30 vuotta on hyvä ikä perustaa perhe
On jo ehtinyt viettää kaksikymppiset railakkaasti juhlien ja vapaana eläen ilman lasten tuomia velvoitteita. On ehtinyt olla työelämässä mahdollisesti jo vuosia ja vähän kerryttää kassaa. On ehtinyt jo sen verran nähdä ja kokea, ettei asettuminen aloilleen ole paha vaihtoehto. Ikää on sen verran, että on ehtinyt jo kypsyä kunnolla aikuiseksi.
Kommentit (12)
Mulle hyvä ikä saada lapsi oli 24v. Jos en olisi saanut lasta tuolloin, niin olisin luultavasti jäänyt lapsettomaksi ja se olisi tehnyt musta todella katkeran. Ison perheen halusin, mutta yksi lapsi mulle suotiin.
se on viimeisin hetki, riskit saada vammainen lapsi alkaa jo naisella 25veenä
Vierailija kirjoitti:
No ei todellakaan ala tuon ikäisenä mitenkään erityiset riskit. Riski saada vammainen lapsi on missä tahansa iässä.
En ole koskaan juhlinut enkä halua myöskään lasta
Vierailija kirjoitti:
Ja mikä oli sun bodycount?
En ole tietääkseni tappanut koskaan ihmisiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole tietääkseni tappanut koskaan ihmisiä?
Etkä seuraa aikaasi. 🤷
Minä olisin halunnut perustaa perheen jo vuosia; vahinko, että en löytänyt ja kohdannut höntä, joka olisi halunnut perustaa perheensä minun kanssani. - Oma kohtaloni on ollut päästä ns. friendzonelle. Paljon sekin ja enemmänkin mutta ei kuitenkaan sama kuinnparisuhde tai mahdollisuus elää ja olla yhdessä niin, että voisi joskus puhua yhteisestä perheestäkin.
Saimme lapset jo päälle parikymppisinä, meillä oli vakityöt ja muutenkin elämä mallillaan. Juoksut oli juostu jo silloin, ja nyt sitä sitten voikin mennä jo uudestaan, kun lapset ovat omillaan. Ja joku kumminkin epäilee, niin ei, puolisoa ei olla vaihdettu, sama on ja pysyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei todellakaan ala tuon ikäisenä mitenkään erityiset riskit. Riski saada vammainen lapsi on missä tahansa iässä.
Mutta se kasvaa merkittävästi +30.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta se kasvaa merkittävästi +30.
No onko 25v ja 30+ sama asia? No ei ole.
Vapaus ja hyvä elämä jatkuvat tuon jälkeenkin, jos ei tee lapsia ollenkaan.