Kiinnostunut nainen tekee aloitteen
Jos nainen on kiinnostunut miehestä, oli mies sitten vapaa tai varattu niin nainen tekee aina aloitteen miehelle seksiin.
100% aina näin.
Kommentit (42)
"No, olethan sinä tehnyt aloitteen sikäli, että olet näyttänyt sitä "vihreää valoa". Väitätkö ihan oikeasti että nuo "vientiä ollut aivan liiankin kanssa" miehet ovat ihan noin vain, täytenä yllätyksenä tupsahtaneet eteesi? Vai olisiko niin että olet huomannut katselevasi heitä, ja sitten katseenne ovat kohdanneet yhä useammin kunnes mies on lähestynyt sinua? Olisiko lähestynyt jos olisit aktiivisesti vältellyt katsekontaktia? Olisiko lähestynyt jos et olisi "sattumalta" ollut juuri silloin ko. miehen lähistöllä?"
...EN ole tehnyt aloitetta 😅
Minua on lähestytty sellaisella "tikusta asiaa "-tyylillä joka on sitten johtanut kiinnostuksen ilmaisuun tai treffikutsuun mm. salilla, harrastusporukassa, ystäväpiirissä ja pari kertaa kaupungilla (pikaruokapaikka ja Suomenlinna kun olin lukemassa kirjaa ja ulkoiluttamassa koiraa). Nyt kun olen varattu enkä koskaan käy ihmisten ilmoilla niin on yhden kerran lähestytty kaupan edessä kehuen ja väkisin keskustelua jatkaen ja kun sanoin että kiitos, mutta pitää kyllä nyt mainita että olen varattu niin mies totesi että no voi harmi. Mutta silleen hyväntuulisesti.
Näihin lähestymisiin en laske mitään ahdistelua tai törkyhuutelua tai ulkomaalaisten juttuja joissa kaikissa motiivi on ihan muuta kuin oikea kiinnostus. Missään nimessä tämä ei ole edes kuukausittainen tai joka kuukausi tapahtuva asia. Mutta aivan jokainen lähestyminen on ollut ihan puskista, myös tuttavapiirissä tapahtunut! En todellakaan ole katsellut tai hymyillyt. Enkä pidä pahana että mies yrittää lähestyä kiinnostavaa naista kohteliaasti, eihän hän voisi tietää ettei ole tyyppiäni tai juuri nyt ei kiinnosta. Siitä ei tule paha mieli eikä hyvä mieli, vähän kiusallinen olo koska sosiaaliset tilanteet on mulle stressaavia.
Varmasti lähestyttäisiin ihan viikoittain jos kävisin jossain juhlimassa ja meikkaisin ja juurikin hymyilisin miehille ja tekisin tiettäväksi että seura kelpaa.
Joo :DD