Tämä saatanan kuumuus on pilannut kesälomani
Aivan sietämätöntä paskaa. Paitaakin saa repiä tosissaan päältä, että lähtee kun on liimautunut kiinni nihkeään ihoon. Kylmällä voi sentään pukea päälle, ettei tarvitse palella, mutta tältä saatanan helteeltä ei voi suojautua mitenkään, kun ei voi ihoa ja sisälmyksiä kuoria päältä.
Kommentit (410)
Vierailija kirjoitti:
Meni lomat hyvin kun olin kesäkuussa milloin oli vielä sopivat kelit. Nyt helteellä voi olla ilmastoidussa toimistossa päivät
Minä vihaan toimistossa oloa kesällä! 18 astetta puhaltaa ilmastointi täysillä, sukkikset ja villasukat jalassa, mekon päällä villatakki ja huivi kaulassa. Koko päivän nenä vuotaa ja kurkku on kipeä.
Ja se järkytys kun lähtee töistä ja tajuaa että on ollut ihana helteinen päivä! Kestää tunteja ennenkuin kroppa lämpenee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2 viikkoa sisällä. Onpa hieno kesäloma 😠 Viiituttaa!
Aamusta ja illasta kyllä viileää ulkona. Valoisaa aikaa riittää.
Mutta päivät sisällä kypsäksi hautumassa 😡 On tää hienoo!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2 viikkoa sisällä. Onpa hieno kesäloma 😠 Viiituttaa!
Aamusta ja illasta kyllä viileää ulkona. Valoisaa aikaa riittää.
Mutta päivät sisällä kypsäksi hautumassa 😡 On tää hienoo!
Sisäl +25.2 ja ulkona +24.1. Kyl se tästä vielä lämpenee ja sit nahka alkaa tiriseen 🥵
Miksi ötökkäoviverho laskee ötökkät sisälle? Jätin oven yöksi auki ja heräsin saatananmoiseen ininään! Yö kuluikin hyttysiä tappaessa.
Vierailija kirjoitti:
Kuka aikoo tanssia sateessa sitten kun se tulee? Minä ainakin aion.
Just samaa ajattelin eilen että sunnuntaina pihalle kun alkaa sadeviikko.
Vierailija kirjoitti:
Alkukesä valitettiin sään viileydestä ja sateista, nyt kun pari viikkoa ollut helle, valitetaan siitä. Hommatkaa viilennin tai lattiatuuletin asuntoihin.En ole helle ihminen yhtään mutta nyt kun viilennys asunnossa ja parveke varjossa olen nauttinut kesästä. Kaupassa käyn 8 jälkeen illalla.
Eri ihmiset valittavat eri asioista idiootti.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ötökkäoviverho laskee ötökkät sisälle? Jätin oven yöksi auki ja heräsin saatananmoiseen ininään! Yö kuluikin hyttysiä tappaessa.
Avoimesta ovesta tuleva hyttynen on se pienin paha joka sieltä voi tulla..
On teillä vaikeata. :D Pää pystyyn, ne räntäpaskasäät ja harmaat päivät ovat vain alle kahden kuukauden päässä. Sitten saatte nauttia pimeistä päivistä ja jatkuvasta vesisateesta seuraavat yli puoli vuotta. Kyllä mä ymmärrän että joillain sairailla voi olla tukalaa helteellä, mutta minkä takia te perusterveet istutte sisällä näin kauniina päivänä? Menkää ulos ja nauttikaa siitä säästä. Eikä tarvitse tehdä mitään hikiliikuntaa, menee lähimmälle rannalle ja istuu vedessä seuraavat pari tuntia, jos ei osaa uida. Mä nukun helteillä aina tosi hyvin, koska lähden töistä suoraan ulos ja vietän loppupäivän rannalla tai pyöräilen - ihanaa, kun voi olla ulkona eikä tarvitse istua sisällä palelemassa. Ja asun yksiössä, eikä ole ilmastointia käytössä. Se, että istuu vaan sisällä kuumassa kämpässä ei auta mitään, eikä siinä kuluta yhtään energiaa - sekin vaikuttaa siihen, ettei illalla saa nukahdettua, kun ei ole koko päivänä tehnyt mitään. Kyllä mä ymmärrän, että ulkomailla saatetaan valittaa kun helteet kestää pari kuukautta putkeen, mutta älkää jaksako Suomessa valittaa niistä muutamasta helleviikosta jotka nyt vihdoin saatiin, kun koko alkukesä paleltiin.
Mene uimaan. Kylmään suihkuun. Rannalle. 

Osta ja käytä ilmastointia kotona, autossa. Käy kaupassa, siellä on kylmä. Ihme valittaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avoimesta ovesta tuleva hyttynen on se pienin paha joka sieltä voi tulla..
4 koiraa toimii ovimiehinä joten nou hätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meni lomat hyvin kun olin kesäkuussa milloin oli vielä sopivat kelit. Nyt helteellä voi olla ilmastoidussa toimistossa päivät
Minä vihaan toimistossa oloa kesällä! 18 astetta puhaltaa ilmastointi täysillä, sukkikset ja villasukat jalassa, mekon päällä villatakki ja huivi kaulassa. Koko päivän nenä vuotaa ja kurkku on kipeä.
Ja se järkytys kun lähtee töistä ja tajuaa että on ollut ihana helteinen päivä! Kestää tunteja ennenkuin kroppa lämpenee
No, minä kun menen viileästä ulos, niin jo ovelta lehahtaa järkyttävä kuumuus. Kyllä mun kroppa hikeentyy ihan heti. Minusta tämä helle on aivan järkkyä; vie ruokahalun (sen mulla vähäisenkin) ja järjen.
En voi sietää tätä kuumuutta, mitä väärää on sanoa se ääneen? Ei jaksa treenata, kämppä on kuuma, töissä on sisällä +27..
Niin ja olen urheilullinen, tiedoksi. Joku kuitenkin kommentoi että siellä ne läskit ulisee
Kaikki ei ole lomalla, arki pyörii.
T.233
Piina jatkuu, helteiden loppu on viivästynyt aikaisemmista ennusteista.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kaanne-helle-ennusteessa/9193750
Vierailija kirjoitti:
Piina jatkuu, helteiden loppu on viivästynyt aikaisemmista ennusteista.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kaanne-helle-ennusteessa/9193750
Voi helvetin helvetti. Tää on ihan perseestä :(
Vierailija kirjoitti:
No mutta mietippä sitten talvella 25 astetta pakkasta ja 2 metriä lunta joka paikassa ja lisää vaan tulee. Ja kaikki auton putsaukset...
Mutta nyt se auto sulaa sinne parkkipaikalle, renkaat kuoriutuu irti, kun lähtee liikkeelle. Lumen saa harjalla pois, mutta auton renkaat on kalliit!
Vierailija kirjoitti:
Miten ne siell espanjassa pärjää kun on +46
Ihan hyvin. Ne pitää päivän kuumimman ajan siestaa. Duunia tehdään kahdessa osassa päivää.
Vierailija kirjoitti:
Mene uimaan. Kylmään suihkuun. Rannalle.
Osta ja käytä ilmastointia kotona, autossa. Käy kaupassa, siellä on kylmä. Ihme valittaja.
Hellekö se noin ärtyneeksi saa?
Nousee, nousee, +27 ja lisää luvassa 😠