Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä siinä on, että naiset eivät usko, jos mies epäilee naisen pettäneen?

Vierailija
23.07.2025 |

Olen törmännyt tähän siskoni ja tuttujeni osalta, että naisten on vaikea uskoa, kun mies sanoo naisen pettäneen. Joku ei halua uskoa, kun ei ole valokuvaa ja kun en ole nähnyt itse pettämistä. Kaikkea muuta olen havainnut siitä ympäriltä. 

Toisin päin heillä on paljon helpompi uskoa, että mies pettää, siihen ei tarvitse koskaan valokuvaa tai että olisi saanut itseteosta kiinni.

Haluaisin ymmärtää tätä naisten logiikkaa, koska terapeutitkin ovat naisia ja parantuminen alkaa vasta siitä, kun petetyn tunteet ja kokemukset validioimaan. 

Kommentit (122)

Vierailija
121/122 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.

Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.

Vierailija
122/122 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pettäminen on mahdollista tässä maailmassa. Siitäkin syystä vasektomia on vaivaton ja erinomainen vaihtoehto miehille hoitaa ehkäisy ja minimoida samalla tarpeettomat riskit elämässä. Naisellekin hyvä kun ei tarvitse käyttää hormonaalista ehkäisyä.

No eikä ole.

Tiedän parikin tapausta joista tuli todella kummallisia käytökseltään sen jälkeen. Eikä muutenkaan ole riskitön operaatio.

Vai olisiko kirurgilla ollut normipäivä ja sekoittanut sen lobotomiaan?

Yhtäkaikki: Molemmat vaikuttavat syntyvyyteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kolme