Ärsyttää kaverit, jotka haluavat nähdä juuri viikonloppuisin
Monesti nämä ihmiset ovat yksineläjiä. Itselläni on mies ja lapsi, joitten kanssa haluan viettää viikonloput, sen minkä jaksan työstä palautumiselta. Näitten kavereitten kanssa sitten pitäisi sopia jo pari viikkoakin etukäteen joku lyhyt tapaaminen viikonlopulle, etteivät vain joutuisi olemaan yksinään.
Kerran minulla oli jopa kaveri, jota en nähnyt koskaan viikonloppuisin hänen ollessaan parisuhteessa, mutta kun hän jäi sinkuksi (itse olin parisuhteessa), olisi pitänyt tavata juuri viikonloppuisin ja jopa juhannuksena kökkiä kahdestaan. Ilman perhettäni tietenkin.
Ymmärrän kyllä, että joku ei viihdy omassa seurassaan, ja viikonloput voivat siksi tuntua pelottavalta mustalta aukolta, mutta kannattaisi hakeutua samassa tilanteessa olevien seuraan silloin.
Kommentit (110)
Vierailija kirjoitti:
Siis AP:n kaveri on ehdottanut näkemistä viikonloppuna? Ap haluaa viettää jokaikisen viikonlopun perheensä kanssa ja kieltäytymisen sijaan tulee uhriutumaan vauvapalstalle? Ja tälläisellä ihmisellä on omia lapsia...........
Jos tuo Ap ei ole trolli niin jotain katkeruutta voi taustalla jostakin olla.
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse olla ylipainoinen, se on vain se selkein merkki siitä, ettei liikunta maistu. Liikunta auttaa nimenomaan henkiseen stressiin. Mistä sinä fyysisen työn keksit, kun siitä ei ollut mitään puhetta?
Liikunta ei poista introverttiyttä. Sinä itse nostit esiin ylipainon, joten luonnollisesti oletin, että puhut fyysisestä rasituksesta, koska ylipaino ei vaikuta aivojen kuormittumiseen. Toki ylipaino ei myöskään tarkoita sitä, etteikö harrastaisi liikuntaa. Liikunnallinen ei ole sama asia kuin hoikka.
Tekstissäsi ei ole päätä eikä häntää. Liikunta ei ehkä poista introverttiyttä, mutta se helpottaa sosiaalisen stressin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan täällä ei edes tiedä mitä teen työkseni. Hirveät oletukset.
apHelppo päätellä, ettei se kovin raskasta voi olla, jos työpäivän jälkeen on vielä energiaa nähdä kavereita.
Ihmisillä on niin erilaisia energiatasoja. Jotkut jaksavat oikein hyvin harrastaa ja nähdä kavereita töiden jälkeen ja jotkut väsyvät jo pienestä työstressistä. Liikunnalliset ihmiset yleensä jaksavat ihan eri tavalla työelämässä kuin sohvaperunat. Tämä on tullut niin monta kertaa nähtyä. Työkaveri valittaa väsymystä koko ajan, vaikka sama työtehtävä ja työajat. Vyötäröstä näkee, ettei liikunta paljon maistu.
Ihmisillä on myös erilaisia töitä. Raskas ei a
Miten saatanan tyhmä pitää olla, jos kuvittelee, että joku vtun hikitreeni vähentää puheliaspaan tulevien puheluiden määrää ja sitä kautta poistaa sosiaalista kuormittavuutta`????? :DD::::
Vierailija kirjoitti:
Hyvä trolli. Ärsyttääkö sua Ap se, että sulla ei ole ystäviä? Aika pelottavaa jos olisi sellainen kumppani, että koko perhe hajoaa jos sattuu näkemään satunnaisina viikonloppuina samaa sukupuolta olevaa ystävää vaikka kahvin merkeissä. Hyvillä ystävyyssuhteilla on tutkitusti positiivinen vaikutus ihmisen terveydelle ja sen takia niitäkin on hyvä vaalia.
