Olga Temonen - aivokasvain uusiutunut
Päivittänyt juuri Instaan kuulumisia. Niinhän täällä arveltiinkin, ettei hiljaisuus enteile hyvää.
Kommentit (2624)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikataan montako päivää Olgalla vielä on? Itse veikkaan alle viikko ja sitten se akka kuupahtaa.
Toivottavasti sulla vain 1 päivä.
Muista rukoilla Olgan kehystetyn kuvan edessä joka ilta 🤣
Omassakin perheessäni on saman diagnoosin saanut henkilö. Hänen puolestaan on runsaasti rukoiltu vuosikaudet eri kristillisissä seurakunnissa ja hän voi edelleen todella hyvin. Kiitos Herralle ja rukoilijoille! Koska pelastus uupuu vielä, rukous on tärkeääkin tärkeämpää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitten Suomessa ei näin voida toimia, jos toinen toimintatapa (uudet lääkkeet) voisi pelastaa potilaan?
Varmaan johtuu rahasta.
No, nythän ainakin Olgan saama kokeilulääke on maailmanlaajuisesti ilmainen. Muuttaakohan se glioblastooman hoitosuosituksia, jotta edes joku Suomessakin voisi pelastua?
Vierailija kirjoitti:
Omassakin perheessäni on saman diagnoosin saanut henkilö. Hänen puolestaan on runsaasti rukoiltu vuosikaudet eri kristillisissä seurakunnissa ja hän voi edelleen todella hyvin. Kiitos Herralle ja rukoilijoille! Koska pelastus uupuu vielä, rukous on tärkeääkin tärkeämpää.
Painu nyt hiiteen sen Herrasi kanssa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitten Suomessa ei näin voida toimia, jos toinen toimintatapa (uudet lääkkeet) voisi pelastaa potilaan?
Varmaan johtuu rahasta.
No, nythän ainakin Olgan saama kokeilulääke on maailmanlaajuisesti ilmainen. Muuttaakohan se glioblastooman hoitosuosituksia, jotta edes joku Suomessakin voisi pelastua?
Mitä sillä hinnalla on tehon kanssa tekemistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olin lääkekokeilussa 80-luvulla. Sairastin Chronin tautia. Olin raskaana alussa. Ylilääkäri selitti juurtajaksain, että uutta lääkettä ei ole kokeiltu raskaana olevilla. Ja otanko osaa kokeiluun. Kipuja oli ja myös sikiö aistii kivun stressinä. Joten otin osaa. Kaikki meni tosi hyvin. Ylilääkäri kiitti kovasti, että osallistuin. Näin lääkettä uskalletaan antaa raskaana oleville. Ymmärrän hyvin, että syöpäsairaatkin ottavat lääkekokeiluihin osaa. Sehän palvelee koko yhteiskuntaa.
Noin varmaan sanottiin Talidomi-kokeiluun menneillekin. Kuka helvetti menee lääkekokeiluun jos on raskaana..haloo......
Taisi saada placeboa. Eihään kukaan tutkija ole niin hullu, että talidomi kokeilun jälkeen antaisi raskaana olevalle tutkittavaa lääkettä.
Vierailija kirjoitti:
Meinaatko, että he joiden puolesta eii tarpeeksi rukoilla kuolevat, toisin kuin ne joiden puolesta rukoillaan.
Kannattaa joskus miettiä mitä kirjoittelee.
No onkohan Tuukka nyt ranskassa hakemassa tuota lääkettä?
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole ollut aivokasvainta, mutta muu syöpä kaksi kertaa. Kyllä mä olen parantunut kaksi kertaa nykyaikaisella lääketieteellä enkä rukouksilla. Rukoukset ei auta yhtään mitään joten lopeta tuollaisen sonnan jauhaminen. Lääketiede auttaa ja se on ihan tosiasia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meinaatko, että he joiden puolesta eii tarpeeksi rukoilla kuolevat, toisin kuin ne joiden puolesta rukoillaan.
Kannattaa joskus miettiä mitä kirjoittelee.
Ei nuo pölvästit osaa. Elävät omissa huuruissaan.
On kummallista tiedotusta tästäkin asiasta, mikä se oikea tilanne sitten on ja ehtiikö tuo ihmelääke avuksi. Onkohan sitä jo syöty ennestään vai ei, ei sekään ihan selviä näistä sekavista uutisoinneista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olin lääkekokeilussa 80-luvulla. Sairastin Chronin tautia. Olin raskaana alussa. Ylilääkäri selitti juurtajaksain, että uutta lääkettä ei ole kokeiltu raskaana olevilla. Ja otanko osaa kokeiluun. Kipuja oli ja myös sikiö aistii kivun stressinä. Joten otin osaa. Kaikki meni tosi hyvin. Ylilääkäri kiitti kovasti, että osallistuin. Näin lääkettä uskalletaan antaa raskaana oleville. Ymmärrän hyvin, että syöpäsairaatkin ottavat lääkekokeiluihin osaa. Sehän palvelee koko yhteiskuntaa.
Noin varmaan sanottiin Talidomi-kokeiluun menneillekin. Kuka helvetti menee lääkekokeiluun jos on raskaana..haloo......
Taisi saada placeboa. Eihään kukaan tutkija ole niin hullu, että talidomi kokeilun jälkeen antaisi raskaana olevalle tutkittavaa lääkettä.
Miten luulet, että kaikki nykyiset lääkkeet mitä raskaana olevat voivat ottaa on testattu? Eikä talidomi jäänyt kokeiluvaiheeseen, se oli saanut myyntiluvan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan johtuu rahasta.
Mitä sillä hinnalla on tehon kanssa tekemistä?
No, juurihan joku sanoi hinnan mahdolliseksi syyksi, miksi Suomessa ei sairauden alkuvaiheessa kokeilulääkettä saa. Odotetaanko Suomessa lääkkeen virallistamista ja tutkimustuloksia hyödystä?
Ks. kokeilulääkkeestä saatu kuitenkin lupaavia tuloksia, joten eikö sitä kannattaisi kokeiluun ottaa, jos potilas itse haluaa ja nyt kun hintakaan ei esteenä. Ymmärrän, että lääke on vasta kokeiluvaiheessa, mutta lisämahdollisuus mahdollisesti jopa paranemiseen kuitenkin. Enemmän siihen itse uskoisin, kuin yrttihoitoihin tms vaihtoehtohoitoihin.
Miten luulet, että kaikki nykyiset lääkkeet mitä raskaana olevat voivat ottaa on testattu? Eikä talidomi jäänyt kokeiluvaiheeseen, se oli saanut myyntiluvan.
Juu niin sai ja seuraukset ovat tiedossa. Mahtoiko kokeiluvaihe mennä ihan putkeen??
Vierailija kirjoitti:
Uskovaiset voi jatkossa rukoilla sairautensa pois niin eivät kuormita terveydenhuoltoa ihan turhaan.
Vierailija kirjoitti:
On kummallista tiedotusta tästäkin asiasta, mikä se oikea tilanne sitten on ja ehtiikö tuo ihmelääke avuksi. Onkohan sitä jo syöty ennestään vai ei, ei sekään ihan selviä näistä sekavista uutisoinneista.
Mikä v..un ihmelääke. Jos sellainen olisi sitä saisivat kaikki.
Vierailija kirjoitti:
No onkohan Tuukka nyt ranskassa hakemassa tuota lääkettä?
Miksi hemmetissä kun Olgalla on pian viimeiset hetket. Juurihan sanoivat että vaatii 24/7 apua. Ei siitä toivuta enää.
Vierailija kirjoitti:
On syöty pari kuukautta jo. Kyseessä joku kokeellinen lääke. Ei ole mitään epäselvää. Ainoa muutos on se, että se ONC21-lääke on nyt ilmainen Ranskassa, kun ennen ei ollut. Tästä sitten lehdet tekivät otsikot "hyviä uutisia".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On syöty pari kuukautta jo. Kyseessä joku kokeellinen lääke. Ei ole mitään epäselvää. Ainoa muutos on se, että se ONC21-lääke on nyt ilmainen Ranskassa, kun ennen ei ollut. Tästä sitten lehdet tekivät otsikot "hyviä uutisia".
Hyvä uutinen tarkoitti tuota ilmaisuutta. Lehti tietysti käänsi klikkitoivossa jutun niin että jengi kuvittelisi Olgalle hyviä uutisia. Mautonta uutisointia.
Oletpa kuvottava, hyi helvetti millaisia "ihmisiä" maa päällään kantaa.