Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tämä saatanan kuumuus on pilannut kesälomani

Vierailija
23.07.2025 |

Aivan sietämätöntä paskaa. Paitaakin saa repiä tosissaan päältä, että lähtee kun on liimautunut kiinni nihkeään ihoon. Kylmällä voi sentään pukea päälle, ettei tarvitse palella, mutta tältä saatanan helteeltä ei voi suojautua mitenkään, kun ei voi ihoa ja sisälmyksiä kuoria päältä.

Kommentit (410)

Vierailija
181/410 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä alkukesästä niin valitettiin kylmyyttä ja ettei mihinkään kesätekemisiin pääse, pitää vaan sisällä kököttää. No nyt ei kelpaa lämpökään. Näin se on ettei koskaan ole sopiva. Koittakaa jaksaa, on meillä raskasta täällä Pohjolassa.

Vierailija
182/410 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen sai kaupasta hellevaatteet enää ei nyt pitää netissä tilata riittävän ohuita. Etelässa nähty moni pitää uimapuku jonka päällä huivi tai hame tai ranta tunika, koska kuuma. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/410 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä nautin. Nuoret naiset niukoissa vaatteissa ulkona. Rintsikkatoppi ja minisortsit monella kun ulkoilevat. Meinasin autolla ajaa tolppaan 😅

V.itun ääliö

Vierailija
184/410 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen siitä saa kun ei ilmastonmuutos kiinnosta. Nauti nyt, nää on vielä viileitä lämpötiloja tuleviin verrattuna. 

Vierailija
185/410 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli ap olisi mieluummin töissä kuin lomalla tällä ilmalla ?

Minäkin olisin. Toimistossa on ilp, kotona ei. Onneksi on parveke, siellä on viileä nukkua.

Vierailija
186/410 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkukesä valitettiin sään viileydestä ja sateista, nyt kun pari viikkoa ollut helle, valitetaan siitä. Hommatkaa viilennin tai lattiatuuletin asuntoihin.En ole helle ihminen yhtään mutta nyt kun viilennys asunnossa ja parveke varjossa olen nauttinut kesästä. Kaupassa käyn  8 jälkeen illalla. 

Olen monisairas köyhä yksinasuva nainen. Sinäkö maksat sen viilennyslaitteen minulle ja tulet asentamaan sen ilpin? Se on niin helppo huudella kun itsellä on mahdollisuuksia tehdä ja ostaa asioita tai joku muu tekee sen. Minulla on ollut kaksi tuuletinta päällä melkein 24h ja ei auta tähän +31c asteen huoneistoon oikein ollenkaan. Miten niin monelle on vaikea tajuta että monien kerrostalokopperot ovat kuin pätsejä näissä kuumuusasteissa? Ei tämä ole mitään "lämpöä" joka olisi +20-25c tämä on suoraan porottavaa hellettä. Olen jo muutaman kerran meinannut so

En vaan tajua, että miten tuuletin siinä vieressä ei auta jos istuu vaikka märissä hiuksissa ja kostea pyyhe päällä siinä tuulettimen edessä. Siksi alapeukku

Vierailija
187/410 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan jo niin syksyä...

Vierailija
188/410 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahintahan se on kun tässä kuumuudessa sataa!! Sitten ollaan kuin tropiikissa, tuskaista, hikistä, kosteaa 🥵. Sade ei viilennä kuin hetkeksi, ellei sitten sada kaatamalla ja tuntikausia.

Kunpa edes satais, Tampereella ei oo satanut pisaraakaan sen jälkeen kun nää helteet alko.

Vierailija
189/410 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän vuoksi lomailen aina kesäkuussa, inhoan helteitä. Toimistolla on sentään ilmastointi. 

Vierailija
190/410 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen siitä saa kun ei ilmastonmuutos kiinnosta. Nauti nyt, nää on vielä viileitä lämpötiloja tuleviin verrattuna. 

Ilmastolle on ihan sama mitä ihmiset ilmastosta ajattelee. Se on planetaarinen luonnonvoima ja täysin ihmisen hallinnan ulkopuolella.

Vierailija
191/410 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen mä uskon että töissä voi olla veemäistä kuumalla mutta jos kesäloma menee pilalle kuumuuden takia niin vika on peilissä.

Sinä et varmaankaan kärsi kuumuudesta, et hikoile kuin sika, etkä polta nahkaasi auringossa. Tuskin saat helteellä migreeniä. Minun peilistä näkyy nuo kaikki 😡

No tästä viisastuneena vietä ensi kesän lomasi toukokuussa tai syyskuussa tai matkusta lomalla viileään paikkaan. Heinäkuu on useimmiten se lämpimin kuukausi Suomessa. 

Vierailija
192/410 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit lähtenyt pohjoiseen. Norjassa Hammerfestissa jäämeren rannalla tänään 13 astetta. Kyllä hellettä pääsee pakoon lomalla.

