Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tämä saatanan kuumuus on pilannut kesälomani

Vierailija
23.07.2025 |

Aivan sietämätöntä paskaa. Paitaakin saa repiä tosissaan päältä, että lähtee kun on liimautunut kiinni nihkeään ihoon. Kylmällä voi sentään pukea päälle, ettei tarvitse palella, mutta tältä saatanan helteeltä ei voi suojautua mitenkään, kun ei voi ihoa ja sisälmyksiä kuoria päältä.

Kommentit (410)

Vierailija
161/410 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nautitaan nyt kun voidaan.

Kyllä hoitokodeissa olevat vanhukset varmasti nauttivatkin. 

Ja tietyömaan työntekijät sekä lukuisat muut varsinkin ulkotöitä tekevät. Nämä nauttijat ovat niitä jotka tuskin töitä tekevät. Rannalla lojuvia teinejä.

Ihan olin töissä tänäänkin. Osan päivästä vielä kemikaalihaalarit päällä tilassa joka ei todellakaan ole kuullutkaan ilmastoinnista. Äärettömän kiva töistä päästyä mennä ihan shortseilla lenkille kauniiseen kesäpäivään. 

Vierailija
162/410 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen vienyt 3 matalaa juoma-astiaa eläimille, siis muillekin kuin vain omilleni. 

Meillä koirien, nautojen ym. juoma-astiat ovat suosittuja myös luonnon eläinten piireissä. Tärkeää kuitenkin muistaa laittaa astiaan esim. lauta jotta oravat, linnut, pikku ötökät ym. vahingissa uimasilleen joutuvat pystyisivät pelastautumaan. Kunhan vaan vesi kaivoissa riittäisi.. 

Eläimiä käykin sääliksi 😢

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/410 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkukesä valitettiin sään viileydestä ja sateista, nyt kun pari viikkoa ollut helle, valitetaan siitä. Hommatkaa viilennin tai lattiatuuletin asuntoihin.En ole helle ihminen yhtään mutta nyt kun viilennys asunnossa ja parveke varjossa olen nauttinut kesästä. Kaupassa käyn  8 jälkeen illalla. 

Vierailija
164/410 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota loma heinäkuulle, vuoden kuumimmalle kuukaudelle ---> ylläty, että on kuuma. 

Tätä kuumusspaskaa on nyt jatkunut kohta kaksi viikkoa. Harvemmin sitä odottaa parin viikon +30c asteita Suomessa. 

Vierailija
165/410 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen mä uskon että töissä voi olla veemäistä kuumalla mutta jos kesäloma menee pilalle kuumuuden takia niin vika on peilissä. 

Vierailija
166/410 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu en minäkään mikään kauhea kesäfani koskaan ollut, mutta sentään sellaiset 22 asteen kelit oli vielä siedettäviä vaikken niin välittänyt. Joku Espanjan 46 olisi jo niin älytön, että pakko sellaisesta pätsistä olisi oikeasti siirtyä muualle.

Vierailija
167/410 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen mä uskon että töissä voi olla veemäistä kuumalla mutta jos kesäloma menee pilalle kuumuuden takia niin vika on peilissä. 

Njöö. Se on vain siinä että vasta 00:00 pääsee nukkumaan kun aiemmin ei uni tule ja sitten herää muutaman tunnin päästä lakanat ja tyynyt hiessä. Se kuormittaa kun kaikki ei voi nukkua aamupäivällä pitkään, jolloin on vielä suhteellisen viileää.

Vierailija
168/410 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkukesä valitettiin sään viileydestä ja sateista, nyt kun pari viikkoa ollut helle, valitetaan siitä. Hommatkaa viilennin tai lattiatuuletin asuntoihin.En ole helle ihminen yhtään mutta nyt kun viilennys asunnossa ja parveke varjossa olen nauttinut kesästä. Kaupassa käyn  8 jälkeen illalla. 

