Joutsenen rääkkääjä - mikä helsinkiläinen firma?
Iltalehti uutisoi, että helsinkiläisen rakennusfirman toimitusjohtaja oli julkaissut videon, missä jahtaa vesiskootterilla joutsenta. Jos joku tietää, mikä firma kyseessä niin vinkatkaa (suoraan tuskin voi linkittää). Tietäisi, että mistä firmasta en ainakaan remonttia tilaa enkä kyllä suosittele muillekaan, ala-arvoista toimintaa.
Kommentit (318)
Vierailija kirjoitti:
Pienet työt kuten sulatuskaapeleiden asettaminen takaisin kouruun, lokin pesän poisto tai vedenulosheittäjän tukkeuman poisto kuuluvat hintaan.
Ei lokin pesää saa poistaa. Rauhoitettua pesimäkaudella.😡
Vierailija kirjoitti:
Tätä tietoa odotan minäkin. Työskentelen firmassa, joka koordinoi sijoitus- ja vuokra-asuntojen remontteja ja kyseiseltä firmalta en tilaa yhtään remonttia.
Kertoo aika paljon ihmisestä, jos tämä kykenee rääkkäämään puolustuskyvytöntä eläintä ja vielä nauttii siitä (pakko nauttia, kun kerran koki videon julkaisun hyvänä asiana).
Toivottavasti tästä tulee rikostutkinta.
Kertoo KAIKEN tarvittavan tästä kyseisestä epä-ihmisestä.
Vierailija kirjoitti:
Ja sama ämpäripää käyttää varmasti firmansa sivuilla joutsenmerkkiä jossain välissä.
Siinä syy lieneekin. Luulee merkin tarkoittavan joutsenten metsästystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa tämän firman työt olla taputeltu. 🤣
Tuli sen firman joutsenlaulu
Yksi eläintenrääkkääjä ei Suomessa paljoa haittaa. Onhan meillä jopa puolue joka valitsee moisen kärkipaikalle.
Ok. Rakennusalalla eivät toimi järjenjättiläiset.
Lapinlahden salametsästäjät ovat myös rakennusmiehiä.
Kyllä tuli huono olo tästä joutsenen jahtaamisesta. Todella sairasta touhua jahdata ylivoimalla joutsenta.
Tältä yrittäjältä ei kyllä osteta mitään!
Vierailija kirjoitti:
Jos toi idiootti kävelisi kadulla niin tulisin sähköpotkulaudalla jahtaamaan sitä ja ajamaan perässä
Minä jahtaisin autolla.
Se ei kyllä ole wokea, että väittää eläinrääkkäystä väärintoimimiseksi
Vierailija kirjoitti:
Se ei kyllä ole wokea, että väittää eläinrääkkäystä väärintoimimiseksi
"Hic-mitäsh nyt-vähän kännissä ja läpällä-poikien keshken"
Tuossa tulee "anteeksipyyntö" sitten
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmi, kun on toinen lähes samanniminen firma minkä Google arvosteluihin nämä elämämkolulaset ovat käyneet antamassa yhtä tähteä. Voi v.tt oikeesti jotkut on ihan pää perseessä
Googletin tätä ja niin näyttää olevan! Toivottavasti kaikki yhtä tähteä laittaneet kävisivät tsekkaamassa, että on mennyt oikealle firmalle! Todella niin väärin, jos joku aivan viaton yritys nyt kärsii tästä. Tällä hetkellä heillä näkyi ka 1,5 ja hirveä määrä yhtä tähteä tullut muutaman tunnin sisällä eli aivan selvää, mistä on kyse. Ja joku oli siellä jotain kirjoittanutkin aiheeseen liittyen.
Mikä firma, niin käyn minäkin laittamassa?
Vierailija kirjoitti:
Viher piipertäjät vauhdissa..
Opettele sinä oikeinkirjoitus!!!! Aloita yhdyssanoista.
Vierailija kirjoitti:
Onko henkilö itse poistanut Google mapsista tiedot vai poliisi? Ei kyllä yllättäisi, jos henkilö itse ei ole valmis kantamaan tekojensa seurauksia.
Kurjaa, jos firmalla on ollut oikeasti hyviä ja fiksuja työntekijöitä, mitä kyllä epäilen, ja menee työpaikka yrityksen TJ:n omien sekoilujen vuoksi. Rakennusalalla ei kyllä enää mikään yllätä.
Tuossa vaiheessa TJ pitäisi olla korvausvelvollinen työntekijöilleen.
Toimittajat, virkavalta ja TikTok:n sruraajat jakavat ai avusteisesti koko ajan. Eli vinkkaaja itse sovellus ja sen käyttäjät tekoälyavusteisesti.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on saman urpon ylläpitämä kesäpaikka:
Sinne vaan Googleen laittamaan tähtiä ;)
Vahva tunne että juuri tällainen ökyily elämäntapa on liitoksissa tietynlaiseen itsekkyyteen ja ajattelemattomuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on saman urpon ylläpitämä kesäpaikka:
Sinne vaan Googleen laittamaan tähtiä ;)
Vahva tunne että juuri tällainen ökyily elämäntapa on liitoksissa tietynlaiseen itsekkyyteen ja ajattelemattomuuteen.
Jep, tuollainen ölypelke kuvittelee,että ihminen on ainoa laji maapallolla...
Vierailija kirjoitti:
Minusta on hyvä että Suomessa otetaan eläinten kiusaaminen vakavasti. Eihän tällainen toiminta loppuisi jos siitä ei joutuisi vastuuseen.
Enkä nyt tarkoita että pitää heti lähteä tätä kyseistä ihmistä lynkkaamaan tai polttamaan roviolla.
Tuo oli minusta kyllä aivan ajattelematonta joutsenen kiusaamista. Kelle tulee mieleen ajaa joutsenta takaa?
Vain psykopaattinen ihminen voi saada tosta jotain. Kauhea olo tuli linnun puolesta.
Osoittanut omaa heikkouttaan kun yrittänyt epätoivoisesti piilottaa itsensä medialta. Nyt on enään turhaa tulla "suoraselkäisesti" pahoittelemaan tapahtunutta. Toivottavasti lehdet tarttuu tähän isosti ja äijää grillataan oikein urakalla!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko henkilö itse poistanut Google mapsista tiedot vai poliisi? Ei kyllä yllättäisi, jos henkilö itse ei ole valmis kantamaan tekojensa seurauksia.
Kurjaa, jos firmalla on ollut oikeasti hyviä ja fiksuja työntekijöitä, mitä kyllä epäilen, ja menee työpaikka yrityksen TJ:n omien sekoilujen vuoksi. Rakennusalalla ei kyllä enää mikään yllätä.
Tuossa vaiheessa TJ pitäisi olla korvausvelvollinen työntekijöilleen.
Finderin mukaan henkilöstömäärä on 2. Varsin pieni määrä puolen miljoonan liikevaihtoon nähden, voisiko viitata vuokratyöntekijöiden hyödyntämiseen? Itse olen ollut siinä luulossa että tuo raksapuoli ja kattojen tekeminen tarvitsisi paljon työvoimaa, mutta voin olla väärässäkin.