Tämä saatanan kuumuus on pilannut kesälomani
Aivan sietämätöntä paskaa. Paitaakin saa repiä tosissaan päältä, että lähtee kun on liimautunut kiinni nihkeään ihoon. Kylmällä voi sentään pukea päälle, ettei tarvitse palella, mutta tältä saatanan helteeltä ei voi suojautua mitenkään, kun ei voi ihoa ja sisälmyksiä kuoria päältä.
Kommentit (410)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ne siell espanjassa pärjää kun on +46
Ihan hyvin. Ne pitää päivän kuumimman ajan siestaa. Duunia tehdään kahdessa osassa päivää.
Ja ne taas ihmettelee, miten täällä voi talvella elää.
Vierailija kirjoitti:
Nousee, nousee, +27 ja lisää luvassa 😠
Kuulemma tulossa kesän kuumin päivä 🥵 Eihän tälle voi kuin nauraa 😂 Ok, kamala heille kelle tämä käy terveyden päälle 🙁
Ei kannata lomailla etelä-euroopassa kesällä jos ei lämpöä kestä. Suomessahan on ollut mukavan leudot kesälämpötilat nyt heinäkuussa kun kesäkuun kevätkeleistä vihdoin päästiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvin. Ne pitää päivän kuumimman ajan siestaa. Duunia tehdään kahdessa osassa päivää.
Kyllä tämän kesän lämpötilat on liikaa espanjalaisillekin, vaikka he ovatkin 3-kympin keleihin tottuneet. Ne ketkä voivat pakenevat viileämmille seuduille kuten Kanarialle, mutta sairaalat on sielläkin täynnä kuumuudesta kärsiviä. Viime viikolla mun sikäläiset serkut oli täällä käymässä ja kyllä he kirosivat näitä meidänkin lämpötiloja kun olivat toivoneet pariakymppiä.
Hellehulluimmat ovat lähdössä Kreikkaan, jonne luvataan lämpöä yli 40 astetta.
https://www.hs.fi/suomi/art-2000011383693.html
Olkaa tyytyväisiä, ettei tule sentään lunta vaakatasossa. Aatelkaa miten hiki tulisi tehdä lumitöitä tällä helteellä. 😆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tämän kesän lämpötilat on liikaa espanjalaisillekin, vaikka he ovatkin 3-kympin keleihin tottuneet. Ne ketkä voivat pakenevat viileämmille seuduille kuten Kanarialle, mutta sairaalat on sielläkin täynnä kuumuudesta kärsiviä. Viime viikolla mun sikäläiset serkut oli täällä käymässä ja kyllä he kirosivat näitä meidänkin lämpötiloja kun olivat toivoneet pariakymppiä.
Nythän siellä espanjassa on monia paikkoja ettei edes 25 mene rikki, tuskin kannattaa Kanarialle matkustaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep mä olen niin onnellinen että pidin Suomen kesälomani kesäkuussa. Oli aivan ihanaa rentoutua ja latautua suomalaisessa metsässä pikkusateessa, tunsi oikein kuinka happi täytti keuhkot. Täällä Keski-Euroopassa oli ällöttävät helteet juuri silloin, ja nyt taas on Suomea vähemmän asteita. Olen siis onnistunut täydellisesti ajoituksissani 😁.
Vierailija kirjoitti:
Huomenta. Ulkona vain +20,3 mutta 3-kymppiä neitonen tv:ssä lupaili.
Miten te vanhimmat tai iäkkäistä ihmisistä saatte huolehdittua että nestettä ja ravintoa saadaan riittävästi?
Itselläni mummi joka ei suostu syömään kuin närppien ja juominenkin on desi vettä silloin tällöin. Kun ei janota, eikä ole ruokahalua. Kuihtuu koko mummi ja kärsii nestehukasta?
Olisiko joku elektrolyyttijuoma, voimasmoothie vai joku muu joka olisi hyvä lisäravinne näillä helteillä? Tietysti sellainen joka mummiin uppoaisi. Tänään käynkin luonaan ja voisin jotain viedä.
Hanavesi saattaa sellaisenaan olla vastenmielistä, riippuu paikasta. Esim pullovesi voi maistua paremmin, tai jotenkin suodatettu vesi
Vierailija kirjoitti:
Laita ilmastointi päälle. Kuumalla kannattaa hengailla kaupoissa tai ostoskeskuksissa 👍
Harvoissa kodeissa on ilmastointi, tuskin sullakaan. Hengailen kyllä kaupungilla viileissä paikoissa mutta yöksi tulen kotiin ja on kosteaa ja kuumaa öisin tuuletin ja viilennine ei tunnu riittävän :( Ei AP)
Saatana on kyllä kuuma. Kyllähän sitä kerran tuuppais.
+32,7 ulkona, +27,1 sisällä, eikä aurinko vielä paista ikkunoihin.
Bara bada bastu.. 😠
Jep mä olen niin onnellinen että pidin Suomen kesälomani kesäkuussa. Oli aivan ihanaa rentoutua ja latautua suomalaisessa metsässä pikkusateessa, tunsi oikein kuinka happi täytti keuhkot. Täällä Keski-Euroopassa oli ällöttävät helteet juuri silloin, ja nyt taas on Suomea vähemmän asteita. Olen siis onnistunut täydellisesti ajoituksissani 😁
Mekin olimme Suomessa lomalla kesäkuun ja se oli ihan hanurista. Edellisvuoden helteistä toiveikkaana otin mukaan vain mekkoja mutta käytin vain 2 päivänä. Muuten piti kaivaa syysvaatteet varastosta, farkuilla ja neuleilla mentiin:( Hukkaan meni loma. Uimassa kävin joka päivä vaikka oli hyytävän kylmä vesi, hädintuskin 15 astetta!
Nyt hirvittää käykö elokuussa yhtä huonosti kun tulemme taas Suomeen
VALITTAKAA LÄSKIT!! 
mitä enemmän valitatte sitä enemmän minä nautin
Vierailija kirjoitti:
VALITTAKAA LÄSKIT!!
mitä enemmän valitatte sitä enemmän minä nautin
Vete a la mierda!
Hellekö se pistää toisia haukkumaan.
Omassa somessani ne muuten on samat ihmiset ketkä alkukesästä valitti pitkää viileää jaksoa ja nyt .