Olen monisairas köyhä yksinasuva nainen. Sinäkö maksat sen viilennyslaitteen minulle ja tulet asentamaan sen ilpin? Se on niin helppo huudella kun itsellä on mahdollisuuksia tehdä ja ostaa asioita tai joku muu tekee sen. Minulla on ollut kaksi tuuletinta päällä melkein 24h ja ei auta tähän +31c asteen huoneistoon oikein ollenkaan. Miten niin monelle on vaikea tajuta että monien kerrostalokopperot ovat kuin pätsejä näissä kuumuusasteissa? Ei tämä ole mitään "lämpöä" joka olisi +20-25c tämä on suoraan porottavaa hellettä. Olen jo muutaman kerran meinannut soittaa ambulanssin kun luulin että saan sydänkohtausen tämän kuumuuden takia, pumppu ei tokene millään vaan hakkaa täysillä koko ajan. Ja jotkut repivät tästä vielä vitsiä. 

Vierailija
169/410 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ota loma heinäkuulle, vuoden kuumimmalle kuukaudelle ---> ylläty, että on kuuma. 

Tätä kuumusspaskaa on nyt jatkunut kohta kaksi viikkoa. Harvemmin sitä odottaa parin viikon +30c asteita Suomessa. 

Ihan perseelleen meni tämän kesän ennusteet kaikilta osin. Kesäkuu oli lähes talvikeliä ja tämän helteenkin piti poistua jo alkuviikosta.

Vierailija
170/410 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mutta mietippä sitten talvella 25 astetta pakkasta ja 2 metriä lunta joka paikassa ja lisää vaan tulee. Ja kaikki auton putsaukset...

Ei tarvitse paljon putsata, kun on katoksessa 

Vierailija
171/410 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin samaa mieltä! Meillä pitäisi tehdä remonttia mutta ei tässä kuumuudessa etene. Suihkussa käytävä vähän väliä. Saata na että vi tuttaa

Vierailija
172/410 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me harkitaan muuttoa pohjoiseen.

North remembers.

Vierailija
173/410 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mutta mietippä sitten talvella 25 astetta pakkasta ja 2 metriä lunta joka paikassa ja lisää vaan tulee. Ja kaikki auton putsaukset...

On huomattavasti miellyttävämpää siitä huolimatta. Vaatteita päälle ja patteria isommalle. Tuo lämpökupoli ei tuosta millään jäähdyttimellä häviä.

Vierailija
174/410 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

3 kesää sitten oli vielä hirveämpi. 5 viikkoa samaa tavaraa. Ei satanut ja ollut pilviä oikeastaan koko tuona aikana. Kasvit ja nurmikot paloi.

Vierailija
175/410 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo hyvähän se on vedellä tumppuun tuulettimen edessä jos ei tartte muuta tehdä. Teeppäs töitä 8 tuntia ulkona. ;)

Vierailija
176/410 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me harkitaan muuttoa pohjoiseen.

North remembers.

aika pohjoiseen saa mennä, lapissa on kuumempaa kuin etelässä.

Vierailija
177/410 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täysin samaa mieltä! Meillä pitäisi tehdä remonttia mutta ei tässä kuumuudessa etene. Suihkussa käytävä vähän väliä. Saata na että vi tuttaa

Suihkussa käynti vain lisää hikoilua. Ei auta yhtään.

Vierailija
178/410 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä et varmaankaan kärsi kuumuudesta, et hikoile kuin sika, etkä polta nahkaasi auringossa. Tuskin saat helteellä migreeniä. Minun peilistä näkyy nuo kaikki 😡

Vierailija
179/410 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina helteellä ja etelässä tuli kaikilla vaatteilla liian kuuma kunnes ostin tilalle ohuita silkki/satiini kankaisia. Ja olkaimettomia tai pienillä olkaimilla vain esim. Tuubi mekot tai bandeau nimillä. Nyt jotenkin pärjää. Ei niitä tietenkään kaupasta saa, vaan tilaamalla tai etelässä kaupoista. Minulle t-paita olisi liian kuuma kesällä. 

Vierailija
180/410 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdoin kaikki ohuisiin vaatteisiin nyt vielä kuuma mutta ei enää kuin saunassa 24h. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme viisi