Vierailija
193/410 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta ilmanviilennin pölö. Maksaa joku kolme hunttia, ei tarvi asennusta ja pitää kämpän lämpötilan mukavasti 20 asteessa.

Vierailija
194/410 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ota loma heinäkuulle, vuoden kuumimmalle kuukaudelle ---> ylläty, että on kuuma. 

Tätä kuumusspaskaa on nyt jatkunut kohta kaksi viikkoa. Harvemmin sitä odottaa parin viikon +30c asteita Suomessa. 

No onhan näitä usean viikon superhelteitä ollut tässä viime kesinä.

Vierailija
195/410 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen mä uskon että töissä voi olla veemäistä kuumalla mutta jos kesäloma menee pilalle kuumuuden takia niin vika on peilissä.

Sinä et varmaankaan kärsi kuumuudesta, et hikoile kuin sika, etkä polta nahkaasi auringossa. Tuskin saat helteellä migreeniä. Minun peilistä näkyy nuo kaikki 😡

No tästä viisastuneena vietä ensi kesän lomasi toukokuussa tai syyskuussa tai matkusta lomalla viileään paikkaan. Heinäkuu on useimmiten se lämpimin kuukausi Suomessa. 

Meillä on kiertävät loma-ajat, enkä arvannut tilata matkaa pohjoisnavalle vaan tulin tänne watun saunaan. Toki voisin lähteä kaupunkikämppääni, mutta ei sielläkään viileämpää olisi. Nautitaan nyt tästä helteestä 🤬

Vierailija
196/410 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkukesä valitettiin sään viileydestä ja sateista, nyt kun pari viikkoa ollut helle, valitetaan siitä. Hommatkaa viilennin tai lattiatuuletin asuntoihin.En ole helle ihminen yhtään mutta nyt kun viilennys asunnossa ja parveke varjossa olen nauttinut kesästä. Kaupassa käyn  8 jälkeen illalla. 

Olen monisairas köyhä yksinasuva nainen. Sinäkö maksat sen viilennyslaitteen minulle ja tulet asentamaan sen ilpin? Se on niin helppo huudella kun itsellä on mahdollisuuksia tehdä ja ostaa asioita tai joku muu tekee sen. Minulla on ollut kaksi tuuletinta päällä melkein 24h ja ei auta tähän +31c asteen huoneistoon oikein ollenkaan. Miten niin monelle on vaikea tajuta että monien kerrostalokopperot ovat kuin pätsejä näissä kuumuusasteissa? Ei tämä ole mitään "lämpöä" joka olisi +20-25c tämä on suoraan porott

En vaan tajua, että miten tuuletin siinä vieressä ei auta jos istuu vaikka märissä hiuksissa ja kostea pyyhe päällä siinä tuulettimen edessä. Siksi alapeukku"

Koska kun asunto on tällä tavalla kuumentunut, monta viikkoa ilman kunnon viilennystä(edes ulkoa) se pieni löyhähdys mikä tulee perustuulettimesta ei riitä viilentämään ilmaa. Se viilentää ainoastaan siitä kohdasta mihin tuulettimen ilma osuu mutta kun massiivinen lämmin ilma puskee päälle joka suunnalta on hyöty + - 0. 

Vierailija
197/410 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osta ilmanviilennin pölö. Maksaa joku kolme hunttia, ei tarvi asennusta ja pitää kämpän lämpötilan mukavasti 20 asteessa.

Kerropa moisesta laitteesta vähän tarkemmin. Heti hankin sellaisen, joka nämä 75 neliötä kahdessa kerroksessa tuolla hinnalla pitää 20 asteessa. Makkareissa kyllä on sellaiset satasen ilmanviilenninpöntöt, joihin laitetaan kylmää vettä/jäitä/kylmäkalleja. Muttei ne kyllä pysty lähellekään 20 astetta viilentämään edes kymmenen neliön huonetta, tuntuuhan se puhallus mukavan viileältä, muttei se huonetta viilennä. Yöllä ei oo tarvettakaan ainakaan vielä ollut, parvekkeen ovi toiselta puolen kämppää auki, ikkuna toiselta, niin päästään helposti sinne 20 asteen tuntumaan. Mutta kiva olis jos siihen pääsis päivisinkin. 

Vierailija
198/410 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heitätkö minulle sen kolme hunttia että voin ostaa? Ja jos pitää asentaa jotain niin tuletko auttamaan? 

Vierailija
199/410 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesisateet olis pilannu, onneksi tulikin lämpö. Näytti jo katastrofikesältä kun ei meinannu edes 20 lämpöjä tulla.

Vierailija
200/410 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna +30 täällä meijän perukoilla! Järki lähtee 😵💫

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi neljä