Keskustelua kristinuskosta
Harmillisesti kaikki uskontoon liittyvät keskustelut poistetaan vaikka ne olisivat hyvinkin mielenkiintoisia, mutta tempauskeskustelua lukiessani jäin pohtimaan tätä, että jos taivaaseen pääsevät vain uskossa olevat kristityt, niin eihän sinne pääse kuin kourallinen ihmisiä kun ei-uskossa olevat kristityt, muiden uskontojen edustajat, uskonnottomat, ateistit jne. joutuvat helvettiin vai? Kuitenkin kristittyjä on kaiken kaikkiaan vähemmistö ja heistä uskossa olevia vieläkin vähemmän. Onko taivas siis vain valiojoukolle ja muut joutuvat uuneja lämmittämään?
Kommentit (1854)
Onko tullut varasteltua vaikka kristittyjen omaisuutta ja väärennettyjä. Turha kuvitella mitään paratiisia.
Kiitos tästä päivästä teille kaikille. Jatketaan huomenna? Itse tosin pääsen linjoille vasta illalla kun töitäkin on tehtävä. Öitä 😍
- Kiitos myös minun puolestani ja hyvän yön toivotukset myös täältä.
Toivottavasti jatkatte keskustelua ja just näin hyvässä hengessä, hieno lukea ajatuksianne kiitos.
Sydänten tuntija Jeesus Jumalan poika ristiin naulittu tietää mitä kunkin sydämessä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos skeptismi ja älyllinen rehellisyys ovat Jumalalle kauhistus, ja ne tekevät minusta taivaaseen kelpaamattoman niin olkoon niin. Jos maailma on luotu sellaiseksi, että parhaat keinot pyrkiä kaikkiin muuhun totuuksiin ovat keinoja, jolla tähän yhteen taikatotuuteen ei pääse, niin syytön minä siihen olen.
Skeptismi ja älyllisyys eivät todellakaan ole Jumalalle kauhistus. Jos olet vilpittömän kiinnostunut, voit katsoa tämän ohjelman, jossa kaksi lääkäriä perustelee älyllisesti uskoa ja esim. evoluution valheelle.
En sanonut "älyllisyys" vaan "älyllinen *rehellisyys*".
Et olisi voinut vääremmästä narusta vetää vaikka olisit suunnitellut mahdollisimman väärää narua vuosikymmenet. Kreationis
Voi ihme, oletko sinä sitten keksinyt ihan itse totuuden? Eikö kukaan ole opettanut sinua tai oletko kenties lukenut? mInäkin saan tietoni jostakin ja jos minun alani ei ole biologia tai lääketiede, luotan sen alan asiantuntijoihin. Ja voisimmeko käydä keskustelua kunnioittavasti eikä toista pilkaten?
Tässä vielä tämän hetken maailman älykkäin mies ja hänen ajatuksiaan:
Siunausta sinulle ja hyvää yötä!
Hyvää yötä rakkaat, myös sinä ateisti! Olet Jumalalle rakas!
Maailman tämän hetken viisain mies ohessa.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos tästä päivästä teille kaikille. Jatketaan huomenna? Itse tosin pääsen linjoille vasta illalla kun töitäkin on tehtävä. Öitä 😍
- Kiitos myös minun puolestani ja hyvän yön toivotukset myös täältä.
Toivottavasti jatkatte keskustelua ja just näin hyvässä hengessä, hieno lukea ajatuksianne kiitos.
Sininen hetki: Hyvää ötyä!
Vierailija kirjoitti:
Jos uskoo että Uusi Testamentti on totta niin pääseekö taivaaseen?
Ei. Taivas on mielikuvituksen tuotetta.
Älyttömät GALATALAISET. Ja naiselta jos puuttuu kokonaan munasarjat ja kohtu ei hän voi koskaan tulla raskaaksi TAJUATTEKO TÄMÄN . EDELLEEN SE EI OLE HÄNEN VIKANSA eikä synti. Sitten on moneen kertaan raIskatut kuin silvotut. SYYTTÖMIÄ OVAT. On syntynyt naisia joilla ei ole vaginaa ollenkaan mutta ei myös penistä . Kenen syy tämä on. Syödään uhrilihoja ja syytetään niitä.
