut sinäkään.
Video valehtelee, niinkö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies yritti pelastaa veden varaan joutunutta lintua ja suvaitsevaisevat ovat tällä kilpaa kiillottamassa omaa kilpeään, paskantamalla pelastajan päälle.
Olitko paikalla?
Et ollut.
Olinpas. Sinä et ollut.
Etkä ollut sinäkään.
Olinpas, snorklasin siinä ihan vieressä pinnan alla. ja ei valehtele.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyhmyjoutsen on voimakas vieraslaji joka pitääkin häätää pienemmän Laulujoutsenen suojelemiseksi. Vai ollaanko me su vakit aina isomman puolella ja pientä vastaan?
Lue 116.
Vieraslaji se silti on vaikka olisi ollut täällä jo jonkin aikaa. Sama homma kurtturuusun ja lupiinin kanssa. Miljoonassa vuodessa voidaan jo puhua kantalajista.
Mistä keksit tuon miljoona vuotta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olitko paikalla?
Et ollut.
Olinpas. Sinä et ollut.
Etkä ollut sinäkään.
0/5
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olitko paikalla?
Et ollut.
Olinpas. Sinä et ollut.
Etkä ollut sinäkään.
&nbs
Vihjailetko että video valehtelee vaiii?
Vierailija kirjoitti:
Tälläisiäko ovat suomalaiset johtajat.
Tällaisia ovat helsinkiläiset
Tuo tyyppi ansaitsisi hukkua vesiskoottereineen.
Vierailija kirjoitti:
Jos jollain on henkilöllisyys tiedossa, voisiko laittaa vaikka vaan nimimerkit, jotta saan epäilyt tuttua kohtaan poissuljettua. Olen varmasti väärässä, mutta jos en ole niin alkaa täällä päässäkin tpahtua💪🏻🤬
Mistä kukaan sen nimimerkkejä tietäisi?
Tää tyyppi on itse julkistanut videon ilonpidostaan. Syynä ainoastaan leveily. Ja nytkö ei enää julkisuus kiinnostakaan? Nimiä pöytään! Mikä firma??
Vierailija kirjoitti:
Tää tyyppi on itse julkistanut videon ilonpidostaan. Syynä ainoastaan leveily. Ja nytkö ei enää julkisuus kiinnostakaan? Nimiä pöytään! Mikä firma??
varmaan joku ämpärifirma, sälli yksinään gtekee jotain siloin kun sattuu jotain tehtävää saamaan, tuskin tuota kummoisempi 'johtaja'
Kyllä kommunisteille ja demareille työt maistuvat ja ay-liike kasaa miljooniaan jäsenmaksuilla!!!
Semmonen yrittäjä!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos jollain on henkilöllisyys tiedossa, voisiko laittaa vaikka vaan nimimerkit, jotta saan epäilyt tuttua kohtaan poissuljettua. Olen varmasti väärässä, mutta jos en ole niin alkaa täällä päässäkin tpahtua💪🏻🤬
Mistä kukaan sen nimimerkkejä tietäisi?
Ehkä tarkoitettiin nimikirjaimia.
Vierailija kirjoitti:
Mitä te edes teette sillä tiedolla kuka ja mikä firma?
No sitä, että ei vahingossakaan asioi ko. firman/tyypin kanssa.
Tämmöisiltä pälleiltä pitäisi kieltää liiketoiminta