Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä jolla pitkät ja terveet hiukset; paljasta salaisuutesi!

Vierailija
23.07.2025 |

Mitä tuotteita käytät? Millainen hiustenhoitorutiini sinulla on, entä hiustyyppi? 

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shampoo voi olla mitä vain, hoitoaine laadukas, hiusöljy ehdoton.Vältän hiuksia rasittavia käsittelyjä ja aurinkoa.Syön monipuolisesti.

Vierailija
2/46 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geenit. Olen pahoillani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen hiukset joka toinen päivä Lactolinella ja annan kuivua. Pari vuotta sitten aloin käyttää hoitoainetta ja nyt latvat pysyy parempina. Teen etikkahuuhtelun kun jaksan. Leikkaan nyt kerran vuodessa. En käytä muotoilutuotteita enkä värjää. Mulla on erilaatuisia hiuksia, enimmäkseen hyvin liukasta.

Vierailija
4/46 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät geenit, ja sitruunalta haiseva head and shoulders

Vierailija
5/46 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geenit täälläkin. Ihan sama millä palasaippualla pesee niin hyvältä näyttää. 

Vierailija
6/46 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiusten kunto koheni, kun lopetin niiden värjäämisen.

Vierailija
7/46 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geenit.

käytän erittäin hyvä suomalainen koivushampoo, satunnaisesti saman sarjan hoitoainetta. Harjaan märkänä vaikkei sais. En käytä lämpösuojaa. Lisäksi olen raudanpuutteinen ja kilpparikin käy vajaalla, silti tukka senku kasvaa superpaksuna ja vauhdilla! :D 

Vierailija
8/46 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään salaisuutta. Käytän markettituotteita ja leikkaan latvoja kerran vuodessa. Geenit on 90 % ja hoito 10 %.

Vierailija
9/46 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan käsittämätöntä,kun joillakin on esin tumman ruskeat ja todella kiiltävät pitkät hiukset.

Vierailija
10/46 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo 60v akka. Minulla ollut aina paksut hiukset. Nuorena luultiin, että minulla on peruukki, koska hiukseni olivat niin paksut. Vieläkin, tässä iässä hiukseni ovat paksut, tosin eivät verrattavissa nuoruuden aikoihin. Olen aina vain pessyt normishampoilla, käyttänyt joskus hoitoaineita. Nuoruudessani ei oltu kuultukaan mistään suoristusrsudoista tms. Suvussani miehillä on hiukset päässä vielä iäkkäinäkin. Isälläni, 91v, hiukset ja parta kasvaa todella nopeasti. Ehkä hiustenkasvu on geeneissä.

Vierailija
11/46 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulfaatiton Varpu shampoo kerran päivässä. Hoitoainetta samasta sarjasta välillä, kun jaksan laittaa. Annan kuivua ilman kuivaajaa. En käytä muotoilutuotteita. 

Vierailija
12/46 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No geenit niin. Ihan sama, millä niitä on pessyt. Hetkeksi sain kyllä joskus kutrit huonoon kuntoon, kun leikkautin mallin, jota piti laittaa suoristusraudalla. Nyt harmaantuminen on kyllä alkanut viedä kiiltoa, joten käytän hiusöljyä.

N54

Vierailija
13/46 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti geenit, koska käytän vain Erittäin Hienoa Suomalaista (shampoo+hoitoaine). En käytä mitään muita tuotteita. Kuivaan föönillä jos on kiire johonkin. Hiustyyppi on suora ja liukas. 

Vierailija
14/46 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaan hiuslaatuun sopivat tuotteet ok, mielestäni shampoolla ja hoitoaineella ei ole merkitystä hiusten pituuteen. Pesu 2-3 kertaa viikossa. En värjää, föönaa, suorista tai kiharra. Syön monipuolisesti enkä ole aliravittu. Siinä salaisuuteni.

Vierailija
15/46 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesu päänahkaa ärsyttämättömällä shampoolla, jätettävä hoitoainesuihke ja harjaus noin joka toinen päivä. En värjää hiuksiani ja muotoilenkin korkeintaan muutaman kerran vuodessa. Eli mahdollisimman vähän puljaamista hiusten kanssa ja hyvänä pysyy, esimerkiksi kaksihaaraisia ei oikeastaan tule, vaikka latvoja leikkautankin noin kerran vuodessa. Hiukset ovat pitkät, tuuheat ja kiiltävät.

Vierailija
16/46 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiuslaatu suora ja vaalea, ei erityisen paksu. Tukkaa vaan on paljon.

Vierailija
17/46 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä shampoota/mitään hiustuotteita. Googlaa No poo method. Hiuksista on tullut tuuheat luonnonkiharat ja harjaamalla säännöllisesti hiusten oma rasva pitää koko hiuksen kiiltävänä.

Vierailija
18/46 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salaisuus taitaa olla geenit. Minulla kasvaa hiukset nopeasti ja niitä on paljon. Pesen shampoolla joka toinen aamu, helteellä jopa päivittäin. Yleensä ostan shampoon kampaamosta, jossa kampaaja osaa suositella. Nyt on kosteuttava shampoo. Hoitoainetta käytän vain latvoihin, ja usein se on samaa sarjaa shampoon kanssa. Yksi tosi hyvä oli Paul Mitchellin teepuuöljyshampoo. En tiedä onko vielä myynnissä. Mies ei tykännyt sen tuoksusta yhtään, niin siksi jouduin vaihtamaan. Olihan siinä melko voimakas ja raikas tuoksu, mutta se teki hiuksista puhtaat ja kiiltävät samaan aikaan. Olen kokeillut myös luonnollisia shampoita, esim. Saaren taika, mutta minun hiuspohja ei tule niillä riittävän puhtaaksi ja alkaa tulla hilsettä. Jis hiuksia pitää kihartaa tai laittaa jotenkin, jätän pesun jälkeen hoitoaineen pois, kiharat ei muuten pysy.

Vierailija
19/46 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön biotiinia purkista. Värjään kasviväreillä hiuksia, nämä ei vahingoita hiuksia, oikeastaan enemmänkin hoitaa kun muodostuu kerros hiuksen pinnalle. Hiukset muuttuvat näin myös paksummaksi. 

Leikkaan vain latvoja, yritän harjata vain kerran päivässä. Pesen 2-3x viikossa ihan marketti shampoolla ja käytän pois kestävää hoitoainetta. Alaselkään pitkä terve hius

Vierailija
20/46 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kuivat, luonnonkiharat hiukset ja niitä on ihan järjettömän paljon. Väri on mahonginruskea ja aurinko vaalentaa kullanvärisiä raitoja, joten en tarvitse väriä. Käyn kampaajalla kerran kuussa ottamassa öljyhoitoja ja hiusnaamioita, jotka pitävät hiukseni hyväkuntoisina. Latvat leikataan parin kolmen kuukauden välein. Pesen miedolla lastenshampoolla pari kolme kertaa viikossa ja käytän hyviä hoitoaineita. Teen myös öljyhoitoja kotona sännöllisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi