Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä siinä on, että naiset eivät usko, jos mies epäilee naisen pettäneen?

Vierailija
23.07.2025 |

Olen törmännyt tähän siskoni ja tuttujeni osalta, että naisten on vaikea uskoa, kun mies sanoo naisen pettäneen. Joku ei halua uskoa, kun ei ole valokuvaa ja kun en ole nähnyt itse pettämistä. Kaikkea muuta olen havainnut siitä ympäriltä. 

Toisin päin heillä on paljon helpompi uskoa, että mies pettää, siihen ei tarvitse koskaan valokuvaa tai että olisi saanut itseteosta kiinni.

Haluaisin ymmärtää tätä naisten logiikkaa, koska terapeutitkin ovat naisia ja parantuminen alkaa vasta siitä, kun petetyn tunteet ja kokemukset validioimaan. 

Kommentit (122)

Vierailija
81/122 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katso nyt miehiä, ja kuuntele ja nuuhki. Paljonko tulee vastaan sellaisia, joiden vuoksi heittäytyisit hekuman vietäväksi ja riskeeraisit parisuhteesi?

Niinpä.

Hyvin on varattuja löytynyt pantavaksi. Ei naisia kiinnosta muu kuin huomion saaminen.

Vierailija
82/122 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

olen lukenut että suomalaisista lapsista jopa 85% on ns. käenpoikasia

Eikö tuon jankkaaminen ala kyllästyttämään? Ihan pskapuhetta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/122 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos uskoo kovinkin harhaisesti lähes kaikkien pettävän, niin kannattaa pysyä sinkkuna. 

Hyvä idea. Ylipäätään yhden paneminen on luonnonvastaista

Vierailija
84/122 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä suvussa kaikki avioliitot ovat kestäneet. Ei ole eroja vanhemmilla, isovanhemmilla, sisaruksilla eikä meillä itsellekään. Ei uskottomuus ole mikään normi. 

Ei uskottomuus aina johda eroon. Isäni petti äitiä hänen tietensä, ja silti he pysyivät yhdessä.

Ne jotka eivät muuta saa pettäjän tilalle pysyvät huonossa parisuhteessa. Varsinkin miehistä sen munatyomuuden oikein näkee. Eivät uskalla jättää sitä ainoaa pillua jota edes joskus muiden jäljiltä saavat.

Vierailija
85/122 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei miehetkään usko, kun nainen kertoo että toinen mies lääppi, ahdisteli, hyväksikäytti tai raiskasi. Miehet pitävät varsin tiiviisti toisten miesten puolia. 

Tämä! Olen joskus miespuolisille kavereille kertonut kuinka olen tullut ahdistelluksi ja heille on todella vaikeaa uskoa että sellaista tapahtuu. 

Vierailija
86/122 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija 

Miks huonu suhde oikeuttaa pettämisen? Miks sitä ei sillon lasketa?

Täytyyhän sen huonon miehen munat leikata. Voi sitä iloa mitä nuo saavat kaikkien tietäessä ettei petetystä ole edes panijaksi.

Vierailija
87/122 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija 

Suurin osa naisista on uskollisia tavallisissa parisuhteissaan. 

Tai sitten ei ole

Vierailija
88/122 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä suvussa kaikki avioliitot ovat kestäneet. Ei ole eroja vanhemmilla, isovanhemmilla, sisaruksilla eikä meillä itsellekään. Ei uskottomuus ole mikään normi. 

Ei uskottomuus aina johda eroon. Isäni petti äitiä hänen tietensä, ja silti he pysyivät yhdessä.

Ne jotka eivät muuta saa pettäjän tilalle pysyvät huonossa parisuhteessa. Varsinkin miehistä sen munatyomuuden oikein näkee. Eivät uskalla jättää sitä ainoaa pillua jota edes joskus muiden jäljiltä saavat.

Mulla oli seksi suhde tasa-arvoasioissa järjestötyötä tekevän mimmin kanssa. Se asu sillon asumuserossa, mut se mies usko aina, että ne palaa yhteen. Ties kyllä, että sillä mimmillä oli useampi seksisuhde niiden asumuseron aikana. No viime talvena se mimmi otti sen miehen takas ja nyt sillä on semmonen selkärangattomaksi nahjukseksi petetty mies jolla ei ole mitään omaa mielipidettä mihinkään tai omaa tahtoa. Sai pitää hauskat 2v sinkkuna ja sai vielä näyrän palvelijan koulittua miehestään 😃

Vierailija
89/122 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi uskoa, jos kyse on pelkästä epäilyksestä?

Vierailija
90/122 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva tarina. "Mulla oli seksi suhde tasa-arvoasioissa järjestötyötä tekevän mimmin kanssa. Se asu sillon asumuserossa, mut se mies usko aina, että ne palaa yhteen. Ties kyllä, että sillä mimmillä oli useampi seksisuhde niiden asumuseron aikana. No viime talvena se mimmi otti sen miehen takas ja nyt sillä on semmonen selkärangattomaksi nahjukseksi petetty mies jolla ei ole mitään omaa mielipidettä mihinkään tai omaa tahtoa. Sai pitää hauskat 2v sinkkuna ja sai vielä näyrän palvelijan koulittua miehestään."

Vierailija
91/122 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija 

Tai sitten ei ole

Kuten sanottu voit jatkaa känsäsille käsillesi tulemista.