En oikein osaa pitää hyvinä kavereina ihmisiä, jotka haluavat seuraani lähinnä täyttämään tyhjää viikonloppua. Siksi sana kaveri, ei ystävä. Yleensä tähän kuuluu vielä se, että hölöttävät lähinnä omista asioistaan. Olen kunkin tällaisen kohdalla jäänyt joksikin aikaa odottelemaan, josko tilanne muuttuisi, mutta jättäydyn kyllä pois heidån elämästään jos ei.
ap
jotka haluavat seuraani lähinnä täyttämään tyhjää viikonloppua
mitä helvettiä nyt taas? mikä olisi oikeaoppinen tapa pyytää teidän korkea-arvoista seuraanne jos viikonloppuseura ei käy? marjastamaan tiistaiaamuna, se on tosiystävyyttä se?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse olla ylipainoinen, se on vain se selkein merkki siitä, ettei liikunta maistu. Liikunta auttaa nimenomaan henkiseen stressiin. Mistä sinä fyysisen työn keksit, kun siitä ei ollut mitään puhetta?
Liikunta ei poista introverttiyttä. Sinä itse nostit esiin ylipainon, joten luonnollisesti oletin, että puhut fyysisestä rasituksesta, koska ylipaino ei vaikuta aivojen kuormittumiseen. Toki ylipaino ei myöskään tarkoita sitä, etteikö harrastaisi liikuntaa. Liikunnallinen ei ole sama asia kuin hoikka.
Tekstissäsi ei ole päätä eikä häntää. Liikunta ei ehkä poista introverttiyttä, mutta se helpottaa sosiaalisen stressin kanssa.
Eli et tiedä, mitä tarkoittaa introvertti. No otapa selvää äläkä jankuta asioista, joista et tiedä hevon vttuakaan. Mikään määrä liikuntaa ei poista sitä, että introvertti kuormittuu sosiaalisista tilanteista ja tarvitsee niiden jälkeen palautumisaikaa eli hiljaisuutta. Kyse ei ole sosiaalisesta stressistä, vaan luonteenpiirteestä.
Vierailija kirjoitti:
mitä helvettiä nyt taas? mikä olisi oikeaoppinen tapa pyytää teidän korkea-arvoista seuraanne jos viikonloppuseura ei käy? marjastamaan tiistaiaamuna, se on tosiystävyyttä se?
Sattuuko se päähän olla noin tyhmä? Se minunkin asioistani kiinnostuminen olisi se oikea tapa.
ap
Miten saatanan tyhmä pitää olla, jos kuvittelee, että joku vtun hikitreeni vähentää puheliaspaan tulevien puheluiden määrää ja sitä kautta poistaa sosiaalista kuormittavuutta`????? :DD::::
Kirjoituksesi taso kertoo ihan kaiken oleellisen. Miten daiju pitää ylipäätään olla, että päätyy tuollaiseen työhön ellei ole joku parikymppinen opiskelija kesätyössä?
Ei oo pakko nähdä. Sanot ettei kiinnosta on muuta tekemistä. Onnex mun seuraa ei kukaan kysele.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekstissasi ei ole päätä eikä häntää. Jankutat liikunnasta, vaikka puhutaan PUHUMISESTA. Ei liikunta poista sitä, että PUHUMINEN on kuormittavaa ja jos PUHUU 8 tuntia putkeen, haluaa sen jälkeen olla PUHUMATTA. Äänihuuletkin tarvitsevat palautumista siinä missä muutkin lihakset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sattuuko se päähän olla noin tyhmä? Se minunkin asioistani kiinnostuminen olisi se oikea tapa.
ap
Ymmärrän pointtisi. Silti en ymmärrä, miksi roikut tuollaisissa ihmisissä? Tapaat viikonloppuisin vain tärkeimpiä ihmisiä ja annat muiden olla?
