Tämä saatanan kuumuus on pilannut kesälomani
Aivan sietämätöntä paskaa. Paitaakin saa repiä tosissaan päältä, että lähtee kun on liimautunut kiinni nihkeään ihoon. Kylmällä voi sentään pukea päälle, ettei tarvitse palella, mutta tältä saatanan helteeltä ei voi suojautua mitenkään, kun ei voi ihoa ja sisälmyksiä kuoria päältä.
Kommentit (410)
Vierailija kirjoitti:
Ota loma heinäkuulle, vuoden kuumimmalle kuukaudelle ---> ylläty, että on kuuma.
MUN KAVERI INHOO KESÄÄ- EI OIKEIN JAKSA TEHDÄ DUUNII,NIIN OTTAAOMMOO LOMMOOKIN JOPA 2KK JA LAKILOMA PÄÄLLE,ETTEI TARVII MENNÄ TÖIHIN. ENNEMMIN MAKAA KOTONA PUHALTIMEN ALLA. EI OIS TYÖTEHOOEDES. TALVELLA PAISKII DUUNIA JÄRJETTÖMÄSTI SITTEN. HÄN VAAN VOI HUONOSTI HELTEESSÄ VAIKKA NS PERUSTERVE. PS ANTAKAA VETTÄ METSÄN-PIHAN ELÄIMILLE PLIIS
Milloin Suomessa älytään asentaa kaikkiin vanhoihinkin taloihin ilmanviilentimet?! Eihän tässä ole mitään tolkkua.
Onneksi on vielä kolme viikkoa lomaa syyskuussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä nautin. Nuoret naiset niukoissa vaatteissa ulkona. Rintsikkatoppi ja minisortsit monella kun ulkoilevat. Meinasin autolla ajaa tolppaan 😅
Ai omaan "tolppaan"?
ai se haju kuin kalanperkuutt jääneet aurinkoon,ou jeeeeeeeeeeeeee. sit isompien tissihiki haisee kuin kuollut ja ihottumau tissun alla.
Olen vienyt 3 matalaa juoma-astiaa eläimille, siis muillekin kuin vain omilleni.
Vierailija kirjoitti:
Milloin Suomessa älytään asentaa kaikkiin vanhoihinkin taloihin ilmanviilentimet?! Eihän tässä ole mitään tolkkua.
Ei ole virtaa 🤬
Vierailija kirjoitti:
Kuka aikoo tanssia sateessa sitten kun se tulee? Minä ainakin aion.
Mut sade yllätti kesken kotimatkan tossa joku aika sitten. Oli jännä tunne kävellä kaatosateessa, kun asfaltti hohkasi alla kuumaa. Noin 10 min matkalla kastuin läpimäräksi, eikä kuumuus helpottanut yhtään. Dannyä lainatakseni kosteaa höyryä nousi tiestä.
Aika paska vuosi on ollut kelien puoleta. Kevättalvi oli pelkkää vesiloskaa ja sitten oli ehkä maailmankaikkeuden kylmin ja sateisin kesäkuu. Nyt olisi riittänyt 22-24. Kyllähän nuo muistelee jo vanhemmatkin ihmiset, että ei näin paljon lämpö ole ollut 1900 alun jälkeen. Ketkä vielä muistaa niitä kesiä.
Hm. Kyllä ennenkin oli helteitä kun seivästettiin heinää pelloilla. Nahka paloi , ei käytetty rasvoja. Ehkä ei ollut näin pitkiä jaksoja.
Kommentoija 3, voinko alkaa kaveriksesi? Kuulostat ihmiseltä mun makuun, joka ei sokerikuorruttele paskaa, kuten nykyaikaa.
T. Kyllästynyt kuuntelemaan heinäsirkkoja kahvipöydissä, kun avaan suuni ja kerron, mikä kaikki nykyajassa mättää. Kyllä mä iloitsenkin asioista, mut en kuitenkaan pysty esittämään että kaikki tää ois ihan jees, kuten pelottavan monet tuntuu tekevän.
Onneksi minä kesänvihaajana olen lähes aina saanut pitää lomani loppukesästä! Ihana kun voi liikkua ja harrastaa. Eikä oo ötököitä.
Voiei, unohtiko Orpo tilata rouville viileämmän sään.
Vierailija kirjoitti:
Olen vienyt 3 matalaa juoma-astiaa eläimille, siis muillekin kuin vain omilleni.
Meillä koirien, nautojen ym. juoma-astiat ovat suosittuja myös luonnon eläinten piireissä. Tärkeää kuitenkin muistaa laittaa astiaan esim. lauta jotta oravat, linnut, pikku ötökät ym. vahingissa uimasilleen joutuvat pystyisivät pelastautumaan. Kunhan vaan vesi kaivoissa riittäisi..
Ei pelkästään helle, vaan esim se että rannalle
ei voi mennä uimaan sinilevän takia eikä makkaraa paistamaan maastopalovaroituksen takia🤷
Vierailija kirjoitti:
Yksi ratkaisu on lähteä ulos aamuyöllä, jos nukkuminen ei onnistu. Kiva mennä katsomaan auringonnousua ja usvaisia peltoja tai järveä. Olet parin tunnin kuluttua kuin uusi ihminen.
Olen harrastanut tätä monena kesänä, parhaat luontokokemukset ja parhaat kuvat näistä aamuista.
Päivällä voi sitten paikata univajetta, jos on loma.
Me ollaan teinin kanssa näin tehty parina aikaisena aamuna. Käyty metsälenkillä ja syöty aamupala ulkona. Lopuksi menty järveen uimaan ja kotona oltu ennen kahdeksaa aamulla ja nukkumaan, kun aamut täällä meidän kerrostalo kopperossa viileitä/ yöt ja illat kamalan kuumia.
Vierailija kirjoitti:
Aika paska vuosi on ollut kelien puoleta. Kevättalvi oli pelkkää vesiloskaa ja sitten oli ehkä maailmankaikkeuden kylmin ja sateisin kesäkuu. Nyt olisi riittänyt 22-24. Kyllähän nuo muistelee jo vanhemmatkin ihmiset, että ei näin paljon lämpö ole ollut 1900 alun jälkeen. Ketkä vielä muistaa niitä kesiä.
Varmasti onkin jatkuvasti paskaa jos ei kerran yhtään mikään ole hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Sama. Pelkkää hikoilua ja unettomia öitä. Vihaan Suomen kesää, vihaan suomalaisia, vihaan nykyaikaa.
Et olisi pärjännyt millään aikakaudella minkään maan kansalaisena. Vähän lisää vihaa vielä tuohon niin ehkä päästään susta eroon
Sitäpä tässä pelätäänkin, mahdollista ukkosta meinaan.