Vierailija
92/122 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva tarina. "Mulla oli seksi suhde tasa-arvoasioissa järjestötyötä tekevän mimmin kanssa. Se asu sillon asumuserossa, mut se mies usko aina, että ne palaa yhteen. Ties kyllä, että sillä mimmillä oli useampi seksisuhde niiden asumuseron aikana. No viime talvena se mimmi otti sen miehen takas ja nyt sillä on semmonen selkärangattomaksi nahjukseksi petetty mies jolla ei ole mitään omaa mielipidettä mihinkään tai omaa tahtoa. Sai pitää hauskat 2v sinkkuna ja sai vielä näyrän palvelijan koulittua miehestään."

Ja totta joka sana. Huvittaa miten tekopyhä se mimmi on julkisuudessa 😃

Vierailija
93/122 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija 

Tai sitten ei ole

No kyllä on. Tästä on paljon tietoa. 

Vierailija
94/122 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja totta joka sana. Huvittaa miten tekopyhä se mimmi on julkisuudessa 😃

Uskoo ken haluaa. Lisäksi, kukaan ei tuota miestä suhteeseen pakottanut jäämään, jos nyt totta sattuisikin olemaan. Moni nainen yhä pelkää mistään eikä uskalla suhteesta lähteä. Lähtemistä harkitsevia naisia miehet jopa tappaa Suomessa. 

Tuo mies sai toimia juuri niin kuin itselleen parhaaksi näki. 

Vierailija
95/122 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sen vuoksi, että varmaan jokainen nainen on jossakin vaiheessa törmännyt sairaalloisen mustasukkaisen mieheen. Minun entinen miesystäväni oli tällainen ja ero tuli, kun en enää jaksanut sitä kyttäämistä ja kaiken epäilyä. Tutki esim. Minun puhelimet ja jollakin lailla myös seurasi minua. Menin esim. Kauppaan X ostoksille, mutta etsimääni tavaraa ei ollut sielläjoten menin kauppaan Y. Kotona alkoi hirveä kuulustelu siitä, miksi olin väärässä kaupassa. Minun helpotuksekseni ero tuli, kun hän vaati tarkastaa puhelimeni. Sillä kertaa kieltäydyin ja hän lähti. Onneksi! Todennäköisesti on kertonut kavereilleen ja tutuilleen, että olin hirveä pettäjä. En ole koskaan pettänyt parisuhteessa. 

Vierailija
96/122 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai että oikein valokuvatodiste pitäisi olla.

Nykyään kyllä monesti on. Motherless comista löytyy ihan suomalaisiakin vino pino. Satunnaisesti tulee joku tuttu vastaan kuvissa tai videoissa

Vierailija
97/122 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli seksi suhde tasa-arvoasioissa järjestötyötä tekevän mimmin kanssa. Se asu sillon asumuserossa, mut se mies usko aina, että ne palaa yhteen. Ties kyllä, että sillä mimmillä oli useampi seksisuhde niiden asumuseron aikana. No viime

Näitä on pilvin pimein. Täysin munattomia miehiä. Tai no eihän ne mitään miehiä tuon jälkeen enää ole. Eivätkä tuon luontoiset naiset sitä siihen jätä. Panevat jatkuvasti muita ja cuck istuu kotona kulli velttona. Parasta mitä nuo epämiehekkäät voisivat tehdä olisi lopettaa kärsimyksensä.

Vierailija
98/122 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskoo ken haluaa. Lisäksi, kukaan ei tuota miestä suhteeseen pakottanut jäämään, jos nyt totta sattuisikin olemaan. Moni nainen yhä pelkää mistään eikä uskalla suhteesta lähteä. Lähtemistä harkitsevi

Ei se väärin ole

Vierailija
99/122 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, sille jonka mielestä aloitus oli sekava. Kyse on vaimostani. Olen vain ollut asian tiimoilta niin monen naisen kanssa juttusilla, että he järjestään epäilevät kokemaani vääräksi, myös terapeutit. 

Uskon, että muutama käytösmuutos ei tarkoita vielä mitään, mutta vaimon käytöksessä oli aivan liikaa kaikkea outoa ja uusia asioita. 

Miksi sinulle on tärkeää saada muut uskomaan, että vaimosi pettää? Eikö ainut oleellinen asia ole se, mitä sinä itse uskot?

Läheisten tarjoama henkinen tuki?

Jos oma siskoni kertoisi miesystävänsä pettäneen valitsisin automaattisesti siskoni puolen enkä kyseenalaistaisi asiaa. En tietenkään ajattelisi että minulla, tai jollain toisella, on oikeus lähteä kostamaan tai että pelkällä yhden ihmisen todistus riittää m

"Koen niin se on totta", mitä halvatan tuubaa?

Tuliko mieleen että sisko varmaan tuntee vaimosi myös, hänellä voi olla ihan eri näkemys asian todennäköisyydestä, hän voi jopa olla oikeammassa? 

Vierailija
100/122 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, sille jonka mielestä aloitus oli sekava. Kyse on vaimostani. Olen vain ollut asian tiimoilta niin monen naisen kanssa juttusilla, että he järjestään epäilevät kokemaani vääräksi, myös terapeutit. 

Uskon, että muutama käytösmuutos ei tarkoita vielä mitään, mutta vaimon käytöksessä oli aivan liikaa kaikkea outoa ja uusia asioita. 

Jospa otat toiset keinot käyttöösi. Vai onko sinulta leikattu pallien lisäksi järkikin pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän neljä