Tämä saatanan kuumuus on pilannut kesälomani
Aivan sietämätöntä paskaa. Paitaakin saa repiä tosissaan päältä, että lähtee kun on liimautunut kiinni nihkeään ihoon. Kylmällä voi sentään pukea päälle, ettei tarvitse palella, mutta tältä saatanan helteeltä ei voi suojautua mitenkään, kun ei voi ihoa ja sisälmyksiä kuoria päältä.
Kommentit (410)
Vierailija kirjoitti:
Kuka aikoo tanssia sateessa sitten kun se tulee? Minä ainakin aion.
Pakko se on aina sataa. Voihan olla sellainen mukavan lämmin niinkuin oli vaikka juhannuksen jälkeen. Shortsit ja t-paita päällä tarkeni hyvin, mutta ei hiki. 18 astetta on oikein hyvä
Vierailija kirjoitti:
Juuri golfkentältä tultiin, eläkeikäisiä ollaan, eikä nyt mitenkään mahdotonta ollut. Välillä oli puiden varjoja ja runsaasti juomista. Tätä kestää vähän aikaa, sen sietää. Jostain syystä nukuttuakin on saanut hyvin, ikkuna auki. Räntäkelit tulee kyllä, nautitaan lämmöstä. Luonto kyllä kaipaa sadetta.
Nii se goffaaminen olis ihan tylsää normaali +20 ilmalla kun ei tatteis nauttia niinkuin nyt.nautinto varmaa mahtava just nyt.
Yksi ratkaisu on lähteä ulos aamuyöllä, jos nukkuminen ei onnistu. Kiva mennä katsomaan auringonnousua ja usvaisia peltoja tai järveä. Olet parin tunnin kuluttua kuin uusi ihminen.
Olen harrastanut tätä monena kesänä, parhaat luontokokemukset ja parhaat kuvat näistä aamuista.
Päivällä voi sitten paikata univajetta, jos on loma.
KATO päivittäinen sää jankutus meneillään!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko mököttää sisällä kun ulkona nahka palaa ja siellä on vieläkin tukalampi kuumuus kuin sisällä. Ulkona +33 ja sisällä +27,4. Ulkotöihinkö? 😂
Viiiiituttaa yhä 😡
No voi hyvä v*ttu, laita ilmastointi päälle!!!
Mikä saaatanan ilmastointi? Tämä on sähkötön mökki!
Olet siis mökillä. Uimaan?
Haluaisitko kuulla sinilevästä? 🤬
Vierailija kirjoitti:
Juuri golfkentältä tultiin, eläkeikäisiä ollaan, eikä nyt mitenkään mahdotonta ollut. Välillä oli puiden varjoja ja runsaasti juomista. Tätä kestää vähän aikaa, sen sietää. Jostain syystä nukuttuakin on saanut hyvin, ikkuna auki. Räntäkelit tulee kyllä, nautitaan lämmöstä. Luonto kyllä kaipaa sadetta.
Ei voi pitää ikkunaa auki kun piskit räksyttää ja naapuripihan röökijengi mölyää.
Nauti perseestäs. Ei kaikki todellakaan tykkää tästä yhtäön.
Vierailija kirjoitti:
Minä nautin. Nuoret naiset niukoissa vaatteissa ulkona. Rintsikkatoppi ja minisortsit monella kun ulkoilevat. Meinasin autolla ajaa tolppaan 😅
Voisitko pikaisesti panna tai tumputella ettet ole vaaraksi liikenteessä.
Vierailija kirjoitti:
2 viikkoa sisällä. Onpa hieno kesäloma 😠 Viiituttaa!
Mitä sä sisällä kiehut? Mene nyt ihmeessä ulos, kun on kerrankin kaunis ilma!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voi pitää ikkunaa auki kun piskit räksyttää ja naapuripihan röökijengi mölyää.
Miksi et voi laittaa ilmastointia päälle yöllä edes?
Vierailija kirjoitti:
Yksi ratkaisu on lähteä ulos aamuyöllä, jos nukkuminen ei onnistu. Kiva mennä katsomaan auringonnousua ja usvaisia peltoja tai järveä. Olet parin tunnin kuluttua kuin uusi ihminen.
Olen harrastanut tätä monena kesänä, parhaat luontokokemukset ja parhaat kuvat näistä aamuista.
Päivällä voi sitten paikata univajetta, jos on loma.
Olen niin kade tästä, kunpa ei tartteis me töihin.
Mee ens Talveksi Siperiaan on muuten kylmä.
Vierailija kirjoitti:
Minä nautin. Nuoret naiset niukoissa vaatteissa ulkona. Rintsikkatoppi ja minisortsit monella kun ulkoilevat. Meinasin autolla ajaa tolppaan 😅
Oisit ajanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liian vtun kuuma 😡
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä vikaa oli niissä kesäkuun aurinkoisissa +20 päivissä? Miten kymmenen astetta enemmän saa ilmasta kauniimman?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et voi laittaa ilmastointia päälle yöllä edes?
Ei tähän asuntoon saa laittaa.
Vierailija kirjoitti:
Kunhan viilenee niin jaksaa taas heilutella peittoakin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päivällä voi sitten paikata univajetta, jos on loma.Olen niin kade tästä, kunpa ei tartteis me töihin.
Irtisanoudu huomenna ja ala nauttimaan helteestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko mököttää sisällä kun ulkona nahka palaa ja siellä on vieläkin tukalampi kuumuus kuin sisällä. Ulkona +33 ja sisällä +27,4. Ulkotöihinkö? 😂
Viiiiituttaa yhä 😡
No voi hyvä v*ttu, laita ilmastointi päälle!!!
Mikä saaatanan ilmastointi? Tämä on sähkötön mökki!
Olet siis mökillä. Uimaan?
Haluaisitko kuulla sinilevästä? 🤬
Ei mee hyvin sullakaan 🤣😂
Vierailija kirjoitti:
Ai omaan "tolppaan"?