Mä olen ehdottanut kavereille yleensä arkivkotapaamisia, niin eivät ehdi ehdottaa viikonloppuja. Viikonloppuisin voin tavata jos sille on jokin erityinen syy, esim. telttaretki. Muuten en mielellään pilko viikonloppuja eri menoihin, vaan keskityn johonkin projektiin.
Vierailija kirjoitti:
Kirjoituksesi taso kertoo ihan kaiken oleellisen. Miten daiju pitää ylipäätään olla, että päätyy tuollaiseen työhön ellei ole joku parikymppinen opiskelija kesätyössä?
Sitä saa mitä tilaa, Veetipieni. Älä jankuta niin et saa asiattomia kommentteja. Ja yritä ymmärtää, että kaikilla ei ole isiä, joka maksaa kulut, vaan aikuisten pitää käydä töissä ihan rahan takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli et tiedä, mitä tarkoittaa introvertti. No otapa selvää äläkä jankuta asioista, joista et tiedä hevon vttuakaan. Mikään määrä liikuntaa ei p
Introvertti on ihminen, joka perustelee omaan hankaluuttaan introverttiydellään kaikissa mahdollisissa tilanteissa. Luuletko oikeasti, että ekstroverttikään jaksaa jotain puhelinaspa-paskaa yhtään sen paremmin?
Ja parin vuoden päästä ap valittaa ystävien hylänneen hänet.
Introvertti on ihminen, joka perustelee omaan hankaluuttaan introverttiydellään kaikissa mahdollisissa tilanteissa. Luuletko oikeasti, että ekstroverttikään jaksaa jotain puhelinaspa-paskaa yhtään sen paremmin?
Älä jaksa. Huomattiin jo että olet vain kusinen trolli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli et tiedä, mitä tarkoittaa introvertti. No otapa selvää äläkä jankuta asioista, joista et tiedä hevon vttuakaan. Mikään määrä liikuntaa ei p
En ole koko lankaa lukenut mutta sivusta sanon että hyvä pointti. Mä olen introvertti ja autisti, tarvitsen aikaa prosessoimiseen ja palautumiseen, siihen että pääsen syvään keskittymisen tilaan. Parhaiten onnistuu viikonloppuisin. Varsinkin jos pitäisi mennä jonnekin missä on hirveästi ihmisiä, menisi seuraava vko ihan plörinäksi. Mun läheiset tosin myös tietävät tämän ja ehdottavat viikonlopputapaamisia vain kun se on välttämätöntä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
apYmmärrän pointtisi. Silti en ymmärrä, miksi roikut tuollaisissa ihmisissä? Tapaat viikonloppuisin vain tärkeimpiä ihmisiä ja annat muiden olla?
En roiku heissä. Kyse on suht uusista tuttavista, joista en voi vielä varmuudella sanoa, millaisia ovat. Tilanteetkin kun saattavat vaikuttaa. Kirjoitin jo aiemmin, että toki jättäydyn pois, jos tilanne ei korjaannu.
ap
Minulle perheellisenä viikonloput ovat niitä ainoita aikoja, kun kavereita ehtii tapaamaan. En ymmärrä, miten joku ehtii arkena kaiken muun hässäkän keskellä ketään nähdä. On lasten kuskaukset, harrastukset, ruuanlaitot, kauppareissut jne.
Kokeile. Voit yllättyä, että jaksatkin olla sosiaalinen kunnon hikitreenin jälkeen. Edelleen, kukaan ei ole puhunut fyysisesti raskaasta työstä. Miksi fyysisesti raskaan työn lisäksi pitäisi edes käydä liikkumassa?
Edelleen kukaan ei ole puhunut liikunnan puutteesta. Liikunta nyt vaan ei ole ratkaisu kaikkeen, vaikka sinulla on siitä jonkinlainen pakkomielle. En ole missään sanonut, etten harrasta liikuntaa, joten turhaan jankkaat.