Sinä jolla pitkät ja terveet hiukset; paljasta salaisuutesi!
Mitä tuotteita käytät? Millainen hiustenhoitorutiini sinulla on, entä hiustyyppi?
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Minulla on pitkät hiukset jotka kasvavat leikkuun jälkeen todella nopeasti. Mitenkään kovin paksut ne eivät kyllä ole. Mutta hyväkuntoiset.
Pesen jollain ihan marketin shampoolla, vaihtelen merkkiä. Pesen noin joka toinen tai joka kolmas päivä. En käytä hoitoainetta koska se latistaa hiuksia. Aluksi pesun jälkeen harjaus oli takkuista, mutta ei enää yhtään.
En käytä muotoilutuotteita, en fööniä tms. En siis koskaan laita hiuksia, korkeintaan ponnarille. En myöskään syö mitään lisäravinteita.
N38
Miten saat sähköisyyden pois, kun et käytä hoitoainetta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on pitkät hiukset jotka kasvavat leikkuun jälkeen todella nopeasti. Mitenkään kovin paksut ne eivät kyllä ole. Mutta hyväkuntoiset.
Pesen jollain ihan marketin shampoolla, vaihtelen merkkiä. Pesen noin joka toinen tai joka kolmas päivä. En käytä hoitoainetta koska se latistaa hiuksia. Aluksi pesun jälkeen harjaus oli takkuista, mutta ei enää yhtään.
En käytä muotoilutuotteita, en fööniä tms. En siis koskaan laita hiuksia, korkeintaan ponnarille. En myöskään syö mitään lisäravinteita.
N38
Itse laitan latvoihin tipan kookosöljyä.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En käytä shampoota/mitään hiustuotteita. Googlaa No poo method. Hiuksista on tullut tuuheat luonnonkiharat ja harjaamalla säännöllisesti hiusten oma rasva pitää koko hiuksen kiiltävänä.
Sun pää tuoksuu varmasti ihanalle näillä keleilläKiva kun kiinnostuit päästäni, ymmärrän kyllä että normista poikkeaminen herättää ennakkoluulot. En ole n. 6 vuoteen käyttänyt shampoota, pesen toki hiukset säännöllisesti muilla tavoin ja en ole mitään hajua huomannut, eikä ole vielä tähän mennessä kumppanikaan valittanut minkäänlaisesta hajusta vaikka on varmasti haistellut lähietäisyydeltä kesät talvet ;) N26
Mikä on se muilla tavoin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N38
Itse laitan latvoihin tipan kookosöljyä.
-eri
Ok, kiitos tiedosta.
Vierailija kirjoitti:
Ap täällä. Mielenkiintoisia rutiineja ja hyvin erilaisia. Geenit mainittiin yhdeksi vahvimmaksi tekijäksi. Olen samaa mieltä siinä, mutta uskon että hyvillä tuotteilla voi edistää hiusten kasvua. Itselläni on värjäämättömät vehnänvaaleat, kuivuuteen taipuvaiset laineikkaat hiukset ja nyt kun ne ovat kasvaneet puoleen selkään huomaan kaipaavani parempia hoitoaineita. En vaan juuri tiedä mitä. Silikoneja olen vältellyt kun ne on yleensä tehneet liiskan tukan, mutta ehkä pitäisi kokeilla? Marketin tuotteita käytän myös, on kilpparin vajista sekä imetänkin vielä, mutta hiukset ovat silti loistokunnossa. Haluankin pitää ne sellaisina.
Tavoite olisi kasvattaa alaselkään asti, olen haaveillut siitä pienestä saakka ja nyt aion onnistua.
Ihan öljyllä voi hoitaa pituuksia, itse laitan välillä (varovaisesti, vähän) kookosöljyä tai jojobaöljyä. Mutta ilmeisesti myös oliivi-, avokado- ja jotku muut öljyt käy myös
Ostin juuri Goldwellin dualsenses rich repair hiuksiin jätettävää hoitoaineita, ei liiskaannu mun liimalettikään tästä. Mun pitää pestä myös hiukset joka päivä, niin latvat kärsii, jos ei ole hoitoaineita. Silikoni estää hoitavien aineiden pääsyn hiukseen, niin sitä ei kyllä kannata kokeilla.