Ennen inhosin ajatusta suihin ottamisesta, mutta vakipanon myötä tilanne on muuttunut
Olen siis nainen ja mua on aina inhottanut ottaa penistä suuhun enkä ole siihen suostunut. Ekan kerran otin suihin n. 30-vuotiaana ja sekin vähän painostuksen alla. Tämä oli lyhyessä seurustelusuhteessa ja täytyy sanoa, että kyllä inhotti kun mies tuli haisevan peniksen kanssa mun eteen, että ota suihin. Sitten suutahti kun käskin pesuille.
No avioeroni jälkeen aloitin seksisuhteen joka on nyt jatkunut melkein kaksi vuotta. Tämä mies ei ole painostanut ottamaan suihin, mutta esittänyt toiveen asiasta. No lopulta suostuin siihen. No tämä mies huolehtii hygieniastaan aina ennen kun tapaamme eikä hänen peniksensä haise ja maistu oikein miltään. On niin puhdas.
Ei suihin ottaminen edelleenkään mitään mun lempipuuhaa ole enkä saa siitä mitään nautintoa, mutta teen sen vakipanon mieliksi koska hänkin nuolee mua. Toisaalta on mukava huomata, että mies nauttii suihinotosta. Kerran olen ottanut suihin loppuun asti eikä miehen sperma maistunut oikein miltään. Siinäkin siis eroja varmasti. Ei tämän miehen sperma oikein pahemmin haisekaan miltään.
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Mulla on innokas asenne suihinottoon, kiihotun siitä paljon ja olen miettinyt että se liittyy varmaan paljon siihen että ne nuoruuden kokemukset ekassa suhteessa oli niin hyviä. Puhdas penis ekat monta kertaa ja myöhemmin jos ei ollut tarpeeksi puhdas joku kerta niin mies huomasi jotenkin ilmeestä ennen kuin ehdin sanoa 😅 kiiruhti pesulle ja suhtautui hyväntuulisesti! Ja otin suihin ekan kerran jotenkin ihan omasta halustani eikä se mennyt loppuun asti silloin, olin tosi epävarma mutta mies ei yhtään painostanut vaan kehui miten ihanalta tuntui. Otin sitten suihkussa joskus vaan yhtäkkiä loppuun asti ja nielin kaiken.
Kaikki ei varmasti tykkää kaikesta vaikka olisi vain hyviä kokemuksia. Mutta nyt sitten kun olen myöhemmin törmännyt törppömieheen joka yritti yhtäkkiä ei edes muuten kovin intiimissä tilanteessa kesken leffan tunkea pesemätöntä munaa suuhun niin on ollut helppo kieltäytyä. Jos taas ekat kokemukset olisi ollut tota niin h
No mulla on ollut inhotus suihinottoon jo ennen tuota ensimmäistä jolta otin suihin. En vain ole koskaan pitänyt ajatuksesta, että otan peniksen suuhun. Eikä se edelleenkään kiihota mua mitenkään vaikka vakipanon penis on puhdas eikä maistu oikein miltään. Tämä mies kuitenkin selvästi nauttii kun saa nuolla koska sen verran suurella innolla nuolee.
Ap
Kysely kertoi, että Ruotsissa lukiotytöistä reilu enemmistö harrasti vakiopanoa, ei tunne löytäneensä niin mieluisaa miestä, että haluaisi tämän kanssa rakentaa tulevaisuutensa, mutta seksuaalinen tarve vaatii, joten ovat sitten vakiintuneet tähän muotoon.
Toinen vaihtoehtohan olisi koko ajan etsiä uutta, mutta siihen ei lukio ja jatko-opinnot oikein anna aikaa. Minusta aika realistinen valinta, jos vakiopano sattuu tärppäämään. Kynis.mi
Naisia on moneen lähtöön ja juuri . Seurustelin vuoden verran yhden naisen kanssa, joka kertoi pääpiirteittäin, että "olen imenyt yli sadan miehen kullia ja lastit aina niellyt, musta tuntuu, että olen lutkuttanut kullia enemmän kuin oman osuuteni, ja en sitä enää tee". Sanoi tämän heti seurustelumme alussa, ja piti päänsä.
Ei se suihinottojen puute mulle mikään showstopperi ollut, mutta olisi se ollut ihan kivaakin jos sitä olisi ollut.
Vierailija kirjoitti:
Naisia on moneen lähtöön ja juuri . Seurustelin vuoden verran yhden naisen kanssa, joka kertoi pääpiirteittäin, että "olen imenyt yli sadan miehen kullia ja lastit aina niellyt, musta tuntuu, että olen lutkuttanut kullia enemmän kuin oman osuuteni, ja en sitä enää tee". Sanoi tämän heti seurustelumme alussa, ja piti päänsä.
Ei se suihinottojen puute mulle mikään showstopperi ollut, mutta olisi se ollut ihan kivaakin jos sitä olisi ollut.
Onneksi olkoon, olet betamies. Nainen polttanut itsensä seksuaalisesti loppuun pahojen poikien kanssa ja tarjoaa sinulle enää murusia ruokapöydältä. Sinua käytetään hyväksi.
Vierailija kirjoitti:
Kysely kertoi, että Ruotsissa lukiotytöistä reilu enemmistö harrasti vakiopanoa, ei tunne löytäneensä niin mieluisaa miestä, että haluaisi tämän kanssa rakentaa tulevaisuutensa, mutta seksuaalinen tarve vaatii, joten ovat sitten vakiintuneet tähän muotoon.
Toinen vaihtoehtohan olisi koko ajan etsiä uutta, mutta siihen ei lukio ja jatko-opinnot oikein anna aikaa. Minusta aika realistinen valinta, jos vakiopano sattuu tärppäämään. Kynis.mi
Mä olen päässyt ylioppilaaksi 26 vuotta sitten. Olen ollut parisuhteissa, naimisissa ja saanut lapsen. Nyt ei ole avioeron jälkeen mitään mielenkiintoa parisuhteeseen.
Ap
Mulla on innokas asenne suihinottoon, kiihotun siitä paljon ja olen miettinyt että se liittyy varmaan paljon siihen että ne nuoruuden kokemukset ekassa suhteessa oli niin hyviä. Puhdas penis ekat monta kertaa ja myöhemmin jos ei ollut tarpeeksi puhdas joku kerta niin mies huomasi jotenkin ilmeestä ennen kuin ehdin sanoa 😅 kiiruhti pesulle ja suhtautui hyväntuulisesti! Ja otin suihin ekan kerran jotenkin ihan omasta halustani eikä se mennyt loppuun asti silloin, olin tosi epävarma mutta mies ei yhtään painostanut vaan kehui miten ihanalta tuntui. Otin sitten suihkussa joskus vaan yhtäkkiä loppuun asti ja nielin kaiken.
Kaikki ei varmasti tykkää kaikesta vaikka olisi vain hyviä kokemuksia. Mutta nyt sitten kun olen myöhemmin törmännyt törppömieheen joka yritti yhtäkkiä ei edes muuten kovin intiimissä tilanteessa kesken leffan tunkea pesemätöntä munaa suuhun niin on ollut helppo kieltäytyä. Jos taas ekat kokemukset olisi ollut tota niin huhhei. Samoin varmaan jos mies on nuorena kokenut vaan jotain pesemättömiä pinppejä ja painostusta nii varmaan epätodennäköistä että nuoleminen muodostuu hienoksi osaksi omaa seksuaalisuutta 🤷