Tämä saatanan kuumuus on pilannut kesälomani
Aivan sietämätöntä paskaa. Paitaakin saa repiä tosissaan päältä, että lähtee kun on liimautunut kiinni nihkeään ihoon. Kylmällä voi sentään pukea päälle, ettei tarvitse palella, mutta tältä saatanan helteeltä ei voi suojautua mitenkään, kun ei voi ihoa ja sisälmyksiä kuoria päältä.
Kommentit (410)
Osa nauttii näistä keleistä mökillä tai uimarannalla mutta osa kärsii kuumissa asunnoissaan. Koitetaan ymmärtää molempia! 🌞
Onpa nautinnollista tämä kuumuus, on närästystä. Sydämen tykytystä ja lievää pahoinvointia! Koska nämä helteet on ohi!?!
Vihaan tätä paskaa
Vierailija kirjoitti:
Nonnii ennuste sanoo tän jatluvan 4.8 alkavalle vkolle mitähän viddua oikeesti. Minun elämäni aikana ei ole ollu vielä 4vkon helleputkea nyt sekin elämän cv:hen sitte...tervetuloa tulevaisuuteen😈
Miten niin tervetuloa tulevaisuuteen? Se on nykyisyyttä. Tulevaisuutta on parin kuukauden n. +39 asteen hellejakso. Silloin Etelä-Euroopassa vedetään jo +52 kesälämpötiloja. Nami nami.
Minulla oli tuuria kun alkukesä oli viileä ja sain paljon hommia tehtyä. Nyt helteellä sitten ainoastaan harmittaa etten jaksa lähteä marjaan.
Mietin tässä, että voikohan meno mennä niin extreemiksi tulevaisuudessa, että lämpötila lähenee +100 astetta? Sellainen kiva monen kuukauden päättymätön sauna?
Onneksi en hankkinut lapsia kärsimään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon 90- luvun lapsi ja aina lapsuudessa oli kesät tälläsiä. Ei ole mikään uusi juttu.
Olet niin nuori. Olen syntynyt 70-luvulla, eikä normaalit kesät lapsuudessani olleet näin kuumia. Ilmasto on lämmennyt selvästi. Kunnon talviaikaan ei enää ole, syksyt ovat todella lämmenneet myös.
Syksy Etelä-Suomessa alkaa kuukauden myöhemmin kuin lapsuudessani, lehdet putoaa 1 kk myöhemmin.
Onneksi sattui näin ihanat lomakelit <3 <3
Tänä kesänä sentään on yöt aina olleet viileitä. Mikäli ei asu kivitalossa tai kivikaupungissa, on voinut yöksi sentään tuulettaa.
Vierailija kirjoitti:
Nonnii ennuste sanoo tän jatluvan 4.8 alkavalle vkolle mitähän viddua oikeesti. Minun elämäni aikana ei ole ollu vielä 4vkon helleputkea nyt sekin elämän cv:hen sitte...tervetuloa tulevaisuuteen😈
Eikö 2010 ollut 6 viikkoa hellettä? Lämpöennätys on siltä kesältä. Kesäkuu oli silloinkin kylmä.
Olisit varannut ajoissa loman Grönlantiin.