Kun lukee näitä kirjoituksia, niin ymmärtää että ihmiset ovat totaalisen tietämättömiä Jeesuksen opetuksista ja uskonasioista. Ja huonompaan suuntaan koko ajan mennään. Laittomuus vallitsee.
Sekin on selkeä valinta että vaihteeksi ajattelee ja toivoo pelkkää hyvää.
KRISTITTY EI OLE PAKANA EIKÄ JUMALATON HELLUNTAILAINEN OMIIN TILOIHIN VALEHTELEMAAN. AMEN.
Joskus vaikuttaa siltä että eniten Raamattua pilkkaa ja kritisoi ne, jotka eivät ole koskaan sitä lukeneet tai avanneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina kristinuskon kohdalla tulee se ikuisuus kysymys vastaan; eli jos jumala on kaikkivoipa ja täydellisen hyvä mutta hän ei halua lopettaa kärsimystä, hän ei ole hyvä. Jos hän taas ei pysty kärsimystä lopettamaan vaikka haluaisi, hän ei ole kaikkivoipa.
Oletko lukenut ilmestyskirjan? Siinä on kerrottu miten kärsimys tulee loppumaan ikuisiksi ajoiksi. Vielä ei kuitenkaan ole se aika koittanut, mutta tuskin enää pitkään menee.
Ahaa, helvettiin tuomituillakin kärsimys loppuu. Niiltä jotka eivät kyenneet uskomaan kun järki sanoi muuta ja niiltä jotka syntyivät eri uskontoalueilla? Mikä helpotus, miljardit ihmiset eivät sittenkään kärsi ikuisesti syyttään.
Aavikon hiekkademonin kultit ei kiinnosta. Se on epäjumala ja sellaisena pysyy. Harhaoppiset teille käy vielä huonosti.
Kohdellaan toisiamme kauniista ja puhutan toisillemme kunnioittaen, pyydän. Olisi kiva keskustella, jos ei mollattaisi toisia, vaan arvostaisimme toisia ihmisinä.
Vierailija kirjoitti:
Kun lukee näitä kirjoituksia, niin ymmärtää että ihmiset ovat totaalisen tietämättömiä Jeesuksen opetuksista ja uskonasioista. Ja huonompaan suuntaan koko ajan mennään. Laittomuus vallitsee.
Jos ymmärtäisit mitä luet et näyttäisi tyhmyyttäsi. Ja tietäisit KETKA ON NE LAITTOMUUKSIEN TEKIJÄT ULKOKULTAISET . JUUDAS . OLI VARAS. ON.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinänsä tuollainen tempaus voisi olla ihan hauska. Saattaisi meinaa tulla noille kristilliskonservatiiveille yllätyksenä kuinka vähän heikäläisiä temmattaisiin.
Keitä sinusta temmattais eniten? Annas kun arvaan: ns. hyviä ihmisiä, jotka hymyilevät kaikille ja välinpitämättöminä sallivat ihmisten suistua helvettiin yrittämättä yhtään puuttua?
hymyilevä konservatiivikristitty, joka kertoo Jeesuksesta jos tilanteeseen suinkin sopii
Voi kuinka oletkaan hurskas. Taattu taivaaseenpääsy.
Käy etsiin laittomia huumekuskeja tarkasta ympärileikkaus ja yökerhoissa bordelleissa samoin.
Vierailija kirjoitti:
Niin mutta kun kunnon opetus on sellaista missä ei opeteta todistamattomia väitteitä tosina.
Ei se ainakaan ole sukupuolen moninaisuudet ja ehjänrikkomista.
Samaa mieltä. Ja olipa opettaja kuka tahansa, asiat täytyy jokaisen itse arvioida. Chuck Misslerin opetukset on siitä hyviä, että hän ei syötä asioita ihmisille tyyliin "kun minä sanon niin se on näin", vaan perustelee kunnolla. Hän ei myöskään väitä etteikö Raamatussa olisi ristiriitaisuuksia jotka vaikuttaa ihan päättömiltä.
Chuck Missler on niin lyömätön että hänestä on alettu tehdä feikkivideoita, hänen äänellään alettu syöttää puppua, mutta nämä videot on vissiin tunnistettavissa hyvin. Ite oon kattonu nyt Koinonia housen laittamia videoita, ne on hyviä.